Geen foodreview dus niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft een populair onderwerpen gekozen dat trekt ook andere mensen aan in de comments.
@:caland
Ik kan er ook niks aan doen dat ik geboren ben in achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man is een frietaanhanger.
[ afbeelding ]
Roddelproat niveauquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft een populair onderwerpen gekozen dat trekt ook andere mensen aan in de comments.
@:caland
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou wel anders piepen als je in de randstad woonde.
Iedereen mag van mij zelf bepalen welke OP hij of zij kiest.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onlogisch is voor want hij knikkert indirect ook DonRaja eruit.
OP moet terug.
@:Coco.
Doe dat. Lekker lang.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!
Eensquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!
[..]
Iedereen mag van mij zelf bepalen welke OP hij of zij kiest.
Jeetje.quote:
Lijkt me ook, die wonen tussen de koeien waar de enige ervaring ermee is als Beppe zegt, 'k doe vandaag mar'n rok aanquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook eens buiten kijken.
Oh wacht, jij woont in de provincie waar dat probleem totaal niet speelt.
Humor is niet echt jouw ding hé?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me ook, die wonen tussen de koeien waar de enige ervaring ermee is als Beppe zegt, 'k doe vandaag mar'n rok aan
Daar heb ik bij jou nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ook slechte flauwe grappen kunnen iets van een glimlach tevoorschijn toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |