Je krijgt straks een schop onder je hol van @Drizzt_DoUrden Zijn nieuwe schoenen moeten uitgetest worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Zipportal opent een topic en de stemming is meteen weg.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Kees van Wonderen wellicht familie van Martien Meiland?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Kees van Wonderen wellicht familie van Martien Meiland?
watquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft een zelfde uiterlijk en praat ook zo.
Oh, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Walgelijk dat je meegaat in zijn act.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo zonde, want voor de rest is Lenny een sympathieke user.
Eens met GeertGodtwitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 19:55:44Vandaag is ze jarig!
Marjolein Faber @pvvfaber, Voorzitter Senaatsfractie PVV.
Wat een kanjer ben je Marjolein. Van harte gefeliciteerd! 🎂🎉🍰 https://t.co/ydWz7MwgSj reageer retweet
Je kop is een meme.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar is mijn post? Die Faber is een meme. Of krijg ik over 7 dagen weer een note?
Ik neem deze suggestie mee naar achter.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genottelijke OP, het zou echter nog genottelijker zijn als Tali / TarrelGod ook als mascotte van de SC gezien zou worden
Graag nieuwe pics danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genottelijke OP, het zou echter nog genottelijker zijn als Tali / TarrelGod ook als mascotte van de SC gezien zou worden
Daar dacht ik al gelijk aan.quote:
Eens met CocoGodquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar dacht ik al gelijk aan.
Echter is het niet de bedoeling dat we van iedereen de huisdieren erin gaan zetten.
Dat zou juist hartstikke leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar dacht ik al gelijk aan.
Echter is het niet de bedoeling dat we van iedereen de huisdieren erin gaan zetten.
@Zipportalquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
Veel leuker dat één of andere onbekende stinkotter waar slechts 2 mensen iets mee hebben
Volgens mij bedoel je veel leuker dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
Veel leuker dat één of andere onbekende stinkotter waar slechts 2 mensen iets mee hebben
Heel goed van jou Scrummie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je veel leuker dan.
Personae non gratae.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
Jeetje Scrummie, dat heb je goed door!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je veel leuker dan.
Oneens.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
Wie wil je eruit hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind de OP (net als Nederland) nu al vrij vol.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind de OP (net als Nederland) nu al vrij vol.
Die otter kan er wel uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie wil je eruit hebben?
Harrie?
Nou ja dik 17 miljoen mensen, het is vrij vol.quote:
Je weet hoe ik denk over de verkeerde layout gebruiken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:15 schreef GGMM het volgende:
Poll: Ik zou de OP graag aangevuld willen zien met huisdieren!
• Ja dat lijkt me hartstikke leuk!
• Ja dat lijkt me hartstikke leuk! En haal die vieze stinkotter er gelijk uit
• Nee, en haal die vieze stinkotter er ook gelijk uit
• Nee hou hem zoals hij nu is!
• KingFlopland
• KingFlopand en haal die vieze stinkotter er gelijk uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oké en de OP?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die otter kan er wel uit.
[..]
Nou ja dik 17 miljoen mensen, het is vrij vol.
Laat me met rustquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom maak je zover foutjes vandaag @:ggmm?
Dat argument is alleen maar op pagina 1 van toepassing. Slecht argument dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het moet niet teveel scrollen worden hé. (en een beetje overzichtelijk blijven)
De OP is ook vrijwel alleen maar relevant op pagina 1. Maar goed tegenargument.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat argument is alleen maar op pagina 1 van toepassing. Slecht argument dus.
Wel eens, bijvoorbeeld die VI OP is gigantisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over teveel scrollen gesproken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als je moeder.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wel eens, bijvoorbeeld die VI OP is gigantisch.
Veel te groot ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wel eens, bijvoorbeeld die VI OP is gigantisch.
Facistquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die otter kan er wel uit.
[..]
Nou ja dik 17 miljoen mensen, het is vrij vol.
Morgen weer een nieuw otter filmpje.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je weet hoe ik denk over de verkeerde layout gebruiken.
Niet gestemd.
Kan nu al niet wachten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuw otter filmpje.![]()
1 uur gesport act is inderdaad niet uniek.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten.
Gewoon iedere dag uniek en wat een plezier!
Ik Adolf!quote:
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:24 schreef GGMM het volgende:
En ik wil LongCat als mascotte
[ afbeelding ]
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 17 juni 2020 06:03 schreef scrupuleus het volgende:
V-v-v-v- vier op een rij @:Lange_Lans
Ga jij eens even je mond spoelen met pis en bleekwater, puto.quote:Op woensdag 17 juni 2020 06:01 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kinderachtig geneuzel over die op trouwens.
Het is gewoon een kutop.
Deze motie is al besproken en afgewezen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:26 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Ik besefte vanmorgen dat ik eigenlijk toch wel wat huisdieren mis in de OP. Wat vinden jullie?
Het moet een kleine n zijn en geen hoofdletter.quote:
KingFlopland en haal die vieze stinkotter er gelijk uitquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:26 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Ik besefte vanmorgen dat ik eigenlijk toch wel wat huisdieren mis in de OP. Wat vinden jullie?
Bedankt voor deze correctie amice.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het moet een kleine n zijn en geen hoofdletter.
Bewijsvoering: VBL / [Live Eredivisie #702] n1ek- heeft er kijk op..
Waarom staat je moeder in de OPquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
KingFlopland en haal die vieze stinkotter er gelijk uit
Als hij dat nu zou gaan zeggen heeft die hele aftel-act geen zin meer natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, er gaat 1 juli dus iets gebeuren, maar wat?
Is er hoofdelijk gestemd?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deze motie is al besproken en afgewezen.
Ja nee het zal me sowieso aan m'n behaarde reet roesten en het zal zoals altijd bij user @onlogisch wel weer tegenvallen, maar een beetje meespelen is toch niet erg?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij dat nu zou gaan zeggen heeft die hele aftel-act geen zin meer natuurlijk.
Beter besteed je er zo min mogelijk aandacht aan.
Ik heb eigenlijk liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee het zal me sowieso aan m'n behaarde reet roesten en het zal zoals altijd bij user @:onlogisch wel weer tegenvallen, maar een beetje meespelen is toch niet erg?
Als je deze verwachtingen schept gaat het zeker tegenvallen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
1 juli is de dag dat @:onlogisch stopt met modereren.
Zo lang die dag om 19:08 niet de volgende Feyenoorddouchebag als nieuwe moderator wordt gepresenteerd vind ik het best.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
1 juli is de dag dat @:onlogisch stopt met modereren.
Het is beter om niets te zeggen nu.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo lang die dag op 19:08 niet de volgende Feyenoorddouchebag als nieuwe moderator wordt gepresenteerd vind ik het best.
OW SHITquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel snapte.
Probleem is meer dat je helemaal niet grappig bent.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel snapte.
Probleem is meer dat je helemaal niet grappig bent.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je deze verwachtingen schept gaat het zeker tegenvallen.
Aftellen??? Waar héb jij het overquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, er gaat 1 juli dus iets gebeuren, maar wat?
Eens maatquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Otsego County is wel een leuk plekje om te wonen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, met je hoofd?
Geen idee. Maar ik was er opeens helemaal klaar mee. Misschien TBC nog even kijken. We zien 't wel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga jij nog weer spelen of ben je echt helemaal voor altijd gestopt?
Weggooier ben je.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik was er opeens helemaal klaar mee. Misschien TBC nog even kijken. We zien 't wel.
TBCgod.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik was er opeens helemaal klaar mee. Misschien TBC nog even kijken. We zien 't wel.
haringkjesquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Sterk te overwegen om tijdens de lunch 2 haringkjes te halen
@:coco.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Hjb :Squote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
haringkjes
Mokerdebiel
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka
huh wat wanneerquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Pa mogelijk herseninfarct gehad. Beetje zorgen.
Ai, wanneer is het gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Hahaha jostiquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
quote:
Gister met ambulance naar ziekenhuis. Maar nog niet zeker wat, ze vermoeden het door uitval van dingen en symptomen, nu zo MRI scan.quote:
zou jou niet zo makkelijk overkomen aangezien je geen hersenen hebtquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Eens en dank.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou jou niet zo makkelijk overkomen aangezien je geen hersenen hebt
sterkte maat
Ja, de laatste tijd wel ja. De klootzak.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
't Is ook altijd wat met die vader van jou hè?
Sterkte maat.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Gister met ambulance naar ziekenhuis. Maar nog niet zeker wat, ze vermoeden het door uitval van dingen en symptomen, nu zo MRI scan.
Dank.
Mijn pa heeft het een jaar geleden gehad. hij was met mijn moeder op bezoek bij vrienden en voelde zich niet lekker.Is nog voor een deel zelf teruggereden en heeft halverwege mijn moeder gevraagd verder te rijden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar als echte FOK!arts en FOK!viroloog twijfel ik aan hun diagnose. Hij viel weken terug al eens flauw namelijk, maar een infarct is meen ik vrij plotseling.
Wat denk jij dan als viroloog?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Gister met ambulance naar ziekenhuis. Maar nog niet zeker wat, ze vermoeden het door uitval van dingen en symptomen, nu zo MRI scan.
Dank.
Ik heb geen idee, ik zocht op 'weirdo gif'.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dit gifje?
Sterkte gozertquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Don zag een post en besloot toen te reageren met dit gifje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dit gifje?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don zag een post en besloot toen te reageren met dit gifje.
sterkte!quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dank.
lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
quote:Na regen komt zonneschijn: komende week kans op tropische temperaturen
Goed nieuws voor zonaanbidders: vandaag en morgen is het nog even doorbijten met flinke regenbuien, maar vanaf komend weekend wordt het geleidelijk aan zonniger. In de loop van volgende week kan het zelfs tropisch warm worden.
,,Vanaf maandag breekt een droge periode aan met zomerse omstandigheden”, vertelt Diana Woei, meteoroloog bij Weerplaza. ,,Woensdag en donderdag worden waarschijnlijk de warmste dagen met in het zuiden kans op tropische waarden.” Woei en haar collega’s schatten de kans dat het kwik boven de 30 graden zal schieten op 30 tot 40 procent.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat doet hij blijkbaar als het regent.
Dat stel ik graag uit. Het is een projectje wat ik probleemloos uitsmeer over enkele wekenquote:
Zelfs regen voelt zich te goed voor zo'n verdorven plek als fucking Nijmegen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
Hier zou het gisteren ook gaan regenen
GEEN DRUPPEL
Woedend was ik.
Kon je weer gewoon lekker buiten in het park trainen tochquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
Hier zou het gisteren ook gaan regenen
GEEN DRUPPEL
Woedend was ik.
2kg groente per dag. Wat een godinquote:Ze vindt ook wel dat groente van het gezonde imago af moet, dat zou averechts werken. Met haar boek Puur Natuur Groente (2018), probeert ze dit weg te poetsen en te laten zien dat groenten ook lekker zijn zonder sausjes. Ook adviseert ze om gemiddeld tussen de 400 en 450 gram per dag te eten om optimaal te profiteren van de voedingsstoffen in al die lekkere groenten.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)ers-gewend~a48e8b33/
[..]
2kg groente per dag. Wat een godin
Geklikt. Ziet er niet erg gezond uit.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)ers-gewend~a48e8b33/
[..]
2kg groente per dag. Wat een godin
quote:
Jouw hoofd hier wordt niet gewaardeerd. Optyfen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
Stootjes en meningen worden blijkbaar niet meer gewaardeerd hier
Jij moet je muil houdenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw hoofd hier wordt niet gewaardeerd. Optyfen.
Sterkte maat. Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Jouw mening is verder niet zo rullevant nee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
Stootjes en meningen worden blijkbaar niet meer gewaardeerd hier
Dan kan het toch gewoon blijven staan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw mening is verder niet zo rullevant nee.
Nou ja het voegt verder niks toe dus prima dat het weggaat. Niet rullevante zaken kunnen gewoon weg.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan kan het toch gewoon blijven staan?
Nu krijg ik dus een ander idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat worden overuren dan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch verwijdert nu ook posts waar hij op taalfouten wordt gewezen
Wat een waardeloos stuk vreten is het ook
Hier in de SC is dat prima, maar laten we clubtopics wel schoon houden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch verwijdert nu ook posts waar hij op taalfouten wordt gewezen
Wat een waardeloos stuk vreten is het ook
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier in de SC is dat prima, maar laten we clubtopics wel schoon houden.
Dat schijn het beleid te zijn.
Ik heb het net gegeten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Juist ja. Dat was de fout uit het Feyenoordtopic. Ik zet hem bewust hier nog even neer zodat we allemaal kunnen lachen.quote:
Oh misschien is het handig dat je die context er even bijzet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist ja. Dat was de fout uit het Feyenoordtopic. Ik zet hem bewust hier nog even neer zodat we allemaal kunnen lachen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij elk ander persoon zou ik denken dat deze fout als grap werd gemaakt
Ik moet user @Scrummie2.1 alles al voorkauwen. En nu wil je dat ik dat voor jou ook ga doen? Ben gekke Henkie niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh misschien is het handig dat je die context er even bij zet.
Nee je moet vooral wat duidelijkheid scheppen in je eigen manier van posten. Er zijn dagen dat ik het Feyenoord-topic niet lees.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet user @:Scrummie2.1 alles al voorkauwen. En nu wil je dat ik dat voor jou ook ga doen? Ben gekke Henkie niet.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het Feyenoord-topic niet lees.
Oke Theo Maassenquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Algemene Periodieke Keuring keuring.
grappig dat dit woord nog steeds gebruikt wordt in de filmindustrie, dan als gafferquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ghandi heeft zwarte Afrikanen wel eens kaffer genoemd. Kennelijk heb je dan ook direct bloed aan je handen (/gezicht?).
Op de Antillen wordt het sporadisch ook nog gebruiktquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig dat dit woord nog steeds gebruikt wordt in de filmindustrie, dan als gaffer
Dat is waarquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een baco colaquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@Caland en ik keuren deze post goed.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het net gegeten.
Echt veel genot zeg Hollandse Nieuwe, heerlijk vettig.
Ik kijk wel even.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan gaande is in het Feyenoord topic.
Laat me raden: Ze hebben een discussie of een derderangs eredivisiespeler een oke versterking in de breedte is voor niet teveel geldquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan gaande is in het Feyenoord topic.
Nee, iets wat net zo veel voorkomt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat me raden: Ze hebben een discussie of een derderangs eredivisiespeler een oke versterking in de breedte is voor niet teveel geld
Schobbejak.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn laatste twee notes waren voor racistische mopjes.
Groetjes,
@:Coco.
Mijn eerste ban was een grove jodengrap.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn laatste twee notes waren voor racistische mopjes.
Groetjes,
@:Coco.
Dan ben ik benieuwd welke Ajacied van een moderator jou die ban heeft aangesmeerd dan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn eerste ban was een grove jodengrap.
Ik heb dezelfde bevinding.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, iets wat net zo veel voorkomt.
Onlogisch maakte een foutje.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7932911_e73469d9
Zo eet @:Caland zijn avocado's
Niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7932911_e73469d9
Zo eet @:Caland zijn avocado's
Laatste note 1-5. Sinds ik niet meer in COR post ( en mn mening over de mods en GGMM hier voor me houd).quote:
Jij bent een verstandige user die ver gaat komen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laatste note 1-5. Sinds ik niet meer in COR post ( en mn mening over de mods en GGMM hier voor me houd).
Daar zijn mijn laatste twee notes van, erg kleinzerig. (mimimimimi)quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laatste note 1-5. Sinds ik niet meer in COR post ( en mn mening over de mods en GGMM hier voor me houd).
Dit kan ik bevestigen ja, zelf dezelfde 'grapjes' maken maar andersom is het crewbash. (lol)quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:29 schreef Coco. het volgende:
Als je ook maar iets over @:onlogisch zegt, heb je volgens mij gelijk een note aan je broek!
Goh wat verrassend.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn laatste note was een post waarin ik impliceerde dat onder de misdaadcijfers Marokkanen oververtegenwoordigd zijn (lol).
21-11-2016 15:00, erg recent ook.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet echt.
https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2016/47/criminaliteit
Je kunt toch wel gewoon een recente bron geven? Jij komt met het statement, dan hoef ik niet naar tegenargumenten te zoeken als ik een bron van 2016 te zien krijg.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg sterk argument om je kop in het zand te blijven steken.
Op dinsdag 23 juni van 20:30 tot 21:25 op NPO1 zijn er weer nieuwe cijfers.quote:
Je kan ook eens buiten kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon een recente bron geven? Jij komt met het statement, dan hoef ik niet naar tegenargumenten te zoeken als ik een bron van 2016 te zien krijg.
TV kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op dinsdag 23 juni van 20:30 tot 21:25 op NPO1 zijn er weer nieuwe cijfers.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook eens buiten kijken.
Oh wacht, jij woont in de provincie waar dat probleem totaal niet speelt.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook eens buiten kijken.
Oh wacht, jij woont in de provincie waar dat probleem totaal niet speelt.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
Altijd als Wereldgozer het inhoudelijk probeert word ik een beetje droevig.
"Inhoud"quote:
Nogmaals, ik ben niet links (waarom moet je mensen altijd die hoek indrukken?) maar als je argumentatie 'je kan ook eens naar buiten kijken' is dan is dat inderdaad je onderbuik ja. Hou ook maar op want dit wordt heel treurig voor jezelf.quote:
Ik doe niet mee aan de discussie.quote:
Dit vind ik wel een leuke opmerkingquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op dinsdag 23 juni van 20:30 tot 21:25 op NPO1 zijn er weer nieuwe cijfers.
Ik gun jou je pretje wel hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de discussie.
Ik sta alleen vanaf de zijlijn toe te kijken en jou uit te lachen.
Woon jij ook in de provincie?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk net naar buiten en ik zie een duif zitten.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
Echt nooit last van Marokkanen.
Ben ook niet gepest vroeger dus dat scheelt een hoop denk ik.
Gelukkig maar. (@onlogisch zou nu een flauw grapje maken over de snackbar)quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagen over mijn buurt
Jij hebt voldoende aan je patatzaak, nietwaar?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagen over mijn buurt
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar. (@:onlogisch zou nu een flauw grapje maken over de snackbar)
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt voldoende aan je patatzaak, nietwaar?
patatquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt voldoende aan je patatzaak, nietwaar?
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Iets teveel gereformeerden en ander christentuig, net als Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |