huh wat wanneerquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Pa mogelijk herseninfarct gehad. Beetje zorgen.
Ai, wanneer is het gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Hahaha jostiquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Sterk te overwegen om tijdens de lunch 2 haringkjes te halen
@:coco.
quote:
Gister met ambulance naar ziekenhuis. Maar nog niet zeker wat, ze vermoeden het door uitval van dingen en symptomen, nu zo MRI scan.quote:
zou jou niet zo makkelijk overkomen aangezien je geen hersenen hebtquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Eens en dank.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou jou niet zo makkelijk overkomen aangezien je geen hersenen hebt
sterkte maat
Ja, de laatste tijd wel ja. De klootzak.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
't Is ook altijd wat met die vader van jou hè?
Sterkte maat.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Gister met ambulance naar ziekenhuis. Maar nog niet zeker wat, ze vermoeden het door uitval van dingen en symptomen, nu zo MRI scan.
Dank.
Mijn pa heeft het een jaar geleden gehad. hij was met mijn moeder op bezoek bij vrienden en voelde zich niet lekker.Is nog voor een deel zelf teruggereden en heeft halverwege mijn moeder gevraagd verder te rijden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar als echte FOK!arts en FOK!viroloog twijfel ik aan hun diagnose. Hij viel weken terug al eens flauw namelijk, maar een infarct is meen ik vrij plotseling.
Wat denk jij dan als viroloog?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Gister met ambulance naar ziekenhuis. Maar nog niet zeker wat, ze vermoeden het door uitval van dingen en symptomen, nu zo MRI scan.
Dank.
Ik heb geen idee, ik zocht op 'weirdo gif'.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dit gifje?
Sterkte gozertquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet zo.
Don zag een post en besloot toen te reageren met dit gifje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dit gifje?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don zag een post en besloot toen te reageren met dit gifje.
sterkte!quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dank.
lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Sterk te overwegen om tijdens de lunch 2 haringkjes te halen
@:coco.
quote:Na regen komt zonneschijn: komende week kans op tropische temperaturen
Goed nieuws voor zonaanbidders: vandaag en morgen is het nog even doorbijten met flinke regenbuien, maar vanaf komend weekend wordt het geleidelijk aan zonniger. In de loop van volgende week kan het zelfs tropisch warm worden.
,,Vanaf maandag breekt een droge periode aan met zomerse omstandigheden”, vertelt Diana Woei, meteoroloog bij Weerplaza. ,,Woensdag en donderdag worden waarschijnlijk de warmste dagen met in het zuiden kans op tropische waarden.” Woei en haar collega’s schatten de kans dat het kwik boven de 30 graden zal schieten op 30 tot 40 procent.
Nee dat doet hij blijkbaar als het regent.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat doet hij blijkbaar als het regent.
Dat stel ik graag uit. Het is een projectje wat ik probleemloos uitsmeer over enkele wekenquote:
Zelfs regen voelt zich te goed voor zo'n verdorven plek als fucking Nijmegen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
Hier zou het gisteren ook gaan regenen
GEEN DRUPPEL
Woedend was ik.
Kon je weer gewoon lekker buiten in het park trainen tochquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
Hier zou het gisteren ook gaan regenen
GEEN DRUPPEL
Woedend was ik.
2kg groente per dag. Wat een godinquote:Ze vindt ook wel dat groente van het gezonde imago af moet, dat zou averechts werken. Met haar boek Puur Natuur Groente (2018), probeert ze dit weg te poetsen en te laten zien dat groenten ook lekker zijn zonder sausjes. Ook adviseert ze om gemiddeld tussen de 400 en 450 gram per dag te eten om optimaal te profiteren van de voedingsstoffen in al die lekkere groenten.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)ers-gewend~a48e8b33/
[..]
2kg groente per dag. Wat een godin
Geklikt. Ziet er niet erg gezond uit.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)ers-gewend~a48e8b33/
[..]
2kg groente per dag. Wat een godin
quote:
Jouw hoofd hier wordt niet gewaardeerd. Optyfen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
Stootjes en meningen worden blijkbaar niet meer gewaardeerd hier
Jij moet je muil houdenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw hoofd hier wordt niet gewaardeerd. Optyfen.
Sterkte maat. Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Jouw mening is verder niet zo rullevant nee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
Stootjes en meningen worden blijkbaar niet meer gewaardeerd hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |