Ik denk dat iedereen dat wel snapte.quote:
Ja nee het zal me sowieso aan m'n behaarde reet roesten en het zal zoals altijd bij user @onlogisch wel weer tegenvallen, maar een beetje meespelen is toch niet erg?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij dat nu zou gaan zeggen heeft die hele aftel-act geen zin meer natuurlijk.
Beter besteed je er zo min mogelijk aandacht aan.
Ik heb eigenlijk liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee het zal me sowieso aan m'n behaarde reet roesten en het zal zoals altijd bij user @:onlogisch wel weer tegenvallen, maar een beetje meespelen is toch niet erg?
Als je deze verwachtingen schept gaat het zeker tegenvallen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
1 juli is de dag dat @:onlogisch stopt met modereren.
Zo lang die dag om 19:08 niet de volgende Feyenoorddouchebag als nieuwe moderator wordt gepresenteerd vind ik het best.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
1 juli is de dag dat @:onlogisch stopt met modereren.
Het is beter om niets te zeggen nu.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo lang die dag op 19:08 niet de volgende Feyenoorddouchebag als nieuwe moderator wordt gepresenteerd vind ik het best.
OW SHITquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel snapte.
Probleem is meer dat je helemaal niet grappig bent.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel snapte.
Probleem is meer dat je helemaal niet grappig bent.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je deze verwachtingen schept gaat het zeker tegenvallen.
Aftellen??? Waar héb jij het overquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, er gaat 1 juli dus iets gebeuren, maar wat?
Hier moest ik dan toch weer om lachen.quote:
Eens maatquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Otsego County is wel een leuk plekje om te wonen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, met je hoofd?
Geen idee. Maar ik was er opeens helemaal klaar mee. Misschien TBC nog even kijken. We zien 't wel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga jij nog weer spelen of ben je echt helemaal voor altijd gestopt?
Weggooier ben je.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik was er opeens helemaal klaar mee. Misschien TBC nog even kijken. We zien 't wel.
TBCgod.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik was er opeens helemaal klaar mee. Misschien TBC nog even kijken. We zien 't wel.
Hallo maatquote:
Tjacka.quote:
haringkjesquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Sterk te overwegen om tijdens de lunch 2 haringkjes te halen
@:coco.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Sterk te overwegen om tijdens de lunch 2 haringkjes te halen
@:coco.
Hjb :Squote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
haringkjes
Mokerdebiel