Dan kan het toch gewoon blijven staan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw mening is verder niet zo rullevant nee.
Nou ja het voegt verder niks toe dus prima dat het weggaat. Niet rullevante zaken kunnen gewoon weg.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan kan het toch gewoon blijven staan?
Nu krijg ik dus een ander idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat worden overuren dan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch verwijdert nu ook posts waar hij op taalfouten wordt gewezen
Wat een waardeloos stuk vreten is het ook
Hier in de SC is dat prima, maar laten we clubtopics wel schoon houden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch verwijdert nu ook posts waar hij op taalfouten wordt gewezen
Wat een waardeloos stuk vreten is het ook
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier in de SC is dat prima, maar laten we clubtopics wel schoon houden.
Dat schijn het beleid te zijn.
Ik heb het net gegeten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Sterk te overwegen om tijdens de lunch 2 haringkjes te halen
@:coco.
Juist ja. Dat was de fout uit het Feyenoordtopic. Ik zet hem bewust hier nog even neer zodat we allemaal kunnen lachen.quote:
Oh misschien is het handig dat je die context er even bijzet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist ja. Dat was de fout uit het Feyenoordtopic. Ik zet hem bewust hier nog even neer zodat we allemaal kunnen lachen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij elk ander persoon zou ik denken dat deze fout als grap werd gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |