Ik moet user @Scrummie2.1 alles al voorkauwen. En nu wil je dat ik dat voor jou ook ga doen? Ben gekke Henkie niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh misschien is het handig dat je die context er even bij zet.
Nee je moet vooral wat duidelijkheid scheppen in je eigen manier van posten. Er zijn dagen dat ik het Feyenoord-topic niet lees.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet user @:Scrummie2.1 alles al voorkauwen. En nu wil je dat ik dat voor jou ook ga doen? Ben gekke Henkie niet.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het Feyenoord-topic niet lees.
Oke Theo Maassenquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Algemene Periodieke Keuring keuring.
grappig dat dit woord nog steeds gebruikt wordt in de filmindustrie, dan als gafferquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ghandi heeft zwarte Afrikanen wel eens kaffer genoemd. Kennelijk heb je dan ook direct bloed aan je handen (/gezicht?).
Op de Antillen wordt het sporadisch ook nog gebruiktquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig dat dit woord nog steeds gebruikt wordt in de filmindustrie, dan als gaffer
Dat is waarquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een baco colaquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@Caland en ik keuren deze post goed.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het net gegeten.
Echt veel genot zeg Hollandse Nieuwe, heerlijk vettig.
Ik kijk wel even.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan gaande is in het Feyenoord topic.
Laat me raden: Ze hebben een discussie of een derderangs eredivisiespeler een oke versterking in de breedte is voor niet teveel geldquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan gaande is in het Feyenoord topic.
Nee, iets wat net zo veel voorkomt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat me raden: Ze hebben een discussie of een derderangs eredivisiespeler een oke versterking in de breedte is voor niet teveel geld
Schobbejak.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn laatste twee notes waren voor racistische mopjes.
Groetjes,
@:Coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |