Geen foodreview dus niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft een populair onderwerpen gekozen dat trekt ook andere mensen aan in de comments.
@:caland
Ik kan er ook niks aan doen dat ik geboren ben in achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man is een frietaanhanger.
[ afbeelding ]
Roddelproat niveauquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft een populair onderwerpen gekozen dat trekt ook andere mensen aan in de comments.
@:caland
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou wel anders piepen als je in de randstad woonde.
Iedereen mag van mij zelf bepalen welke OP hij of zij kiest.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onlogisch is voor want hij knikkert indirect ook DonRaja eruit.
OP moet terug.
@:Coco.
Doe dat. Lekker lang.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!
Eensquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!
[..]
Iedereen mag van mij zelf bepalen welke OP hij of zij kiest.
Jeetje.quote:
Lijkt me ook, die wonen tussen de koeien waar de enige ervaring ermee is als Beppe zegt, 'k doe vandaag mar'n rok aanquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook eens buiten kijken.
Oh wacht, jij woont in de provincie waar dat probleem totaal niet speelt.
Humor is niet echt jouw ding hé?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me ook, die wonen tussen de koeien waar de enige ervaring ermee is als Beppe zegt, 'k doe vandaag mar'n rok aan
Daar heb ik bij jou nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ook slechte flauwe grappen kunnen iets van een glimlach tevoorschijn toveren
Ik zie hem Dave ook nog wel opeten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme he. Bradge maakt gehakt van Dave Roelvink
wie en wie?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme he. Bradge maakt gehakt van Dave Roelvink
Tenzij je besluit een blik Zwagerman knakworsten besluit te kopen. Dan had je toch liever gehad dat je eerst de review had gezien!quote:
Stiekem wil Braddie, net als dat grietje met rijke ouders eerder in de jacuzzi deed, de knakworst van Dave reviewen denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je besluit een blik Zwagerman knakworsten besluit te kopen. Dan had je toch liever gehad dat je eerst de review had gezien!
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stiekem wil Braddie, net als dat grietje met rijke ouders eerder in de jacuzzi deed, de knakworst van Dave reviewen denk ik
Smakelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
Ik eet een bak magere kwark (ah winkelmerk)
Dit even ter info.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je besluit een blik Zwagerman knakworsten besluit te kopen. Dan had je toch liever gehad dat je eerst de review had gezien!
TILBURGEDquote:TILBURG - Een 34-jarige vrouw uit het Brabantse Veldhoven is dinsdagmiddag in een filiaal van een supermarkt in Tilburg ’compleet door het lint gegaan’, meldt de politie. Dat gebeurde nadat ze op diefstal was betrapt. Ze mepte in beschonken toestand een winkelmedewerkster en een agent in het gezicht.
De vrouw was op heterdaad betrapt op een winkeldiefstal in een supermarkt op het Tilburgse Frans van Spaendonckplein. De politie kreeg een melding dat de vrouw zich ’erg vervelend’ gedroeg. Terwijl de agenten onderweg waren, deed de winkel alsnog een spoedverzoek om hulp omdat de vrouw slaags was geraakt met een medewerkster. „Agenten gingen daarop met zwaailicht en sirene ter plaatse. Een van agenten pakte de verdachte die zich hevig verzette vast. Hij kreeg van haar op dat moment een klap tegen zijn rechteroog.”
De agent wist, ondanks een stekende pijn in zijn oog, de vrouw te overmeesteren en naar buiten te brengen. De vrouw bleek onder invloed van alcohol te zijn. „Ze wilde zonder te betalen met knakworstjes en twee blikjes bier naar buiten lopen. Ze werd tegengehouden door een medewerkster die daarna door haar ook in het gezicht werd geslagen”, meldt de politie.
Dat jij zinnen maakt die ongeveer hetzelfde lopen als Lucille Werner lijkt mij meer jouw probleem maar soit.quote:
Dat hij blijkbaar moeilijk voor jou te volgen is, betekent niet dat de zin niet OK is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij zinnen maakt die ongeveer hetzelfde lopen als Lucille Werner lijkt mij meer jouw probleem maar soit.
Ik weet het!quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stond hier?
@:onlogisch
[ afbeelding ]
Ik dacht dat @Caland actueel nieuws had gepost, niet iets van gisteren, dus zette een vraagteken bij jouw 'dinsdagmiddag'quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stond hier?
@:onlogisch
[ afbeelding ]
hij dacht dat @Caland actueel nieuws had gepost, niet iets van gisteren, dus zette hij een vraagteken bij jouw 'dinsdagmiddag'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |