Oei, hier is iemand boos omdat ik tennis voor vrouwen vind.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij sport niet. Jouw 'sport' bevat geen tactiek en techniek.
Post afgekeurd en afgehandeld.
Beter dan sharknado?quote:Op maandag 6 juli 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
Laatst overigens Interstellar gezien.
7/10
@:lenny_leonard
Ik ben fan van jou en hemquote:Op maandag 6 juli 2020 17:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
ik ben fan van deze dude
Zat laatst stoer te doen bij een voetbalpot en gaat nu dood
Ik geef hem een 9/10.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
Laatst overigens Interstellar gezien.
7/10
@:lenny_leonard
Ja ik zag een hoop mensen doen alsof dit een legendarische film was.quote:
Was je dronken?quote:Op maandag 6 juli 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag een hoop mensen doen alsof dit een legendarische film was.
Ik miste dat geloof ik, maar dat heb ik wel vaker met Nolan films.
Nee, anders had ik wel gedaan alsof ik hem slecht vond omdat ik het niet kon volgen.quote:
Snap ik wel, ik vind het onderwerp gewoon ook tof dus dan is het wat makkelijker waarderen ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag een hoop mensen doen alsof dit een legendarische film was.
Ik miste dat geloof ik, maar dat heb ik wel vaker met Nolan films.
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gedaan alsof ik hem slecht vond omdat ik het niet kon volgen.
Het is wachten tot Mario Kart de topsport status krijgt. @GGMMquote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rellende_rotscholier
@:El-stinho
@:johannes_vermeer
@:maxi-mus
@:Slobeend
@:Koffieplanter
Ik ben echt heel goed in Double Dash andersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wachten tot Mario Kart de topsport status krijgt. @:GGMM
quote:Op maandag 6 juli 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Jatwitter:NOS twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:16:40Trein stopt niet meer bij Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch https://t.co/rts3D4lAd6 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |