meneer Zwartmans heeft een eigen kijk op het levenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@:RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, zometeen met Tali/Tarrelgodin naar de vogelarts
Laat TarrelGod met rust man. Hij heeft jou niks misdaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Palmboompjes kosten zo honderden euro'squote:Op maandag 6 juli 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)nop-helpen~a329aab9/
Begin mei had het strandje al open moeten zijn voor een lange zomer. Toen gooide corona echter roet in het eten. Daarna waren er problemen met de levering van stroom en water, iets wat de beheerder ook niet zomaar kon oplossen door, jawel, corona. Terwijl de tweede lading palmbomen nog werd verhuisd, was een deel van de eerste lading al gejat. En van de SUV-bus die al klaar stond als koeling, waren de eerste nacht de ruiten al ingegooid.
TILBURGED![]()
@:caland
@:zipportal
@:psvcl
Sterkte makker.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lelijk dorpquote:Op maandag 6 juli 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)nop-helpen~a329aab9/
Begin mei had het strandje al open moeten zijn voor een lange zomer. Toen gooide corona echter roet in het eten. Daarna waren er problemen met de levering van stroom en water, iets wat de beheerder ook niet zomaar kon oplossen door, jawel, corona. Terwijl de tweede lading palmbomen nog werd verhuisd, was een deel van de eerste lading al gejat. En van de SUV-bus die al klaar stond als koeling, waren de eerste nacht de ruiten al ingegooid.
TILBURGED![]()
@:caland
@:zipportal
@:psvcl
quote:
Gaat niet echt tof met haar, maar denk dat het met wat antibiotica of een ontwormingskuurtje wel weer goed kan komen. Het is dus niet dat ik er naartoe ga om haar in te laten slapenquote:
Huh.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat TarrelGod met rust man. Hij heeft jou niks misdaan.
Alleen stukje trailer gezien. Dacht, ik check het op een later tijdstip.quote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet echt tof met haar, maar denk dat het met wat antibiotica of een ontwormingskuurtje wel weer goed kan komen. Het is dus niet dat ik er naartoe ga om haar in te laten slapen
[..]
Huh.
Hij verveelt zich denk ik met zoveel vrije tijdquote:Op maandag 6 juli 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
Lenny probeert wanhopig grappig over te komen
De nieuwe Yannick is uittwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 06-07-2020 om 17:06:38Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson niet kan meedoen aan PC9 t/m 13 omdat de Australische overheid het hem verbiedt om naar Engeland te vliegen. De klootzakken die het hem verbieden om naar Engeland te vliegen mogen wat mij betreft snel hun benen breken #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Tali bij de dierenarts achter moeten laten, ter observatie. Ze krijgt ook antibiotica enzo, maar volgens de dierenarts gaat het echt niet goed met haar
Dankje, krijg morgen een telefoontje, en anders moet ik zelf even aan het eind van de middag bellen. Er zat nog iemand anders met een ziek vogeltje, een kakariki, en die moest ook blijven, al zag dat beestje er een stuk gezonder uit dan mijn beestje.quote:
ik ben fan van deze dudequote:
Was dat die vogel die was weggevlogen?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankje, krijg morgen een telefoontje, en anders moet ik zelf even aan het eind van de middag bellen. Er zat nog iemand anders met een ziek vogeltje, een kakariki, en die moest ook blijven, al zag dat beestje er een stuk gezonder uit dan mijn beestje.
ohquote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Tali bij de dierenarts achter moeten laten, ter observatie. Ze krijgt ook antibiotica enzo, maar volgens de dierenarts gaat het echt niet goed met haar
kipquote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aaardappeltjes met broccoli en spekreepjes.
Macaroni.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aaardappeltjes met broccoli en spekreepjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |