Deze is wel leuk jaquote:
Die fietsen niet hoorquote:
Nee, ik vind dat er bij sport wat tactiek/techniek moet zijn.quote:
@Rellende_Rotscholierquote:Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat er bij sport wat tactiek/techniek moet zijn.
Nouja zo’n spuit inbrengen is nog best lastig hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat er bij sport wat tactiek/techniek moet zijn.
Daarom heeft @GGMM ook WLR geopend hahahaha sorry dat ik weer zo om mezelf moet lachen.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rellende_rotscholier
@:El-stinho
@:johannes_vermeer
@:maxi-mus
@:Slobeend
@:Koffieplanter
Die lijntjes veranderen ook 2x per dag.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Die warmte komt nog wel maatje. Volgende week waarschijnlijk alweer
Zeker ontzettend tof.quote:
Echt hequote:Op maandag 6 juli 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die lijntjes veranderen ook 2x per dag.
Leuke dingen kunnen niet meerquote:Op maandag 6 juli 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker ontzettend tof.
Kunstenaar heeft het beeld of wat er van over was vanmiddag eigenhandig weggehaald, jammer.
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
Wat onaardig van Wilfredquote:Op maandag 6 juli 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@:RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
PVV. Tegen racisme. Maar ook TEGEN slachtofferrollen. Sta open voor dialoog, op elk niveau.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@:RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |