Door mensen zoals jij moeten mensen in het ziekenhuis straks weer heel hard werken!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:16 schreef JanCees het volgende:
volle bak kan ik je vertellen [ afbeelding ]
Onverantwoordelijk stuk vreten dat je daar in je stoel geperst zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:16 schreef JanCees het volgende:
volle bak kan ik je vertellen [ afbeelding ]
pittig bedakken maatquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Onverantwoordelijk stuk vreten dat je daar in je stoel geperst zit.
Hoeft ie zich niet meer te vervelen !quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij moeten mensen in het ziekenhuis straks weer heel hard werken!!
Behalve Lenny.
Gelachen om die teringdomme fout van je. Gelukkig was je sportief genoeg om mij op de hoogte te stellen van de edit-geschiedenis. Derhalve zal ik je sparenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij moeten mensen in het ziekenhuis straks weer heel hard werken!!
Behalve Lenny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelachen om die teringdomme fout van je. Gelukkig was je sportief genoeg om mij op de hoogte te stellen van de edit-geschiedenis. Derhalve zal ik je sparenIk wist al dat je gelachen had, want dat stuurde je me terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dit lijkt wel alsof je me nog even voor aap wil zetten!Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Voor mensen zoals @JanCeesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve Lenny.
Ik joinde maar werd gelijk geband door user @Coco.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
Gisteren was je afwezig tijdens haxball overigens.
Voortaan graag aanwezig zijn. @:scrummie2.1 en ik vonden het erg gezellig!
@Coco.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik joinde maar werd gelijk geband door user @:Coco.
Of je moet eens van die OP afblijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het hielp vast niet dat mijn naam nog op PatriciaPaay stond
????quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of je moet eens van die OP afblijven.
@:coco.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het hielp vast niet dat mijn naam nog op PatriciaPaay stond
Leuk hoe iedereen weer in zijn haxball rol zat ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
Gisteren was je afwezig tijdens haxball overigens.
Voortaan graag aanwezig zijn. @:scrummie2.1 en ik vonden het erg gezellig!
quote:
Stond je weer te stuntelen dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk hoe iedereen weer in zijn haxball rol zat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |