Wat zijn aaardappeltjes?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aaardappeltjes met broccoli en spekreepjes.
Gevogeltequote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aaardappeltjes met broccoli en spekreepjes.
quote:
Nee, da's Freyja.quote:
Idd.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En RickGod dan?
Ofja die was meer weggestuurd dan weggevlogen.
Jij hebt mij nietquote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd.
Verder heb ik Mortygod en Lyamgod nog.
Huh?quote:
quote:
Met zoveel vogels, dat geeft toch best een troep ook al zitten ze in een kooi.quote:
Waarom zou hij moeten stofzuigen? Komt toch geen bezoek.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zoveel vogels, dat geeft toch best een troep ook al zitten ze in een kooi.
Moet jij wetenquote:
Twee keer per week, maar het is vooral Freyja die er een zooitje van kan maken.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zoveel vogels, dat geeft toch best een troep ook al zitten ze in een kooi.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten stofzuigen? Komt toch geen bezoek.
Tali is toch wel een probleemkindje he?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee keer per week, maar het is vooral Freyja die er een zooitje van kan maken.
[..]
Ze zeggen dat dieren uiteindelijk op het baasje gaan lijkenquote:
Pasta pesto. Lang gelee.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het laatste jaar wel jaquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dieren uiteindelijk op het baasje gaan lijken
Dat zou dan weer niet verklaren waarom er één naar buiten vloog
@Caland zou dit een dramaandag noemen.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:21 schreef fetX het volgende:
Wat een dag zeg. Het begon natuurlijk allemaal al met het dramatische nieuws dat het legopoppetje A. Hazes onthoofd was.
Al lang gezien.quote:
Wij hebben nog een halve pan macaroni over van gisteren, dus dat warmen we op. Stokbroodje erbij.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |