Goedemorgen Lenny, is de tweede golf al begonnen? Meer opnames e.d...quote:
User @fetX en ik hopen op de tweede golfquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny, is de tweede golf al begonnen? Meer opnames e.d...
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:fetX en ik hopen op de tweede golf
Golfgenot. Een derde sluiten wij ook niet uitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny, is de tweede golf al begonnen? Meer opnames e.d...
Ja dat denk ik ook wel. In het najaar of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt wel lijkt me zo, gezien de ontwikkelingen in Australië waar nu winter & griepseizoen is.
Influenza en covid tegelijk is wel echt een groot probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt wel lijkt me zo, gezien de ontwikkelingen in Australië waar nu winter & griepseizoen is.
Werkt op elkaar in? Als in; mensen die influenza hebben, hebben dan ook een grote kans op COVID en vice versa?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Influenza en covid tegelijk is wel echt een groot probleem
Nee. Het wordt dan een enorme teringzooi in het ziekenhuis. Beide patiënten in isolatie, maar covid los van influenza en ook los van patiënten met covid&influenza. Enorm gedoe met cohorten en voorkomen dat patiënten elkaar infecteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Werkt op elkaar in? Als in; mensen die influenza hebben, hebben dan ook een grote kans op COVID en vice versa?
stel je aan johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Het wordt dan een enorme teringzooi in het ziekenhuis. Beide patiënten in isolatie, maar covid los van influenza en ook los van patiënten met covid&influenza. Enorm gedoe met cohorten en voorkomen dat patiënten elkaar infecteren.
Tokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
boomergriepje [ afbeelding ]
@:doublepain
@:kingroland
Een 2e golf van VET bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |