Ja dat gelooft niemand zo hè.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende: Vallen toch in het niet bij buufje qua uiterlijk
![]()
Druk bezig met de schuilkelder te bevoorraden.quote:
Ik ga al op zoek.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn ook hoodies van. Voor je UI.
Hoe die getraind heeft weet ik niet, hij mag morgen wel als 3e vertrekken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet iemand hoe Verstappen getraind heeft?
Niet een erge fan maar iig weer sport
10 km hardgelopen en 30 pushups?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
start 3e na Bottas en Hamiltonquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet een erge fan maar iig weer sport
Gekwalificeerd bedoel ik jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe die getraind heeft weet ik niet, hij mag morgen wel als 3e vertrekken.
*knaagt door drie meter gewapend beton heen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Druk bezig met de schuilkelder te bevoorraden.
Gelukkig heb ik het gas voor de vlammenwerper eindelijk binnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*knaagt door drie meter gewapend beton heen.
Nou voor het grote sprookjesboek danquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Niemand interesse in mijn Laetitia verhaal?
Nou ja Laetitia Casta dus en een ex die was ook werkelijk prachtig maar onhandelbaar maar ik denk wel de mooiste vrouw ter wereld en buufje mag er ook zijn hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat eens zien wat jij een hele mooie vrouw vind.
Vind de vrouwen die je postte toch wel allemaal een beetje een zelfde soort type eigenlijk. Niets mis mee hoor maar toen je zei dat ze heel verschillend waren verwachte ik een wat bredere selectie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou voor het grote sprookjesboek dan
jaaaa ook gekleurde en roodharige en korte en lange vrouwen en allesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind de vrouwen die je postte toch wel allemaal een beetje een zelfde soort type eigenlijk. Niets mis mee hoor maar toen je zei dat ze heel verschillend waren verwachte ik een wat bredere selectie.
Deze troubadour treedt alleen op voor groter publiek.quote:
Naja kan best natuurlijk dat hij echt alleen op dit type valt, maar het is wel een beetje allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaa ook gekleurde en roodharige en korte en lange vrouwen en alles![]()
DIVERSITEIT beste Lospedro![]()
Oooooh trouwens, mijn Diana verwelkte een maand geleden ook ineens voor driekwart maar geeft nu zelfs weer bloemenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind de vrouwen die je postte toch wel allemaal een beetje een zelfde soort type eigenlijk. Niets mis mee hoor maar toen je zei dat ze heel verschillend waren verwachte ik een wat bredere selectie.
Soms ben je wel goed met woorden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze troubadour treedt alleen op voor groter publiek.
Nou nog foto van zijn vrouwquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja kan best natuurlijk dat hij echt alleen op dit type valt, maar het is wel een beetje allemaal hetzelfde.
Jaaaaa was nog benieuwd! Las dat als hij echt helemaal verwelkt is, je hem echt met de grond gelijk moest maken en de aarde goed moest spoelen. Maar vandaag nog gekeken en zag geen nieuwe zwarte blaadjes En denk wel een stuk of 10 knoppen en 5 bloemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh trouwens, mijn Diana verwelkte een maand geleden ook ineens voor driekwart maar geeft nu zelfs weer bloemen
Salma Hayek ten tijde van Once Upon A Time In Mexicoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooooh dat is een flinke comebackquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaa was nog benieuwd! Las dat als hij echt helemaal verwelkt is, je hem echt met de grond gelijk moest maken en de aarde goed moest spoelen. Maar vandaag nog gekeken en zag geen nieuwe zwarte blaadjes En denk wel een stuk of 10 knoppen en 5 bloemen.
Door haar borsten denk ik dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek ten tijde van Once Upon A Time In Mexico![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee niet eens, gewoon het geheel en die bos met donkere krullenquote:
Veertig procent meer lachspieren en het zou een erg mooie vrouw zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet eens, gewoon het geheel en die bos met donkere krullenTegenwoordig heeft ze trouwens wel echt joekels van borsten
Was nog lang niet klaar met mijn lijstje.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja kan best natuurlijk dat hij echt alleen op dit type valt, maar het is wel een beetje allemaal hetzelfde.
Ik mag dat beetje kille wel eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veertig procent meer lachspieren en het zou een erg mooie vrouw zijn.
Chique, stijlvol. knap, sierlijk, beschaafd, galant en gracieus maar niet perse iemand om het gezicht in het kussen te duwen en de kont omhoog te trekken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Sade in haar jonge jaren daar kon ik ook wel mee lopen, ook wel gedaan vroeger met een exotischer type. Maar ze word niet mooi oud, ze rookt ook als een schoorsteen.[ afbeelding ]
Nee maar daar vind ik toch verschil in zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chique, stijlvol. knap, sierlijk, beschaafd, galant en gracieus maar niet perse iemand om het gezicht in het kussen te duwen en de kont omhoog te trekken.
Connaisseurs wij.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar daar vind ik toch verschil in zitten.
Eeeeuhm nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heb ik wel direct met Gaby Blazer, al vind ik die niet perse knap laat staan gracieus.
Maar gewoon keihard bangen.[ afbeelding ]
Moet je een keer mee naar Marbella gaan, stap een willekeurig restaurant binnen en dan zitten daar tientallen exact dezelfde duckfaces je aan te staren en te scannen of je veel geld hebt en een lekker kontjequote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk ook dat ze borderliner is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heb ik wel direct met Gaby Blazer, al vind ik die niet perse knap laat staan gracieus.
Maar gewoon keihard bangen.[ afbeelding ]
Ik zou haar een snoepje geven even in haar wangen knijpen en zeggen, ga maar lekker weer buiten spelenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou haar een snoepje geven even in haar wangen knijpen en zeggen, ga maar lekker weer buiten spelen
meer ook niet..
Ja dat weet ik, zocht gewoon een voorbeeld van eentje voor snelle wip.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je een keer mee naar Marbella gaan, stap een willekeurig restaurant binnen en dan zitten daar tientallen exact dezelfde duckfaces je aan te staren en te scannen of je veel geld hebt en een lekker kontje
Dan maar gewoon een sok hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, zocht gewoon een voorbeeld van eentje voor snelle wip.
Ja maar daar is niet zo heeeeel veel aan met dat soort typetjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, zocht gewoon een voorbeeld van eentje voor snelle wip.
Aah een gedeelde plek met @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 231 bitterbal
02 167 FranticDJ
03 113 crv
04 101 haags_kwartiertje
05 098 Koen66
06 092 UitStraling
07 080 Budapestenaar
08 063 Dr_Flash
09 051 LTVDK
10 047 gianni61
10 047 IJsdraakje
12 042 Lospedrosa
13 035 moemoe
14 034 EttovanBelgie
14 034 Amarantha
16 033 kwiwi
17 030 Karzai
17 030 Bos81
19 020 Leonos
20 019 RockNijntje
21 017 Modus
22 016 BrandX
23 014 CherryLips
24 010 mschol
24 010 Muck
26 006 Fogel
27 005 goldfinger1963
27 005 Pheno
27 005 wollah
30 003 Dity
31 001 liesje1979
31 001 Whiskers2009
klik hier voor meer stats
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus we kunnen dit onderwerp afsluiten of zijn er nog inzendingen van de wel hele knappe vrouw, gracieus en fuckable.
ieuw bah, bierquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die had ik gisteren nog.Met bier erbij.
wel knap meisje, iets wat pubers mooi vinden want ze gedraagt zich als one of the guysquote:
Ja maar die is wappiequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
De zoete paprika's zwellen langzaam naar rood, de appelboom zingt boers van geluk, mijn sinaasappelbomen zijn een gedichtje aan het schrijven, de Zachte Acanthus danst sierlijk in de regen, ik ruik de Italiaanse Salie en de de Riddersporen hebben net genoeg steun voor hun felblauwe hoofden maar wat een ongelofelijk hoerenkutweer is het jongens en meisjes.
quote:
Ze had haar man beschuldigd van mishandeling maar eigenlijk had zij juist hem mishandeld. Ondertussen was wel z'n carrière naar de klote.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:20 schreef Modus het volgende:
Waarom is die eik wappie. Ik kom nooit in SHO.
De zoete paprika's zwellen langzaam naar rood, de appelboom zingt boers van geluk, mijn sinaasappelbomen zijn een gedichtje aan het schrijven, de Zachte Acanthus danst sierlijk in de regen, ik ruik de Italiaanse Salie en de de Riddersporen hebben net genoeg steun voor hun felblauwe hoofden maar wat een ongelofelijk hoerenkutweer is het jongens en meisjes.
Hier klopt alles behalve je laatste zin/opmerking.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Ach als het het laatste was geweest had ik ook geen last van de wasgoed hehe.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter de was dan jezelf.
#teamglasisaltijdhalfvol
Wat een mietje.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had haar man beschuldigd van mishandeling maar eigenlijk had zij juist hem mishandeld.
Geld zat toch?quote:Ondertussen was wel z'n carrière naar de klote.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm heerlijke gehaktballetjes met Italiaanse bol met gezouten roomboter, netflixje, straks een wijntje. Niets mis mee.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm heerlijke gehaktballetjes met Italiaanse bol met gezouten roomboter, netflixje, straks een wijntje. Niets mis mee.
Dat is uit voorzorgquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Je hebt niet gezegd hoe laat je ging eten
Opletten mensen, hier spreekt de bijna vergeten edele kunst van het tevreden zijn uitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Lol kinderhand he?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opletten mensen, hier spreekt de bijna vergeten edele kunst van het tevreden zijn uit
Misschien broodje hagelslag nemen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
zat hier de hele tijd met jas en schoenen aan Liesje
weer brood met hagelslagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien broodje hagelslag nemen?
Maak je zelf ook wel eens gehaktballetjes?
Droog koekje aan het kruimelen omdat het allemaal zo lang duurde, ja hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
zat hier de hele tijd met jas en schoenen aan Liesje
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droog koekje aan het kruimelen omdat het allemaal zo lang duurde, ja hè?
Lol je moet ook geen kilo gehakt gebruiken he?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer brood met hagelslag![]()
Ja 1 keer gedaan. Viel wat zwaar.
ja weet ik veel van verhoudingenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol je moet ook geen kilo gehakt gebruiken he?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even te bedde![]()
Morgen maar eens kijken waar ik maandag en dinsdga heen ga wandelen
Slaap wel flesgodquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even te bedde![]()
Morgen maar eens kijken waar ik maandag en dinsdga heen ga wandelen
Bij de Gaaaohkeukahquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Snap niet dat alle Hagenezen hier niet gezellig dagelijks samen eten?
Ze zouden gaan wandelen toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. ouders zijn weer weg..
Ze kwamen en het begon te hozenmet de auto even een ijsje gehaald en dan bij mij op de bank naar Oh wat een jaar gekeken..
Hier had ze nog geen fillers.. Stuk leukerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerrr!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Bij BBquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Snap niet dat alle Hagenezen hier niet gezellig dagelijks samen eten?
Wait what?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak regelmatig zelf gehaktballetjes. Vaak ook met geraspte kokos...![]()
![]()
![]()
Kiers is een baasquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kok ziet eruit alsof hij iedere dag een Mexicaanse baby levend slacht.
Kokos door gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak regelmatig zelf gehaktballetjes. Vaak ook met geraspte kokos...![]()
![]()
![]()
Vind kokos vaak iets muffigs aan een gerecht toevoegenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kokos door gehaktballetjes?Maar vind kokos lekker ruiken maar eet het niet graag
Ja! Kokosmelk gebruik ik ook eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind kokos vaak iets muffigs aan een gerecht toevoegen
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)quote:
ja kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)
Hoe maak je dan een Thaise curry?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Kokosmelk gebruik ik ook eigenlijk nooit.
met Remiaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een Thaise curry?
Maar wordt het dan niet heel zoetig? Ik vind het lekker als ze een beetje pikant zijn, met een dot mosterd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)
tien is wel overdreven.. maar heb 't meestal wel in huis ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb altijd wel iets van tien blikken kokosmelk in mijn voorraadkasten staan.
Niet Ben niet zo van de Thaise keuken kwam ik in Thailand achterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een Thaise curry?
Geen idee of het echt heel zoet is. soms ben ik gewoon een vuilnisbak en stop alles in mijn bek wat ook maar met voer te maken heeft. Tenzij het vis is..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wordt het dan niet heel zoetig? Ik vind het lekker als ze een beetje pikant zijn, met een dot mosterd.
Door de koriander zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet Ben niet zo van de Thaise keuken kwam ik in Thailand achterKerrie kan wel gewoon meteen scheutje kookroom.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb knalroze schoenen gekocht net.Nu hopen dat ze passen maar ja was de enige maat die er nog was.
alleen verse vis en bij voorkeur geen zalmquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee of het echt heel zoet is. soms ben ik gewoon een vuilnisbak en stop alles in mijn bek wat ook maar met voer te maken heeft. Tenzij het vis is..![]()
![]()
![]()
Maat 47?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb knalroze schoenen gekocht net.Nu hopen dat ze passen maar ja was de enige maat die er nog was.
ze heeft maatje 36 gekocht en heeft 46quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel maten verschil met normaal?
Overdrijven en Uitstraling zijn 1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tien is wel overdreven.. maar heb 't meestal wel in huis ja.
Leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
33 km gelopen vandaag. Met een hertenjackpot als beloning
[ afbeelding ]
1, ik heb normaal maat 38 en dit is 39 maar volgens mij heb ik ook wel een paar schoenen in 39.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel maten verschil met normaal?
Zoveel herten bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
33 km gelopen vandaag. Met een hertenjackpot als beloning
[ afbeelding ]
Dat in de eerste plaats.quote:
Kaper op de kust Ama.quote:
Beter dan andersom.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1, ik heb normaal maat 38 en dit is 39 maar volgens mij heb ik ook wel een paar schoenen in 39.
We willen graag foto's bij dit soort postsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijke avond hier.
De kinderen vinden het ook fantastisch en sliepen binnen een minuut.![]()
De zon zakt snel achter de bergen dus het koelt ook snel af. Plannen bedenken voor morgen.
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats.Al kwam ik in Georgië ook wel eens wat koriander tegen maar zo subtiel dat ik het niet zo storend vond. Maar ook vanwege de gember en dus de kokos.
Nooit te laat om je walging over iets uit te sprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik te laat om mijn walging uit te spreken over kokos?
Kokos blijft goor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
+1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen graag foto's bij dit soort posts
ieuw nee. dat is categorie vanille sigaarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.
Als ik het maar niet hoef te eten/drinken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.
Omg vanillegeur is ook geweldig.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ieuw nee. dat is categorie vanille sigaar^ veel
Geloof ik best. Maar ik was vooral dankbaar voor de tosti's van de 7/11. Dingdong!!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.
Volgens mij kan het nog net.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik lust best veel. Ik mag veel niet hebben, da's wat anders.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij lust 66 procent van het voedsel van de Homo Sapiens niet.
das naadje..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik lust best veel. Ik mag veel niet hebben, da's wat anders.
Alleen kokos is een van de dingen die ik echt niet lekker vind.
Dan poep je popcorn?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das naadje..
ben blij dat mais voor mij het enige is wat ik niet kan hebben..
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah een gedeelde plek met @:ettovanbelgie
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das naadje..
ben blij dat mais voor mij het enige is wat ik niet kan hebben..
MIquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komt het er wel uit als of ik een popcorn kanon heb.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, in Nederland verkopen ze het helaas niet
Volgens de tv wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, in Nederland verkopen ze het helaas niet
Ja das naadje.. wederhelft is lactose intolerant.. die is ook doodsbang om buiten de deur te eten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.
De laatste fuckup was een biertje waar pecannoot in zat.
shiitake?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust alles en kan alles eten behalve Japanse paddenstoelen maar die flikkers krijg ik er ook nog wel onder ooit.
Dat verwacht je ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.
De laatste fuckup was een biertje waar pecannoot in zat.
Twee antieke boekenquote:
Hoeveel heb je er nu eigenlijk haha. Ik heb laatst ook een boek gekocht maar eigenlijk lees ik nooit hahahaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee antieke boeken![]()
Diep in de buidel getast maar wat een aanwinsten
welke boeken? alchemistenstenen maken enzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee antieke boeken![]()
Diep in de buidel getast maar wat een aanwinsten
Yep daarbij denken mijn T14 witte bloedcellen dat ik overal kanker heb en ga ik 6 weken stuk van de jeukquote:
Historie en topografiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke boeken? alchemistenstenen maken enzo?
Dat was vast geen 50 euro.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Nicequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu eigenlijk haha. Ik heb laatst ook een boek gekocht maar eigenlijk lees ik nooit hahahaha.
kakquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep daarbij denken mijn T14 witte bloedcellen dat ik overal kanker heb en ga ik 6 weken stuk van de jeuk
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.
Kijk, met u kan ik praten... prenten erin?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
ik heb 3 antieke boeken uit 1700/1800 over scheepvaart en navigatie.
Ik moet vaker tv kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de tv wel.![]()
Niet zo lang nog, overigens.
heb je ook zo'n thuis bibliotheek met een oud engels bureau en boekenwanden met zo'n laddertje aan een railsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.
Ok doe ik morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen graag foto's bij dit soort posts
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijlquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je ook zo'n thuis bibliotheek met een oud engels bureau en boekenwanden met zo'n laddertje aan een rails?
O wow, wat tof!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boudewijn Büch, ben jij het?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijl
Zekers zekers..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk, met u kan ik praten... prenten erin?
Ben er erg content mee idd... vooral dat kleine Nederlandse boekje...quote:
Nice. bij mij ligt alles bij m'n ouders.. heb hier alleen boeken die ik nagenoeg dagelijks gebruik / wat ik nu lees..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijl
Hmmja, die vergelijking wordt meer gemaakt, zij het dat ik nog leef.quote:
Mwah, Joop had gewoon niet goed gekeken, het stond vrij duidelijk op het blik iirc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet natuurlijk.
Catawiki?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zekers zekers..
Had laatst m'n handen bijna weten te leggen op oude atlassen van neerlansche cartografen. maar de prijs ging echt absurd hard omhoog ineens.
True.. wel wat makkelijker dan bv lactose of notenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja als je het weet is het vrij makkelijk te ontlopen.
nee via de lokale boekenhandel zowaar.. de boeken zijn gekocht door een oud kapitein, maar als hij er afstand van doet ben ik de eerste die ie beltquote:
Pic?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben er erg content mee idd... vooral dat kleine Nederlandse boekje...
Dat is sowieso wel fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, die vergelijking wordt meer gemaakt, zij het dat ik nog leef.
https://www.mullermilk.nl/over-onsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet vaker tv kijken
Waar dan?
Kijk, zo heb ik ook mijn adresjes... heerlijk die oude boekenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee via de lokale boekenhandel zowaar.. de boeken zijn gekocht door een oud kapitein, maar als hij er afstand van doet ben ik de eerste die ie belt
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.mullermilk.nl/over-ons
Daar staan de winkels.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
mensen die SC's teruglezenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
big balletje is watching youquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter is een nieuwsgierig balletje
Zit je heel oostelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier in zuid DU is alles om 21:30 kats donker, iedereen is dan al naar bed.
Allemaal flesjes hier
Heerlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal flesjes hier
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben twee hele kippen met venkel en gebrande knoflook aan het aanbraden in een overdosis roomboter, tering wat ruikt dat lekker
hoe laat ga je eten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben twee hele kippen met venkel en gebrande knoflook aan het aanbraden in een overdosis roomboter, tering wat ruikt dat lekker
met twee rauwe kipfilets en twee postelastieken kan je veel hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat ga je met twee kippen doen?
Hebben ze niet gewoon allemaal rolluiken, zodat je niet ziet dat t licht brand?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal flesjes hier
Mooi gebied daar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had 0 euro deze maand.. Maar zit sinds ik mee speel nog steeds in de plus
Oja, ik zou hier nog op terug komenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een Boulevardje kopen met z'n zovelen en dan de payout spreaden
Ah ja, lekker glibberig dankzij die boterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met twee rauwe kipfilets en twee postelastieken kan je veel hoor
Nee rolluiken zie je hier niet, allemaal vakwerkhuizen met grote oversteek.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon allemaal rolluiken, zodat je niet ziet dat t licht brand?
wat is je winkans dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oja, ik zou hier nog op terug komen.
Ik probeer nu met wat FOK!kers een proefpotje te draaien als groepsspel bij de Staatsloterij.
Met een kleine inleg van 7,50 euro kijken hoe alles werkt.
#spannend
En als het dan leuk blijkt wil ik inderdaad richting die boulevard van 100 loten en misschien meer.
Grappig altijd hoe je relatief dichtbij toch al zulke verschillen hebt in zonsopkomst en ondergangquote:
Eeuwen geleden geweest, maar kan me er niks meer van herinneren.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Is de stad Pilsen de moeite waard om te bezoeken?
De bierbrouwerij wel en de ondergrondse tunnels ook, de rest is suf.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig altijd hoe je relatief dichtbij toch al zulke verschillen hebt in zonsopkomst en ondergang
Awww komt Ballie bij je eten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Dat ligt er een beetje aan wat je kooptquote:
Morgen hele dag eten, walking diner voor wie er zin heeft om langs te komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat ga je met twee kippen doen?
Oh das wel een halve dag vermaak.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De bierbrouwerij wel en de ondergrondse tunnels ook, de rest is suf.
Český Krumlov schijnt tof te zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is een uitnodiging.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen hele dag eten, walking diner voor wie er zin heeft om langs te komen.
en zon lot is 30 per stuk?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je koopt.
Als je meespeelt met een straat (10 hele loten) of boulevard 100 hele loten, heb je in ieder geval altijd prijs omdat je met alle eindcijfers meedoet.
Bij een straat win je minimaal 50 euro en met een boulevard minimaal 630 euro.
Die prijzen worden dan automatisch verdeeld door de Staatsloterij zelf.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had foto gemaakt voor me.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha zag ook nog een oude kaart van Drenthe maarehhh... die was een beetje leeg...
worst komt je wel goed uit hequote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag hoor maar die lust toch alleen hagelslag en worst?
Ze komt alleen de randstad niet uitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gezinsverpakkingen vlees.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tel er een diner en een biertje op het terras bij op en je hebt een hele dag.quote:
Bij dit proefpotje vraag ik een inleg van 7,50 euro.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op. Of naja de rest is voor morgen.
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...quote:
En dan verdeel je de winst over de deelnemers of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij dit proefpotje vraag ik een inleg van 7,50 euro.
Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je dan verschillende dingen kopen: 1/5 loten, hele loten etc.
Voor 30 euro heb je al een straatje: 10 1/5 loten.
Geen idee we zijn hier net 4 uurquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
Lospedrosa, bestaat de Medovnik nog? Honingtaart.
liesje heeft er nog een paarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Gvd nu ook gruwelijk veel zin in gehaktballetjes
Károlyquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...![]()
![]()
![]()
Ik ben eens naar Fransje Bauer geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...![]()
![]()
![]()
*knoopt gulp los.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je je balletjes niet met mij wilt delen
Nou, de Staatsloterij schrijft automatisch de inleg af bij iedereen en bij winst keren zij ook uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan verdeel je de winst over de deelnemers of hoe moet ik dat voor me zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |