Tel er een diner en een biertje op het terras bij op en je hebt een hele dag.quote:
Bij dit proefpotje vraag ik een inleg van 7,50 euro.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op. Of naja de rest is voor morgen.
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...quote:
En dan verdeel je de winst over de deelnemers of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij dit proefpotje vraag ik een inleg van 7,50 euro.
Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je dan verschillende dingen kopen: 1/5 loten, hele loten etc.
Voor 30 euro heb je al een straatje: 10 1/5 loten.
Geen idee we zijn hier net 4 uurquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
Lospedrosa, bestaat de Medovnik nog? Honingtaart.
liesje heeft er nog een paarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Gvd nu ook gruwelijk veel zin in gehaktballetjes
Károlyquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...![]()
![]()
![]()
Ik ben eens naar Fransje Bauer geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...![]()
![]()
![]()
*knoopt gulp los.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je je balletjes niet met mij wilt delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |