Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijlquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je ook zo'n thuis bibliotheek met een oud engels bureau en boekenwanden met zo'n laddertje aan een rails?
O wow, wat tof!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Boudewijn Büch, ben jij het?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijl
Zekers zekers..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk, met u kan ik praten... prenten erin?
Ben er erg content mee idd... vooral dat kleine Nederlandse boekje...quote:
Nice. bij mij ligt alles bij m'n ouders.. heb hier alleen boeken die ik nagenoeg dagelijks gebruik / wat ik nu lees..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijl
Hmmja, die vergelijking wordt meer gemaakt, zij het dat ik nog leef.quote:
Mwah, Joop had gewoon niet goed gekeken, het stond vrij duidelijk op het blik iirc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet natuurlijk.
Catawiki?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zekers zekers..
Had laatst m'n handen bijna weten te leggen op oude atlassen van neerlansche cartografen. maar de prijs ging echt absurd hard omhoog ineens.
True.. wel wat makkelijker dan bv lactose of notenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja als je het weet is het vrij makkelijk te ontlopen.
nee via de lokale boekenhandel zowaar.. de boeken zijn gekocht door een oud kapitein, maar als hij er afstand van doet ben ik de eerste die ie beltquote:
Pic?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben er erg content mee idd... vooral dat kleine Nederlandse boekje...
Dat is sowieso wel fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, die vergelijking wordt meer gemaakt, zij het dat ik nog leef.
https://www.mullermilk.nl/over-onsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet vaker tv kijken
Waar dan?
Kijk, zo heb ik ook mijn adresjes... heerlijk die oude boekenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee via de lokale boekenhandel zowaar.. de boeken zijn gekocht door een oud kapitein, maar als hij er afstand van doet ben ik de eerste die ie belt
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.mullermilk.nl/over-ons
Daar staan de winkels.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
mensen die SC's teruglezenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
big balletje is watching youquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter is een nieuwsgierig balletje
Zit je heel oostelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier in zuid DU is alles om 21:30 kats donker, iedereen is dan al naar bed.
Allemaal flesjes hier
Heerlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal flesjes hier
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben twee hele kippen met venkel en gebrande knoflook aan het aanbraden in een overdosis roomboter, tering wat ruikt dat lekker
hoe laat ga je eten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben twee hele kippen met venkel en gebrande knoflook aan het aanbraden in een overdosis roomboter, tering wat ruikt dat lekker
met twee rauwe kipfilets en twee postelastieken kan je veel hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat ga je met twee kippen doen?
Hebben ze niet gewoon allemaal rolluiken, zodat je niet ziet dat t licht brand?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal flesjes hier
Mooi gebied daar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had 0 euro deze maand.. Maar zit sinds ik mee speel nog steeds in de plus
Oja, ik zou hier nog op terug komenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een Boulevardje kopen met z'n zovelen en dan de payout spreaden
Ah ja, lekker glibberig dankzij die boterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met twee rauwe kipfilets en twee postelastieken kan je veel hoor
Nee rolluiken zie je hier niet, allemaal vakwerkhuizen met grote oversteek.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon allemaal rolluiken, zodat je niet ziet dat t licht brand?
wat is je winkans dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oja, ik zou hier nog op terug komen.
Ik probeer nu met wat FOK!kers een proefpotje te draaien als groepsspel bij de Staatsloterij.
Met een kleine inleg van 7,50 euro kijken hoe alles werkt.
#spannend
En als het dan leuk blijkt wil ik inderdaad richting die boulevard van 100 loten en misschien meer.
Grappig altijd hoe je relatief dichtbij toch al zulke verschillen hebt in zonsopkomst en ondergangquote:
Eeuwen geleden geweest, maar kan me er niks meer van herinneren.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Is de stad Pilsen de moeite waard om te bezoeken?
De bierbrouwerij wel en de ondergrondse tunnels ook, de rest is suf.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig altijd hoe je relatief dichtbij toch al zulke verschillen hebt in zonsopkomst en ondergang
Awww komt Ballie bij je eten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Dat ligt er een beetje aan wat je kooptquote:
Morgen hele dag eten, walking diner voor wie er zin heeft om langs te komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat ga je met twee kippen doen?
Oh das wel een halve dag vermaak.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De bierbrouwerij wel en de ondergrondse tunnels ook, de rest is suf.
Český Krumlov schijnt tof te zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is een uitnodiging.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen hele dag eten, walking diner voor wie er zin heeft om langs te komen.
en zon lot is 30 per stuk?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je koopt.
Als je meespeelt met een straat (10 hele loten) of boulevard 100 hele loten, heb je in ieder geval altijd prijs omdat je met alle eindcijfers meedoet.
Bij een straat win je minimaal 50 euro en met een boulevard minimaal 630 euro.
Die prijzen worden dan automatisch verdeeld door de Staatsloterij zelf.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had foto gemaakt voor me.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha zag ook nog een oude kaart van Drenthe maarehhh... die was een beetje leeg...
worst komt je wel goed uit hequote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag hoor maar die lust toch alleen hagelslag en worst?
Ze komt alleen de randstad niet uitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gezinsverpakkingen vlees.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tel er een diner en een biertje op het terras bij op en je hebt een hele dag.quote:
Bij dit proefpotje vraag ik een inleg van 7,50 euro.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op. Of naja de rest is voor morgen.
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...quote:
En dan verdeel je de winst over de deelnemers of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij dit proefpotje vraag ik een inleg van 7,50 euro.
Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je dan verschillende dingen kopen: 1/5 loten, hele loten etc.
Voor 30 euro heb je al een straatje: 10 1/5 loten.
Geen idee we zijn hier net 4 uurquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
Lospedrosa, bestaat de Medovnik nog? Honingtaart.
liesje heeft er nog een paarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Gvd nu ook gruwelijk veel zin in gehaktballetjes
Károlyquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...![]()
![]()
![]()
Ik ben eens naar Fransje Bauer geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen mijn broer in Wageningen aan zijn promotie werkte. had hij op de Uni een Hongaarse collega (Karoly met ergens leestekens op de klinkers)... We (ik, mijn broer, zijn latere vrouw) en hem naar het concert van Queen en Paul Rodgers in het Gelredome geweest...![]()
![]()
![]()
*knoopt gulp los.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je je balletjes niet met mij wilt delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |