Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijlquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je ook zo'n thuis bibliotheek met een oud engels bureau en boekenwanden met zo'n laddertje aan een rails?
O wow, wat tof!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Boudewijn Büch, ben jij het?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijl
Zekers zekers..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk, met u kan ik praten... prenten erin?
Ben er erg content mee idd... vooral dat kleine Nederlandse boekje...quote:
Nice. bij mij ligt alles bij m'n ouders.. heb hier alleen boeken die ik nagenoeg dagelijks gebruik / wat ik nu lees..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar wel zeer fijne kasten en opbergsystemen.. uiteraard allemaal in klassieke stijl
Hmmja, die vergelijking wordt meer gemaakt, zij het dat ik nog leef.quote:
Mwah, Joop had gewoon niet goed gekeken, het stond vrij duidelijk op het blik iirc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet natuurlijk.
Catawiki?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zekers zekers..
Had laatst m'n handen bijna weten te leggen op oude atlassen van neerlansche cartografen. maar de prijs ging echt absurd hard omhoog ineens.
True.. wel wat makkelijker dan bv lactose of notenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja als je het weet is het vrij makkelijk te ontlopen.
nee via de lokale boekenhandel zowaar.. de boeken zijn gekocht door een oud kapitein, maar als hij er afstand van doet ben ik de eerste die ie beltquote:
Pic?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben er erg content mee idd... vooral dat kleine Nederlandse boekje...
Dat is sowieso wel fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, die vergelijking wordt meer gemaakt, zij het dat ik nog leef.
https://www.mullermilk.nl/over-onsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet vaker tv kijken
Waar dan?
Kijk, zo heb ik ook mijn adresjes... heerlijk die oude boekenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee via de lokale boekenhandel zowaar.. de boeken zijn gekocht door een oud kapitein, maar als hij er afstand van doet ben ik de eerste die ie belt
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.mullermilk.nl/over-ons
Daar staan de winkels.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |