MIquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komt het er wel uit als of ik een popcorn kanon heb.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, in Nederland verkopen ze het helaas niet
Volgens de tv wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, in Nederland verkopen ze het helaas niet
Ja das naadje.. wederhelft is lactose intolerant.. die is ook doodsbang om buiten de deur te eten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.
De laatste fuckup was een biertje waar pecannoot in zat.
shiitake?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust alles en kan alles eten behalve Japanse paddenstoelen maar die flikkers krijg ik er ook nog wel onder ooit.
Dat verwacht je ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.
De laatste fuckup was een biertje waar pecannoot in zat.
Twee antieke boekenquote:
Hoeveel heb je er nu eigenlijk haha. Ik heb laatst ook een boek gekocht maar eigenlijk lees ik nooit hahahaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee antieke boeken![]()
Diep in de buidel getast maar wat een aanwinsten
welke boeken? alchemistenstenen maken enzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee antieke boeken![]()
Diep in de buidel getast maar wat een aanwinsten
Yep daarbij denken mijn T14 witte bloedcellen dat ik overal kanker heb en ga ik 6 weken stuk van de jeukquote:
Historie en topografiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke boeken? alchemistenstenen maken enzo?
Dat was vast geen 50 euro.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Nicequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu eigenlijk haha. Ik heb laatst ook een boek gekocht maar eigenlijk lees ik nooit hahahaha.
kakquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep daarbij denken mijn T14 witte bloedcellen dat ik overal kanker heb en ga ik 6 weken stuk van de jeuk
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.
Kijk, met u kan ik praten... prenten erin?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
ik heb 3 antieke boeken uit 1700/1800 over scheepvaart en navigatie.
Ik moet vaker tv kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de tv wel.![]()
Niet zo lang nog, overigens.
heb je ook zo'n thuis bibliotheek met een oud engels bureau en boekenwanden met zo'n laddertje aan een railsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.
Ok doe ik morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen graag foto's bij dit soort posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |