We willen graag foto's bij dit soort postsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijke avond hier.
De kinderen vinden het ook fantastisch en sliepen binnen een minuut.![]()
De zon zakt snel achter de bergen dus het koelt ook snel af. Plannen bedenken voor morgen.
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats.Al kwam ik in Georgië ook wel eens wat koriander tegen maar zo subtiel dat ik het niet zo storend vond. Maar ook vanwege de gember en dus de kokos.
Nooit te laat om je walging over iets uit te sprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik te laat om mijn walging uit te spreken over kokos?
Kokos blijft goor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
+1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen graag foto's bij dit soort posts
ieuw nee. dat is categorie vanille sigaarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.
Als ik het maar niet hoef te eten/drinken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.
Omg vanillegeur is ook geweldig.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ieuw nee. dat is categorie vanille sigaar^ veel
Geloof ik best. Maar ik was vooral dankbaar voor de tosti's van de 7/11. Dingdong!!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.
Volgens mij kan het nog net.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik lust best veel. Ik mag veel niet hebben, da's wat anders.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij lust 66 procent van het voedsel van de Homo Sapiens niet.
das naadje..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik lust best veel. Ik mag veel niet hebben, da's wat anders.
Alleen kokos is een van de dingen die ik echt niet lekker vind.
Dan poep je popcorn?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das naadje..
ben blij dat mais voor mij het enige is wat ik niet kan hebben..
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah een gedeelde plek met @:ettovanbelgie
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das naadje..
ben blij dat mais voor mij het enige is wat ik niet kan hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |