Slaap wel flesgodquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even te bedde![]()
Morgen maar eens kijken waar ik maandag en dinsdga heen ga wandelen
Bij de Gaaaohkeukahquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Snap niet dat alle Hagenezen hier niet gezellig dagelijks samen eten?
Ze zouden gaan wandelen toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. ouders zijn weer weg..
Ze kwamen en het begon te hozenmet de auto even een ijsje gehaald en dan bij mij op de bank naar Oh wat een jaar gekeken..
Hier had ze nog geen fillers.. Stuk leukerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk ook dat ze borderliner is.
[ afbeelding ]
Lekkerrr!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm heerlijke gehaktballetjes met Italiaanse bol met gezouten roomboter, netflixje, straks een wijntje. Niets mis mee.
Bij BBquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Snap niet dat alle Hagenezen hier niet gezellig dagelijks samen eten?
Wait what?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak regelmatig zelf gehaktballetjes. Vaak ook met geraspte kokos...![]()
![]()
![]()
Kiers is een baasquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kok ziet eruit alsof hij iedere dag een Mexicaanse baby levend slacht.
Kokos door gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak regelmatig zelf gehaktballetjes. Vaak ook met geraspte kokos...![]()
![]()
![]()
Vind kokos vaak iets muffigs aan een gerecht toevoegenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kokos door gehaktballetjes?Maar vind kokos lekker ruiken maar eet het niet graag
Ja! Kokosmelk gebruik ik ook eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind kokos vaak iets muffigs aan een gerecht toevoegen
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)quote:
ja kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)
Hoe maak je dan een Thaise curry?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Kokosmelk gebruik ik ook eigenlijk nooit.
met Remiaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een Thaise curry?
Maar wordt het dan niet heel zoetig? Ik vind het lekker als ze een beetje pikant zijn, met een dot mosterd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)
tien is wel overdreven.. maar heb 't meestal wel in huis ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb altijd wel iets van tien blikken kokosmelk in mijn voorraadkasten staan.
Niet Ben niet zo van de Thaise keuken kwam ik in Thailand achterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een Thaise curry?
Geen idee of het echt heel zoet is. soms ben ik gewoon een vuilnisbak en stop alles in mijn bek wat ook maar met voer te maken heeft. Tenzij het vis is..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wordt het dan niet heel zoetig? Ik vind het lekker als ze een beetje pikant zijn, met een dot mosterd.
Door de koriander zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet Ben niet zo van de Thaise keuken kwam ik in Thailand achterKerrie kan wel gewoon meteen scheutje kookroom.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb knalroze schoenen gekocht net.Nu hopen dat ze passen maar ja was de enige maat die er nog was.
alleen verse vis en bij voorkeur geen zalmquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee of het echt heel zoet is. soms ben ik gewoon een vuilnisbak en stop alles in mijn bek wat ook maar met voer te maken heeft. Tenzij het vis is..![]()
![]()
![]()
Maat 47?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb knalroze schoenen gekocht net.Nu hopen dat ze passen maar ja was de enige maat die er nog was.
ze heeft maatje 36 gekocht en heeft 46quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel maten verschil met normaal?
Overdrijven en Uitstraling zijn 1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tien is wel overdreven.. maar heb 't meestal wel in huis ja.
Leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
33 km gelopen vandaag. Met een hertenjackpot als beloning
[ afbeelding ]
1, ik heb normaal maat 38 en dit is 39 maar volgens mij heb ik ook wel een paar schoenen in 39.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel maten verschil met normaal?
Zoveel herten bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
33 km gelopen vandaag. Met een hertenjackpot als beloning
[ afbeelding ]
Dat in de eerste plaats.quote:
Kaper op de kust Ama.quote:
Beter dan andersom.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1, ik heb normaal maat 38 en dit is 39 maar volgens mij heb ik ook wel een paar schoenen in 39.
We willen graag foto's bij dit soort postsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijke avond hier.
De kinderen vinden het ook fantastisch en sliepen binnen een minuut.![]()
De zon zakt snel achter de bergen dus het koelt ook snel af. Plannen bedenken voor morgen.
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats.Al kwam ik in Georgië ook wel eens wat koriander tegen maar zo subtiel dat ik het niet zo storend vond. Maar ook vanwege de gember en dus de kokos.
Nooit te laat om je walging over iets uit te sprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik te laat om mijn walging uit te spreken over kokos?
Kokos blijft goor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
+1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen graag foto's bij dit soort posts
ieuw nee. dat is categorie vanille sigaarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.
Als ik het maar niet hoef te eten/drinken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokosgeur is wel heerlijk. Love kokos geurkaarsen, douchegel, parfum etc.
Omg vanillegeur is ook geweldig.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ieuw nee. dat is categorie vanille sigaar^ veel
Geloof ik best. Maar ik was vooral dankbaar voor de tosti's van de 7/11. Dingdong!!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal leren eten als de kok liefde en talent voor eten in zijn vingers heeft.
Volgens mij kan het nog net.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik lust best veel. Ik mag veel niet hebben, da's wat anders.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij lust 66 procent van het voedsel van de Homo Sapiens niet.
das naadje..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik lust best veel. Ik mag veel niet hebben, da's wat anders.
Alleen kokos is een van de dingen die ik echt niet lekker vind.
Dan poep je popcorn?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das naadje..
ben blij dat mais voor mij het enige is wat ik niet kan hebben..
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah een gedeelde plek met @:ettovanbelgie
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das naadje..
ben blij dat mais voor mij het enige is wat ik niet kan hebben..
MIquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komt het er wel uit als of ik een popcorn kanon heb.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, in Nederland verkopen ze het helaas niet
Volgens de tv wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, in Nederland verkopen ze het helaas niet
Ja das naadje.. wederhelft is lactose intolerant.. die is ook doodsbang om buiten de deur te eten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.
De laatste fuckup was een biertje waar pecannoot in zat.
shiitake?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust alles en kan alles eten behalve Japanse paddenstoelen maar die flikkers krijg ik er ook nog wel onder ooit.
Dat verwacht je ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is vooral een ding als ik elders eet of als er samenstellingen veranderd zijn. Thuis gaat het eigenlijk nooit echt fout meer.
De laatste fuckup was een biertje waar pecannoot in zat.
Twee antieke boekenquote:
Hoeveel heb je er nu eigenlijk haha. Ik heb laatst ook een boek gekocht maar eigenlijk lees ik nooit hahahaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee antieke boeken![]()
Diep in de buidel getast maar wat een aanwinsten
welke boeken? alchemistenstenen maken enzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee antieke boeken![]()
Diep in de buidel getast maar wat een aanwinsten
Yep daarbij denken mijn T14 witte bloedcellen dat ik overal kanker heb en ga ik 6 weken stuk van de jeukquote:
Historie en topografiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke boeken? alchemistenstenen maken enzo?
Dat was vast geen 50 euro.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Nicequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eén uit 1642 over de opstand (heeeuuuul zeldzaam, Nederlands ook) en nog één uit Frankrijk uit 1746.
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu eigenlijk haha. Ik heb laatst ook een boek gekocht maar eigenlijk lees ik nooit hahahaha.
kakquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep daarbij denken mijn T14 witte bloedcellen dat ik overal kanker heb en ga ik 6 weken stuk van de jeuk
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.
Kijk, met u kan ik praten... prenten erin?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
ik heb 3 antieke boeken uit 1700/1800 over scheepvaart en navigatie.
Ik moet vaker tv kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de tv wel.![]()
Niet zo lang nog, overigens.
heb je ook zo'n thuis bibliotheek met een oud engels bureau en boekenwanden met zo'n laddertje aan een railsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeken? Antieke boeken een stuk of 100, 150. Gewone boeken... duizenden.
Ok doe ik morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen graag foto's bij dit soort posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |