Ach als het het laatste was geweest had ik ook geen last van de wasgoed hehe.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter de was dan jezelf.
#teamglasisaltijdhalfvol
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
De zoete paprika's zwellen langzaam naar rood, de appelboom zingt boers van geluk, mijn sinaasappelbomen zijn een gedichtje aan het schrijven, de Zachte Acanthus danst sierlijk in de regen, ik ruik de Italiaanse Salie en de de Riddersporen hebben net genoeg steun voor hun felblauwe hoofden maar wat een ongelofelijk hoerenkutweer is het jongens en meisjes.
Wat een mietje.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had haar man beschuldigd van mishandeling maar eigenlijk had zij juist hem mishandeld.
Geld zat toch?quote:Ondertussen was wel z'n carrière naar de klote.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm heerlijke gehaktballetjes met Italiaanse bol met gezouten roomboter, netflixje, straks een wijntje. Niets mis mee.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm heerlijke gehaktballetjes met Italiaanse bol met gezouten roomboter, netflixje, straks een wijntje. Niets mis mee.
Dat is uit voorzorgquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Je hebt niet gezegd hoe laat je ging eten
Opletten mensen, hier spreekt de bijna vergeten edele kunst van het tevreden zijn uitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Lol kinderhand he?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opletten mensen, hier spreekt de bijna vergeten edele kunst van het tevreden zijn uit
Misschien broodje hagelslag nemen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
zat hier de hele tijd met jas en schoenen aan Liesje
weer brood met hagelslagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien broodje hagelslag nemen?
Maak je zelf ook wel eens gehaktballetjes?
Droog koekje aan het kruimelen omdat het allemaal zo lang duurde, ja hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
zat hier de hele tijd met jas en schoenen aan Liesje
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droog koekje aan het kruimelen omdat het allemaal zo lang duurde, ja hè?
Lol je moet ook geen kilo gehakt gebruiken he?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer brood met hagelslag![]()
Ja 1 keer gedaan. Viel wat zwaar.
ja weet ik veel van verhoudingenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol je moet ook geen kilo gehakt gebruiken he?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even te bedde![]()
Morgen maar eens kijken waar ik maandag en dinsdga heen ga wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |