Slaap wel flesgodquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even te bedde![]()
Morgen maar eens kijken waar ik maandag en dinsdga heen ga wandelen
Bij de Gaaaohkeukahquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Snap niet dat alle Hagenezen hier niet gezellig dagelijks samen eten?
Ze zouden gaan wandelen toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. ouders zijn weer weg..
Ze kwamen en het begon te hozenmet de auto even een ijsje gehaald en dan bij mij op de bank naar Oh wat een jaar gekeken..
Hier had ze nog geen fillers.. Stuk leukerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk ook dat ze borderliner is.
[ afbeelding ]
Lekkerrr!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm heerlijke gehaktballetjes met Italiaanse bol met gezouten roomboter, netflixje, straks een wijntje. Niets mis mee.
Bij BBquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Snap niet dat alle Hagenezen hier niet gezellig dagelijks samen eten?
Wait what?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak regelmatig zelf gehaktballetjes. Vaak ook met geraspte kokos...![]()
![]()
![]()
Kiers is een baasquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kok ziet eruit alsof hij iedere dag een Mexicaanse baby levend slacht.
Kokos door gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak regelmatig zelf gehaktballetjes. Vaak ook met geraspte kokos...![]()
![]()
![]()
Vind kokos vaak iets muffigs aan een gerecht toevoegenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kokos door gehaktballetjes?Maar vind kokos lekker ruiken maar eet het niet graag
Ja! Kokosmelk gebruik ik ook eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind kokos vaak iets muffigs aan een gerecht toevoegen
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)quote:
ja kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)
Hoe maak je dan een Thaise curry?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Kokosmelk gebruik ik ook eigenlijk nooit.
met Remiaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een Thaise curry?
Maar wordt het dan niet heel zoetig? Ik vind het lekker als ze een beetje pikant zijn, met een dot mosterd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt verrassend lekker. (vind ik dan he)
tien is wel overdreven.. maar heb 't meestal wel in huis ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb altijd wel iets van tien blikken kokosmelk in mijn voorraadkasten staan.
Niet Ben niet zo van de Thaise keuken kwam ik in Thailand achterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een Thaise curry?
Geen idee of het echt heel zoet is. soms ben ik gewoon een vuilnisbak en stop alles in mijn bek wat ook maar met voer te maken heeft. Tenzij het vis is..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wordt het dan niet heel zoetig? Ik vind het lekker als ze een beetje pikant zijn, met een dot mosterd.
Door de koriander zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet Ben niet zo van de Thaise keuken kwam ik in Thailand achterKerrie kan wel gewoon meteen scheutje kookroom.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb knalroze schoenen gekocht net.Nu hopen dat ze passen maar ja was de enige maat die er nog was.
alleen verse vis en bij voorkeur geen zalmquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee of het echt heel zoet is. soms ben ik gewoon een vuilnisbak en stop alles in mijn bek wat ook maar met voer te maken heeft. Tenzij het vis is..![]()
![]()
![]()
Maat 47?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb knalroze schoenen gekocht net.Nu hopen dat ze passen maar ja was de enige maat die er nog was.
ze heeft maatje 36 gekocht en heeft 46quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel maten verschil met normaal?
Overdrijven en Uitstraling zijn 1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tien is wel overdreven.. maar heb 't meestal wel in huis ja.
Leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
33 km gelopen vandaag. Met een hertenjackpot als beloning
[ afbeelding ]
1, ik heb normaal maat 38 en dit is 39 maar volgens mij heb ik ook wel een paar schoenen in 39.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel maten verschil met normaal?
Zoveel herten bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
33 km gelopen vandaag. Met een hertenjackpot als beloning
[ afbeelding ]
Dat in de eerste plaats.quote:
Kaper op de kust Ama.quote:
Beter dan andersom.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1, ik heb normaal maat 38 en dit is 39 maar volgens mij heb ik ook wel een paar schoenen in 39.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |