quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
mensen die SC's teruglezenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou dit idd niet bij. ben nog aan het scrollen om te lezen wat er allemaal staat
big balletje is watching youquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter is een nieuwsgierig balletje
Zit je heel oostelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier in zuid DU is alles om 21:30 kats donker, iedereen is dan al naar bed.
Allemaal flesjes hier
Heerlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal flesjes hier
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben twee hele kippen met venkel en gebrande knoflook aan het aanbraden in een overdosis roomboter, tering wat ruikt dat lekker
hoe laat ga je eten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben twee hele kippen met venkel en gebrande knoflook aan het aanbraden in een overdosis roomboter, tering wat ruikt dat lekker
met twee rauwe kipfilets en twee postelastieken kan je veel hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat ga je met twee kippen doen?
Hebben ze niet gewoon allemaal rolluiken, zodat je niet ziet dat t licht brand?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal flesjes hier
Mooi gebied daar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had 0 euro deze maand.. Maar zit sinds ik mee speel nog steeds in de plus
Oja, ik zou hier nog op terug komenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een Boulevardje kopen met z'n zovelen en dan de payout spreaden
Ah ja, lekker glibberig dankzij die boterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met twee rauwe kipfilets en twee postelastieken kan je veel hoor
Nee rolluiken zie je hier niet, allemaal vakwerkhuizen met grote oversteek.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon allemaal rolluiken, zodat je niet ziet dat t licht brand?
wat is je winkans dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oja, ik zou hier nog op terug komen.
Ik probeer nu met wat FOK!kers een proefpotje te draaien als groepsspel bij de Staatsloterij.
Met een kleine inleg van 7,50 euro kijken hoe alles werkt.
#spannend
En als het dan leuk blijkt wil ik inderdaad richting die boulevard van 100 loten en misschien meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |