Oooooh trouwens, mijn Diana verwelkte een maand geleden ook ineens voor driekwart maar geeft nu zelfs weer bloemenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind de vrouwen die je postte toch wel allemaal een beetje een zelfde soort type eigenlijk. Niets mis mee hoor maar toen je zei dat ze heel verschillend waren verwachte ik een wat bredere selectie.
Soms ben je wel goed met woorden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze troubadour treedt alleen op voor groter publiek.
Nou nog foto van zijn vrouwquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja kan best natuurlijk dat hij echt alleen op dit type valt, maar het is wel een beetje allemaal hetzelfde.
Jaaaaa was nog benieuwd! Las dat als hij echt helemaal verwelkt is, je hem echt met de grond gelijk moest maken en de aarde goed moest spoelen. Maar vandaag nog gekeken en zag geen nieuwe zwarte blaadjes En denk wel een stuk of 10 knoppen en 5 bloemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh trouwens, mijn Diana verwelkte een maand geleden ook ineens voor driekwart maar geeft nu zelfs weer bloemen
Salma Hayek ten tijde van Once Upon A Time In Mexicoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat eens zien wat jij een hele mooie vrouw vind.
Ooooh dat is een flinke comebackquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaa was nog benieuwd! Las dat als hij echt helemaal verwelkt is, je hem echt met de grond gelijk moest maken en de aarde goed moest spoelen. Maar vandaag nog gekeken en zag geen nieuwe zwarte blaadjes En denk wel een stuk of 10 knoppen en 5 bloemen.
Door haar borsten denk ik dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek ten tijde van Once Upon A Time In Mexico![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee niet eens, gewoon het geheel en die bos met donkere krullenquote:
Veertig procent meer lachspieren en het zou een erg mooie vrouw zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet eens, gewoon het geheel en die bos met donkere krullenTegenwoordig heeft ze trouwens wel echt joekels van borsten
Was nog lang niet klaar met mijn lijstje.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja kan best natuurlijk dat hij echt alleen op dit type valt, maar het is wel een beetje allemaal hetzelfde.
Ik mag dat beetje kille wel eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veertig procent meer lachspieren en het zou een erg mooie vrouw zijn.
Chique, stijlvol. knap, sierlijk, beschaafd, galant en gracieus maar niet perse iemand om het gezicht in het kussen te duwen en de kont omhoog te trekken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Sade in haar jonge jaren daar kon ik ook wel mee lopen, ook wel gedaan vroeger met een exotischer type. Maar ze word niet mooi oud, ze rookt ook als een schoorsteen.[ afbeelding ]
Nee maar daar vind ik toch verschil in zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chique, stijlvol. knap, sierlijk, beschaafd, galant en gracieus maar niet perse iemand om het gezicht in het kussen te duwen en de kont omhoog te trekken.
Connaisseurs wij.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar daar vind ik toch verschil in zitten.
Eeeeuhm nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heb ik wel direct met Gaby Blazer, al vind ik die niet perse knap laat staan gracieus.
Maar gewoon keihard bangen.[ afbeelding ]
Moet je een keer mee naar Marbella gaan, stap een willekeurig restaurant binnen en dan zitten daar tientallen exact dezelfde duckfaces je aan te staren en te scannen of je veel geld hebt en een lekker kontjequote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk ook dat ze borderliner is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heb ik wel direct met Gaby Blazer, al vind ik die niet perse knap laat staan gracieus.
Maar gewoon keihard bangen.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |