SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 18-06-2020 17:16:24 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik wist wel dat het goed van pas zou komen!quote:Op donderdag 18 juni 2020 04:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die heb ik niet no - *kijkt naar vlekken in shirt dat ik nu aan heb* - thanks!
I go to my pc (computer, computer)quote:
ja je hield je vinger er voor denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 04:56 schreef Aoibhin het volgende:
Heb mijn laptop-camera nog voor het raam gehouden en hij zei "dat is donker"
quote:Op donderdag 18 juni 2020 04:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
I go to my pc (computer, computer)
And step into the magic screen
Ontbijt is in our hands - well eat it in one 1 minute
An ontbijt van straniii
Skyenna and slojobiaaa
dan ga ik haar bekogelen met eierenquote:Op donderdag 18 juni 2020 04:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het iets voor Cee om ineens net op tijd binnen te komen banjeren
Zie je al een blauwe lucht?quote:Op donderdag 18 juni 2020 04:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Licht in mijn hoofd van de honger ja
nog 4 minuten
Maar ik heb een lichte vinger, Ik ben blankquote:Op donderdag 18 juni 2020 04:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja je hield je vinger er voor denk ik
Bofkont!quote:Op donderdag 18 juni 2020 04:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan ga ik haar bekogelen met eieren
GOEIEMORGEN ZONNESCHIJNquote:Op donderdag 18 juni 2020 04:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HET ZONNETJE SCHIJNT DE LUCHT IS BLAUW
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANK??????quote:Op donderdag 18 juni 2020 04:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik heb een lichte vinger, Ik ben blank
OH SORRYquote:Op donderdag 18 juni 2020 04:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANK??????
GODVERDOMME
Altijd!quote:Op donderdag 18 juni 2020 05:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mens wat kijk je weer gezellig (HIHIIHIHIHI)
NEEquote:Op donderdag 18 juni 2020 05:01 schreef skysherrif het volgende:
hey jobi jobi hey jobi jobi hey
laten we iets over voor de ochtendploeg??
HALLOOO mag ik ook wat kruimels?quote:Op donderdag 18 juni 2020 05:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MOOI WAS IK OOK NIET VAN PLAN
*VEEGT ALLE KRUIMELS OP EN LIKT T OP*
Bedankt Meke! Ik neem een croissantje en sinaasappelsap.quote:Op donderdag 18 juni 2020 06:57 schreef Meke het volgende:
* Meke pakt een bescheiden bordje ontbijt zodat er nog genoeg over is voor mensen die echt ook vroeg op moeten
Het ontbijt werd toch ook pas vanaf 6:00 geserveerdquote:Op donderdag 18 juni 2020 06:56 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet wat jullie denken gegeten te hebben, maar het hele Strani-ontbijt staat hier nog![]()
De prullenbakken zijn wel allemaal leeg en afgelikt schoon
Eerst nog afwachten of het ook zo wordt. Nadat je het vorige plaatje gepost had is het maar een paar dagen echt warm geweest en ook niet eens achter elkaar.quote:
Er zit een grotere onzekerheidsmarge op maar nog steedsquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerst nog afwachten of het ook zo wordt. Nadat je het vorige plaatje gepost had is het maar een paar dagen echt warm geweest en ook niet eens achter elkaar.
Wat er betreft vind ik het wel vervelend dat de zon er amper doorkomt als het rond de twintig graden is. Daardoor blijft het steeds zo benauwd en klam
Zoietsquote:Op donderdag 18 juni 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
wow wat is er allemaal gebeurd vannacht, een nachtelijke braspartij ofzo?
Moet je niet slapenquote:
Heb ik gedaan! En vannacht ook nog evenquote:
En dan heb je de Jitsi nog gemist. Dit hier was meer een afterpartyquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin en @:skysheriff ik heb me kostelijk vermaakt met het teruglezen van jullie nachtelijke gesprek hoor
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan heb je de Jitsi nog gemist. Dit hier was meer een afterparty
Net wakker!quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je nou de hele nacht wakker gebleven lig je nu niet te slapen?
Oh wordt een zware dag. Althans ik kan heel slecht tegen weinig slaap dus als ik een keer maar weinig uurtjes heb gepakt heb ik gelijk hele erge kringen onder mijn ogen, ben ik de hele dag aan het gapen en snel afgeleid.quote:
Ja bereid je maar voorquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wordt een zware dag. Althans ik kan heel slecht tegen weinig slaap dus als ik een keer maar weinig uurtjes heb gepakt heb ik gelijk hele erge kringen onder mijn ogen, ben ik de hele dag aan het gapen en snel afgeleid.
Ik ook, ik heb best veel slaap nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wordt een zware dag. Althans ik kan heel slecht tegen weinig slaap dus als ik een keer maar weinig uurtjes heb gepakt heb ik gelijk hele erge kringen onder mijn ogen, ben ik de hele dag aan het gapen en snel afgeleid.
Snap ik jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh.![]()
Ik heb de laatste week ook steeds kortere nachten. Mijn ma begint steeds slechter te eten en het lijkt wel alsof het minder gaat of zo.
Ik maak me gewoon zorgen. Bleh.
Ze heeft eigenlijk altijd wel ziekteklachten, maar nu eet ze ook weinig tot niets omdat ze maagpijn heeft. Maar ze wil ook de dokter niet bellen dus wij kunnen eigenlijk weinig doen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik jaHeeft ze verder ziekteklachten?
Maar logisch dat je je zorgen maakt natuurlijk met haar achtergrond. Goed eten is wel heel belangrijk.
Wat vervelend Mandyquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh.![]()
Ik heb de laatste week ook steeds kortere nachten. Mijn ma begint steeds slechter te eten en het lijkt wel alsof het minder gaat of zo.
Ik maak me gewoon zorgen. Bleh.
Ja. Ik denk dat ze artsen een beetje zat is.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat vervelend MandyZeker omdat ze ook niet de dokter wil bellen.
Dat lijkt me heel moeilijk om te zien.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze artsen een beetje zat is.
Hopelijk gaat het over, maar ik heb ook niet de illusie dat ze nog jaren meegaat eigenlijk, op basis van wat ik zie. Op een gegeven moment zal het lichaam op zijn. Dat is gewoon zo.
Maar het is wel een beetje kut nu.
Aldus CyJambers.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
Er gebeuren vreemde dingen in de nachtelijke slowchat..
Sterktequote:Op donderdag 18 juni 2020 10:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk altijd wel ziekteklachten, maar nu eet ze ook weinig tot niets omdat ze maagpijn heeft. Maar ze wil ook de dokter niet bellen dus wij kunnen eigenlijk weinig doen.
Ik probeer me niet te druk te maken, maar dat wil de laatste tijd niet lukken.
Thnx.quote:
Ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel moeilijk om te zien.
Sterkte Mandyquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het over, maar ik heb ook niet de illusie dat ze nog jaren meegaat eigenlijk, op basis van wat ik zie. Op een gegeven moment zal het lichaam op zijn. Dat is gewoon zo.
Nee joh, gewoon normaal. Op Jitsi was het ergerquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
Er gebeuren vreemde dingen in de nachtelijke slowchat..
Ben jij dat?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ho dat dat Sky vannacht gekliederdKunstwerkje toch?
Nee dat is Anja!quote:
Ik dacht dat je haar inmiddels wel een langzame, pijnlijke dood had laten sterven in die Simsgevangenis van haarquote:
Nee, ze leeft nog! En W.F. ook nog!quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar inmiddels wel een langzame, pijnlijke dood had laten sterven in die Simsgevangenis van haar
Snap ik, dat is misschien ook wel iets dat je langzaamaan al een beetje aan ziet komen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu gaat het eigenlijk nog redelijk, maar ik ben bang voor de tijd dat het echt niet meer wil.
Hoort dit bij het nieuwe normaal?quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon normaal. Op Jitsi was het erger
Gerrit heeft de liefde van zijn leven ontmoet, maar het is nogal lastig om ze gekoppeld te krijgen momenteel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ze leeft nog! En W.F. ook nog!
Nou nee dit doen we nooit meer hoorquote:
Ahquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gerrit heeft de liefde van zijn leven ontmoet, maar het is nogal lastig om ze gekoppeld te krijgen momenteel.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nee dit doen we nooit meer hoorSan Remo was minder vermoeiend
Ja inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had die hele OP foto nog niet eens gezien. Creepy
Moet zeggen dat het origineel nog enger wasquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het origineel nog enger was
Hopelijk gaat het inderdaad over. En komt ze er weer normaal bovenop. Sterkte in ieder geval.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb mod whicked Sims en daar zit een optie Atractiveness. En dan zie je bij alle Sims waar je sim op kan vallen, dus in Gerrit z'n geval, de vrouwen, hoe aantrekkelijk hij ze vindt. En bij deze vrouw vindt Gerrit haar 'extremely attractive'. Dus nu wil ik ze proberen te koppelen, maar die vrouwelijke Sim heeft de eigenschap 'gemeen', dus het contact verloopt nogal stroef.quote:
Neeee onze luchtproleet heeft zo zijn best gedaan om het nog wat te verbeteren!quote:
Nog engerquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het origineel nog enger was
Ah zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mod whicked Sims en daar zit een optie Atractiveness. En dan zie je bij alle Sims waar je sim op kan vallen, dus in Gerrit z'n geval, de vrouwen, hoe aantrekkelijk hij ze vindt. En bij deze vrouw vindt Gerrit haar 'extremely attractive'. Dus nu wil ik ze proberen te koppelen, maar die vrouwelijke Sim heeft de eigenschap 'gemeen', dus het contact verloopt nogal stroef.
Tijd om over te gaan dus.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Wel jammer dat die optie er bij Sims 2 niet is.
Iedereen speelt hier Sims 2 he? Wat is daar zo goed aan of komt dat doordat jullie nooit zin of geld hebben gehad om te upgraden naar 3 of 4 (de enige twee delen die ik ooit heb gespeeld, ligt zeer waarschijnlijk aan mijn leeftijd)?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Wel jammer dat die optie er bij Sims 2 niet is.
Zou het best wel een keer willen uitproberen!quote:
Het was de enige die ik via de Apple Store kon kopen. Tuurlijk zijn er ook wel andere download mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iedereen speelt hier Sims 2 he? Wat is daar zo goed aan of komt dat doordat jullie nooit zin of geld hebben gehad om te upgraden naar 3 of 4 (de enige twee delen die ik ooit heb gespeeld, ligt zeer waarschijnlijk aan mijn leeftijd)?
3 gewoon overslaan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou het best wel een keer willen uitproberen!Sowieso 3 ook, want die heb ik ook nooit gespeeld.
[..]
Oeh, wist niet dat ze überhaupt nog leefdequote:Op donderdag 18 juni 2020 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Vera Lynn overleden![]()
Haar muziek was actueler dan de gemiddelde Britse inzending op het ESF, ondanks haar geboortejaar (1917).
Trouwens 103 geworden jeetjequote:Op donderdag 18 juni 2020 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Vera Lynn overleden![]()
Haar muziek was actueler dan de gemiddelde Britse inzending op het ESF, ondanks haar geboortejaar (1917).
Denk dat in sommige gevallen de grote van de spelwereld en rol speelt. En nog een paar dingen die in Sims 4 beperkter zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iedereen speelt hier Sims 2 he? Wat is daar zo goed aan of komt dat doordat jullie nooit zin of geld hebben gehad om te upgraden naar 3 of 4 (de enige twee delen die ik ooit heb gespeeld, ligt zeer waarschijnlijk aan mijn leeftijd)?
Ahaa, ja Sims 2 kwam uit 2004 dus dat is voor jou wel logisch qua leeftijd denk ik. Met Sims 3 was het 2009 en zo ongeveer in groep 7, dus dat is 2010-2011 werd het een ongelofelijke hype in onze klas en speelde écht iedereen het. Sims 4 later ook nog geprobeerd (na 2014) maar had toch minder appeal voor me.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou het best wel een keer willen uitproberen!Sowieso 3 ook, want die heb ik ook nooit gespeeld.
[..]
Het was de enige die ik via de Apple Store kon kopen. Tuurlijk zijn er ook wel andere download mogelijkhedenMaar Sims 2 heeft voor mij ook het meeste jeugdsentiment.
Ik las het ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Vera Lynn overleden![]()
Ik vind bij Sims vooral ook het bouwen van de huizen leukquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat in sommige gevallen de grote van de spelwereld en rol speelt. En nog een paar dingen die in Sims 4 beperkter zijn.
Dat is ook stom inderdaad. Net zoals het nog steeds zo stom is dat bepaalde handelingen zo lang moeten duren. Ontbijten doen ze gerust een hele ochtend over.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik soms wel stom vind, is dat ze dan op 'date' zijn en vervolgens loopt de NPC zomaar weg.
Ik ben heel slecht in bouwenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind bij Sims vooral ook het bouwen van de huizen leukEn bij Sims 2 heb je daar wel enorm veel keuze in. Weet niet hoe dat met 4 is?
De laatste weken ben ik wel veel met mijn Sims aan het spelen. Heb nu ook redelijk wat families, dus kan onderling ze ook vrienden laten maken of koppeltjes vormen
In Sims 4 kun je juist nog meer bouwenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind bij Sims vooral ook het bouwen van de huizen leukEn bij Sims 2 heb je daar wel enorm veel keuze in. Weet niet hoe dat met 4 is?
De laatste weken ben ik wel veel met mijn Sims aan het spelen. Heb nu ook redelijk wat families, dus kan onderling ze ook vrienden laten maken of koppeltjes vormen
tijdtechnisch gezien duurt het wel lang. Maar ontbijten gaat in 4 wel sneller dan voorheen, volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook stom inderdaad. Net zoals het nog steeds zo stom is dat bepaalde handelingen zo lang moeten duren. Ontbijten doen ze gerust een hele ochtend over.
Of vanaf hun studentenkamer de 100 meter naar de collegezaal overbruggen. Dat lukt ze net in een uur![]()
Volgens mij is die optie niet in 2! Maar dat is zeker een toffe toevoeging jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in bouwenVind vooral de tuinier optie leuk in 4 qua dat. wat ik wel mis t.o.v. 2 of 3 (geen idee meer in welke dat zat) is de mogelijkheid om aan huis een winkeltje te beginnen.
Ah tof!quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Sims 4 kun je juist nog meer bouwenBehalve dat er toch weer andere dingen niet kunnen
Ja, ze heeft het lang volgehoudenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Trouwens 103 geworden jeetjeDat hoor je niet vaak
Dat vind ik aan 2 ook wel irritant. Vooral als ze met elkaar aan het eten zijn aan tafel en je denkt "hehe, hun hongerbalkje wordt weer aangevuld nu", maar dan zitten ze meer te praten dan te eten. En denk je echt "SCHIET ES OOOOOPP!"quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijdtechnisch gezien duurt het wel lang. Maar ontbijten gaat in 4 wel sneller dan voorheen, volgens mij.
Van 2 heb ik (bijna) allemaalquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie dan ook heel veel van die uitbreidingssets of valt dat wel mee?
Ik heb volgens mij het gehele pakket 2 gekochtquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie dan ook heel veel van die uitbreidingssets of valt dat wel mee?
Voor sommige studenten is dit nog best een uitdaging hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook stom inderdaad. Net zoals het nog steeds zo stom is dat bepaalde handelingen zo lang moeten duren. Ontbijten doen ze gerust een hele ochtend over.
Of vanaf hun studentenkamer de 100 meter naar de collegezaal overbruggen. Dat lukt ze net in een uur![]()
Je moet ook meerdere tafels in meerdere kamers maken Jobi. Ze worden véél te sociaal op deze manierquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik aan 2 ook wel irritant. Vooral als ze met elkaar aan het eten zijn aan tafel en je denkt "hehe, hun hongerbalkje wordt weer aangevuld nu", maar dan zitten ze meer te praten dan te eten. En denk je echt "SCHIET ES OOOOOPP!"
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik aan 2 ook wel irritant. Vooral als ze met elkaar aan het eten zijn aan tafel en je denkt "hehe, hun hongerbalkje wordt weer aangevuld nu", maar dan zitten ze meer te praten dan te eten. En denk je echt "SCHIET ES OOOOOPP!"
Ja dat is inderdaad wel minder langzaam dan toen. Maar ze krijgen het wel altijd voor elkaar om tussendoor iets anders te gaan doen, waardoor ze dan alsnog zonder te weten naar werk of college gaanquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijdtechnisch gezien duurt het wel lang. Maar ontbijten gaat in 4 wel sneller dan voorheen, volgens mij.
Of ook irritant als ze een heel erg tekort ergens in hebben en je probeert er wat aan te laten doen (bijv. rommel opruimen of onkruid wieden als hun omgevings-balkje rood is) en dan de hele tijd zitten ze te emmeren en te janken over hun omgeving en een hele scene te trappen terwijl ik denk "ja maar schat, daar probeer ik nu wat aan te doehooeen"quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor sommige studenten is dit nog best een uitdaging hoor.
Seasons, university, get to work zijn dan wel de aanraders.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van 2 heb ik (bijna) allemaal
Van 3 ook bijna allemaal
Van 4 slechts een paar. Misschien nog eens wat aanschaffen een keer. Weet alleen nog niet welke.
Ik heb mijn Sims graag sociaalquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je moet ook meerdere tafels in meerdere kamers maken Jobi. Ze worden véél te sociaal op deze manier
Ja die university lijkt me het leukst inderdaad. Of city life (o.i.d.) want dan kan je in een appartement wat ik super fijn vind want ik kan toch niet spelen met Sims op meerdere verdiepingenquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Seasons, university, get to work zijn dan wel de aanraders.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of ook irritant als ze een heel erg tekort ergens in hebben en je probeert er wat aan te laten doen (bijv. rommel opruimen of onkruid wieden als hun omgevings-balkje rood is) en dan de hele tijd zitten ze te emmeren en te janken over hun omgeving en een hele scene te trappen terwijl ik denk "ja maar schat, daar probeer ik nu wat aan te doehooeen"
Ja dat blijft toch altijd wel heel bijzonder.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of ook irritant als ze een heel erg tekort ergens in hebben en je probeert er wat aan te laten doen (bijv. rommel opruimen of onkruid wieden als hun omgevings-balkje rood is) en dan de hele tijd zitten ze te emmeren en te janken over hun omgeving en een hele scene te trappen terwijl ik denk "ja maar schat, daar probeer ik nu wat aan te doehooeen"
Seizoenen heb ik al. Dat vond ik wel een must inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Seasons, university, get to work zijn dan wel de aanraders.
Maar dit doe ik zelf ook heel vaak eerlijk gezegd, wil ik eerst even mijn hoofdstuk uitlezen o.i.d.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat blijft toch altijd wel heel bijzonder.
De Sim: ik moet heel nodig naar de wc![]()
*Klikt op het toilet*
De Sim: ik blijf dit boek wel even lezen/blijf dansen. Maar ik moet wel heel erg nodig hoor![]()
![]()
*Klikt nog een keer*
Sim doet niets.
*Klikt nog een keer*
Sim blijft klagen en pist op de grond.
![]()
![]()
![]()
Dan moet je altijd hun huidige opdracht cancellen inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
*Klikt op het toilet*
De Sim: ik blijf dit boek wel even lezen/blijf dansen. Maar ik moet wel heel erg nodig hoor![]()
![]()
*Klikt nog een keer*
Sim doet niets.
*Klikt nog een keer*
![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook een Fok!account?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Sim heb ik eigenschap "einzalgänger" gegeven, dus die geniet ervan om alleen te zijn, maar dan gaat zijn sociaal-balkje wel naar beneden. Maar als ie dan met iemand gaat praten die ie niet als vriend heeft, dan wordt ie weer gespannen door 'vreemd gevaar'.
Die optie zit er niet in op Sims geloof ik. Maar social media account niet iig.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
*Klikt op het toilet*
![]()
*Klikt nog een keer*
Sim doet niets.
*Klikt nog een keer*
![]()
![]()
![]()
Net uit is bij EA relatiefquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Seizoenen heb ik al. Dat vond ik wel een must inderdaad.
Universiteit is toch nog maar net uit? Dus daar wacht ik nog wel even mee, eer ik die aanschaf.
Oh ja ecologisch wonen is de laatste uitbreiding zeker. Dan is Uni wellicht wel met korting te koop nu via Origin.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net uit is bij EA relatiefEr zijn inmiddels alweer diverse uitbreidingen gekomen. Waaronder een echt gamepack, ecologisch wonen o.i.d.
Volgens mij is die university wel goedkoper te krijgen buiten Origin om.
De andere dingen zijn ook wel te cancellen ja. Maar dat zijn dan meer dingen die ze zelf zijn gaan doen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je altijd hun huidige opdracht cancellen inderdaad.
Ene kant wel makkelijk dat je opdrachten kan stapelen. Maar soms ook niet heel praktisch.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In 4 maken ze nu zo'n raar loopje wanneer ze heel nodig moeten, maar dat loopje is trager dan hun normale loopje.
Ik heb bij mij autonomie uit gezet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De andere dingen zijn ook wel te cancellen ja. Maar dat zijn dan meer dingen die ze zelf zijn gaan doen.
En het wisselt nog weleens hoe snel ze de activiteit cancellen.
Dat wisselt. Heel soms via Origin, maar die zijn altijd duur. Ook als het spel allang uit is. Op een sale na dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja ecologisch wonen is de laatste uitbreiding zeker. Dan is Uni wellicht wel met korting te koop nu via Origin.
Waar koop jij meestal die uitbreidingen? Ik koop ze eigenlijk altijd braaf via Origin of Steam (afhankelijk van het spel).
Over het algemeen loop je toch wel iets sneller wanneer je nodig naar het toilet moet dan trager.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nou ja, rennen met een volle blaas is ook niet zo makkelijk
eens via kinguin kijken dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wisselt. Heel soms via Origin, maar die zijn altijd duur. Ook als het spel allang uit is. Op een sale na dan.
Bij Steam games ligt de prijs vaak dichter op alternatieven. Daardoor laatst een uitbreiding voor Cities: Skylines gewoon via Steam gekocht.
Maar meestal koop ik gamekeys via Kinguin.
Bij 1 Sim autonome wel uit inderdaad. Maar bij meerdere juist wel aan. Mis nog steeds de optie om bij een huishouden puur met één sim te blijven spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb bij mij autonomie uit gezet.
Studentenleven is met 50% korting nu trouwens via Origin, dus die wellicht aanschaffen dan.![]()
Dat ziet er wel heel cartoonesk uit inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In 4 maken ze nu zo'n raar loopje wanneer ze heel nodig moeten, maar dat loopje is trager dan hun normale loopje.
Ja, daarom stop ik meestal wanneer er een paar kinderen zijn bij een gezin en ga ik een nieuwe beginnen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij 1 Sim autonome wel uit inderdaad. Maar bij meerdere juist wel aan. Mis nog steeds de optie om bij een huishouden puur met één sim te blijven spelen.
Die kinderem groeien vaak tr langzaam op en dan wordt mijn originele Sim alweer oud en dat wil ik juist niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom stop ik meestal wanneer er een paar kinderen zijn bij een gezin en ga ik een nieuwe beginnen.
Daar kan je toch van die taartjes voor eten zodat ze sneller oud worden?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die kinderem groeien vaak tr langzaam op en dan wordt mijn originele Sim alweer oud en dat wil ik juist niet.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar kan je toch van die taartjes voor eten zodat ze sneller oud worden?
Ja herkenbaar. Het is echt niet te doen anders om zoveel Sims bij te houdenquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom stop ik meestal wanneer er een paar kinderen zijn bij een gezin en ga ik een nieuwe beginnen.
Bij Sims 2 is er volgens mij wel een cheat om de leeftijd van je Sim te bevriezen. Misschien ook wel bij latere versies?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die kinderem groeien vaak tr langzaam op en dan wordt mijn originele Sim alweer oud en dat wil ik juist niet.
Ik heb 2, maar dat met taartjes hoort bij 4 blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij Sims 2 is er volgens mij wel een cheat om de leeftijd van je Sim te bevriezen. Misschien ook wel bij latere versies?
En meestal blijven ze maar zwanger raken die vrouwtjes.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Het is echt niet te doen anders om zoveel Sims bij te houden
Ze krijgen wel weer hun oorspronkelijke figuur terugquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En meestal blijven ze maar zwanger raken die vrouwtjes.Het zijn net gereformeerden.
Hm weetniet heb het nog niet geprobeerd. Maar volgens mij kan het wel per Simquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb 2, maar dat met taartjes hoort bij 4 blijkbaar.
Maar dan bevries je toch het hele huishouden qua leeftijd?
Dat wel inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze krijgen wel weer hun oorspronkelijke figuur terug
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En meestal blijven ze maar zwanger raken die vrouwtjes.Het zijn net gereformeerden.
In 4 heb je ook nog steeds dat onderscheid, dacht ik.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHoewel je bij 2 sowieso wel aparte opties hebt voor Woohoo en Try for baby.
En je hebt ook zo'n cheat dat je een grafsteen krijgt en dan klik je erop en zijn er meerdere opties. Ook als je gewoon een tiener of ouder kind wil toevoegen zonder eerst een baby te hoeven krijgen.
Woohooquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHoewel je bij 2 sowieso wel aparte opties hebt voor Woohoo en Try for baby.
En je hebt ook zo'n cheat dat je een grafsteen krijgt en dan klik je erop en zijn er meerdere opties. Ook als je gewoon een tiener of ouder kind wil toevoegen zonder eerst een baby te hoeven krijgen.
Ooh jaaaa (quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
WoohooIn het Nederlands is dat Ooh-Jaa en ik vergeet altijd de Engelse titel.
Hoewel Ooh-Jaa ook een domme naam is natuurljik
Tuurlijk het is duidelijk dat ze er geen duidelijke titel van mochten maken, maar iets anders dan Ooh Jaa en Woohoo kon het toch wel worden. Volgens mij is Sims hier in Europa officieel toch al wel een 12+ spel, dus dan maakt het sowieso al niet meer zo veel uitquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooh jaaaa () dat was de Nederlandse term!
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar om die eerste te krijgen, dat kan wel eens lang duren, voordat het lukt, maar daarna is het sneller raak.
Ja je kan ze ook beter niet tegelijk laten eten want dat schiet niet op.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat met Sims 2 of een andere? Want dat herken ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
*Klikt op het toilet*
![]()
*Klikt nog een keer*
Sim doet niets.
*Klikt nog een keer*
![]()
![]()
![]()
Die figuur in de lucht met die helleveeg uit de OPquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
Wat een chaos hier vannacht johEn wie zaten er nog op Jitsi dan om 4 uur?
Nee precies. Maarja soms hebben ze allebei dan heel erge hongerquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja je kan ze ook beter niet tegelijk laten eten want dat schiet niet op.
Overigens is dat ook de reden dat ik Sims 3 nooit gespeeld heb, op een of andere manier kon je daar de tijd gewoon niet lekker versnellen en duurt alles een eeuwigheid waardoor ik het onspeelbaar vond.
Want ik speel de Sims (2) eigenlijk altijd op maximale snelheid.
Kan je uitzetten. Is een optie bij instellingen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:29 schreef Guanabana het volgende:
Nu ik alles zo lees blijf ik toch voor altijd Sims 2 doen, dat met dat ouder worden van de hele buurt e.d., lijkt me niks
quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke ik las dit natuurlijk op de 'hier komt baby!' manier
Het loopt uit de hand dat Jitsi!quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
Wat een chaos hier vannacht johEn wie zaten er nog op Jitsi dan om 4 uur?
quote:Tijdschrift Der Spiegel ontdekte in 2013 al dat de kinderbescherming in West-Berlijn tientallen jaren kinderen bij pedoseksuele pleegvaders in huis had geplaatst. Het ging om kinderen die op straat of in kindertehuizen leefden of slachtoffer waren van huiselijk geweld. In 2017 deden twee slachtoffers voor het eerst hun verhaal.
Onderzoek van de universiteit van Hildesheim toont nu aan dat hier een groot pedofielennetwerk achter schuilging. De onderzoekers spreken van "een door de overheid getolereerd, aangemoedigd en gelegitimeerd pedofielennetwerk". Het stond bekend als het Kentler-experiment, een neutrale term, die niet tot argwaan leidde.
Zeker bizarquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:31 schreef Guanabana het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)zorg-in-berlijn.html
Echt bizar dit.
[..]
Zelfs de iets minder nette mensen vertrokken gewoon om twaalf uurquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De nette mensen vertrekken gewoon op tijd natuurlijk
Brrr echt vreselijk dat zoiets zo legitiem heeft kunnen gebeurenquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Echt bizar dit.
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs de iets minder nette mensen vertrokken gewoon om twaalf uur![]()
Moet je nagaan wat daar nog voor laag onder zit.
Door de watersnoodramp 2.0 of wat?quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
Vraag me serieus wel af of Sky nog leeft
Er stond daar serieus wel een kamer blankquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Door de watersnoodramp 2.0 of wat?
Af en toe komen complottheorieën iets te dicht in de buurt van de waarheidquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Echt bizar dit.
[..]
Tuig is het Redefine, tuig!quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs de iets minder nette mensen vertrokken gewoon om twaalf uur![]()
Moet je nagaan wat daar nog voor laag onder zit.
Whut...quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Echt bizar dit.
[..]
Leuk, veel plezierquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Vandaag ga ik voor het eerst in ruim vier maanden weer eens m'n dorp uit(lopend, naar een buurdorp op 5km van hier).
Nee Strani dat noemen wij hele bijzondere mensenquote:
Wandelze voor laterquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks!
Wel nog even wachten tot een uur of 18, wanneer het wat koeler is.
Is het zo warm bij jullie? Hier is het vandaag koel. Volgende week weer 30 graden genotquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks!
Wel nog even wachten tot een uur of 18, wanneer het wat koeler is.
Jij wildebras!quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Vandaag ga ik voor het eerst in ruim vier maanden weer eens m'n dorp uit(lopend, naar een buurdorp op 5km van hier).
Je en die demon in de OP moet je niet willen triggerenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Strani dat noemen wij hele bijzondere mensen![]()
Tuig is namelijk een trigger woord voor dergelijke mensen.
Hoi juf Ankquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 18-06-2020 om 13:13:01Thierry Baudet heeft minister Carola Schouten tijdens een stikstofdebat 'de sluipmoordenaar van de agrarische sector' genoemd. https://t.co/NX2udMzCUE reageer retweet
Oei kan beidequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
Oke, als iemand Henny heet, is dat volgens jullie dan een man of een vrouw? (Henny Huisman is wel een man dus ik twijfel).
Dit ivm met iets werkgerelateerds en een mail die ik moet sturen![]()
Oh jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk best mee, graad of 25 vandaag en deels bewolkt, dus best lekker. Maar soms kan de zon toch alsnog een beetje sterk voelen op de huid dus dan is het fijner om in de avond aan de wandel te gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het zo warm bij jullie? Hier is het vandaag koel. Volgende week weer 30 graden genoten de airco moet nog geinstalleerd worden
Ha, dat is handig ja, thanks.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/henny
Vaker voorkomend bij een vrouw
Kan je het geslacht niet weglaten in je reactie?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
Oke, als iemand Henny heet, is dat volgens jullie dan een man of een vrouw? (Henny Huisman is wel een man dus ik twijfel).
Dit ivm met iets werkgerelateerds en een mail die ik moet sturen![]()
Mja het is niet direct een mail naar die persoon, maar naar een derde óver die persoon.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je het geslacht niet weglaten in je reactie?
Gewoon één keer geen commentaar leveren op iemand's vermeende boezem?
Dat kan ook nog ja. Ik blijf het persoonlijk raar vinden staan in het Nederlands, dat welquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja het is niet direct een mail naar die persoon, maar naar een derde óver die persoon.
Wat ik wel kan doen is meervoud gebruiken in dit geval.
Vloerkoeling hier. Alleen niet zo goed voor verbruik van elektra.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het zo warm bij jullie? Hier is het vandaag koel. Volgende week weer 30 graden genoten de airco moet nog geinstalleerd worden
Niet op de transgender manier, dat zou ik in dit geval ook raar vindenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Ik blijf het persoonlijk raar vinden staan in het Nederlands, dat wel
Ik zou zelf nog proberen er op andere manieren omheen te schrijven.
Ja al gedaan, geen resultatenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
Kan je de persoon niet Googlen trouwens?
Okay, complimenten voor de inzet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet op de transgender manier, dat zou ik in dit geval ook raar vinden
[..]
Ja al gedaan, geen resultaten
Oh, mooi zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jawel, ik geloof toch een vrouw! Ik ga voor vrouw.
En anders had die persoon maar duidelijker moeten aangeven of het een man of vrouw is.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jawel, ik geloof toch een vrouw! Ik ga voor vrouw.
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je en die demon in de OP moet je niet willen triggeren
Ik hoorde het inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 18-06-2020 om 13:13:01Thierry Baudet heeft minister Carola Schouten tijdens een stikstofdebat 'de sluipmoordenaar van de agrarische sector' genoemd. https://t.co/NX2udMzCUE reageer retweet
Jaaaa gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Mondeling over een recent ingeleverd verslag ook gekilld feestje![]()
Of nou ja recent ingeleverd... Moest voor juni ingeleverd, maar ik had 'm op 17 april al ingeleverd zodat ik extra vakken kon gaan doen.
Maar daardoor was ze wel heel positief dat ik heel goed op schema liep en zo op het begin gelijk al. Toen dacht ik al kanniemeermisgaandit
Lijkt mij zeker moeilijk, kan je niet aankaarten dat je als dochter zorgen maakt?quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Een of andere demon die Jitsi vannacht heeft bezetenquote:
quote:Soms had Hoekstra moeite de leefwereld van zijn publiek aan te voelen. Vóór ‘corona’ gaf hij iedere maand gastlessen op basis-, mbo- en middelbare scholen over geldzaken. Hoekstra begon die lessen vaak op dezelfde manier: „Ik ben Wopke Hoekstra en ik ga over het geld.” Aan een Arnhemse middelbare schoolklas vroeg Hoekstra in juni 2019 waar de leerlingen hun meeste geld aan uitgeven. Veruit de meesten vulden ‘eten’ in. „Kapsalon!”, riep iemand. „Wát zei je?”, vroeg Hoekstra. „Een kapsalon”, herhaalde de jongen. Hoekstra: „Jullie kopen dus heel veel verschillende soorten eten. En één jongen geeft ook geld uit aan de kapsalon.” De jongen in kwestie: „Maar met kapsalon bedoel ik eten.” Hoekstra: „Heel goed, heel goed. En wat eet je daar dan? Nu ben ik wel heel benieuwd.” De jongen, vol ongeloof: „Het ís eten.” Een deel van de klas kon de rest van de les niet meer ophouden met lachen.
twitter:
Dit kunstwerkje is nog eerder gemaakt!quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien Aoibhin toen ze vanochtend na drie uur slapen weer opstond.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:lammert twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:39:57Hugo de Jonge @:NPORadio1 over de #kapsalon: “Veel teveel calorieën, doe het niet”.
Dit gaat heel veel stemmen kosten. reageer retweet
PR-crisis voor het CDAquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:lammert twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:39:57Hugo de Jonge @:NPORadio1 over de #kapsalon: “Veel teveel calorieën, doe het niet”.
Dit gaat heel veel stemmen kosten. reageer retweet
De demon beheerst hem zeker nog, nu je niets van hem hoort.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een of andere demon die Jitsi vannacht heeft bezeten
quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Of nou ja recent ingeleverd... Moest voor juni ingeleverd, maar ik had 'm op 17 april al ingeleverd zodat ik extra vakken kon gaan doen.
Maar daardoor was ze wel heel positief dat ik heel goed op schema liep en zo op het begin gelijk al. Toen dacht ik al kanniemeermisgaandit
Misschien is hij zelf de demoon en beheerst hij nu Aoibhin, en zien we hem daarom niet meerquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:19 schreef ato het volgende:
[..]
De demon beheerst hem zeker nog, nu je niets van hem hoort.
Dat laat ik noooooooit gebeuren!quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is hij zelf de demoon en beheerst hij nu Aoibhin, en zien we hem daarom niet meer
*wil allerlei moederlijke opmerkingen maken over een normaal ritme enzo*quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
Pff het is ook al half 5 nu, heb de hele tijd het idee dat het vroeger is
Liefquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*wil allerlei moederlijke opmerkingen maken over een normaal ritme enzo*
Maar serieuze vraag: Hoe houden jullie het in vredesnaam vol om ruim zeven uur op een webcam te zitten? Wie waren het aan het einde dan nog? Of alleen jij en Sky?quote:
Ik vind op een webcam zitten uberhaupt veel vermoeiender dan bijvoorbeeld hier op FOK! ouwehoerenquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar serieuze vraag: Hoe houden jullie het in vredesnaam vol om ruim zeven uur op een webcam te zitten? Wie waren het aan het einde dan nog? Of alleen jij en Sky?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
Als ik zo lang op een webcam zou moeten verschijnen, zou ik er wel voor betaald willen worden.
Sky heeft het me ook betaald gezet!quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
Als ik zo lang op een webcam zou moeten verschijnen, zou ik er wel voor betaald willen worden.
Ik vraag het mezelf eerlijk gezegd ook afquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar serieuze vraag: Hoe houden jullie het in vredesnaam vol om ruim zeven uur op een webcam te zitten? Wie waren het aan het einde dan nog? Of alleen jij en Sky?
Haha ja dat is zo. Ik vind het echt leuk om te doen maar op een gegeven moment bereik ik wel een punt dat het dan voor mij mooi is geweest en dat het beter is om op het hoogtepunt te stoppenquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind op een webcam zitten uberhaupt veel vermoeiender dan bijvoorbeeld hier op FOK! ouwehoeren![]()
Je moet veel meer 'aan' staan en er ook een béétje christelijk bij zittenHoewel Aoibhin dat misschien niet zo heeft, gezien ze ook net zo makkelijk in slaap valt.
*maakt een aantekening over het uitblijven van een antwoord op het tweede deel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vraag het mezelf eerlijk gezegd ook af
Goed bezig!quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Jij weet niet hoe hoog alles nog werd!quote:
Nou ja, dat tweede deel; het was Sky met die helleveeg uit de OPquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
*maakt een aantekening over het uitblijven van een antwoord op het tweede deel.
Nouuu ik heb wel een vermoeden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe hoog alles nog werd!
Hele hoge berg natuurlijk, want heuvels bestraan niequote:
Je zou jezelf toch niet spoilen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:47 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu Last of Us II playthrough op youtube aan het kijken en ik wordt er nu al emo van.
quote:
Dat hebben wij vanochtend opgegeten remember?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:39 schreef skysherrif het volgende:
is er nog wat van strani's ontbijt over 😎
Ja, dat was wel vermakelijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh wielerliefhebbers hiero, allemaal gelachen over de deal tussen Mitchelton-Scott en Manuele Fundacion die tóch niet doorgaat?
Wel jammer dat het feestje maar zo kort heeft geduurd
Dat is niet helemaal waar. Zoals iemand anders al zei staat het slot er tegenwoordig tot 6 uur opquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben wij vanochtend opgegeten remember?
Neequote:Op donderdag 18 juni 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Zoals iemand anders al zei staat het slot er tegenwoordig tot 6 uur op
Het is ook raar verhaal want er waren meerdere verhalen dat ook voetbalclubs al geen geld hebben gezien van die gast. Sowieso een Spaans lokaal 'goed doel' dat even een Australische wielerploeg ala 20 miljoen per jaar gaat sponsoren. Je zou denken dat Michelton-Scott wel dat soort goed zou onderzoeken voordat ze tekenen en het daar buiten brengen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh wielerliefhebbers hiero, allemaal gelachen over de deal tussen Mitchelton-Scott en Manuele Fundacion die tóch niet doorgaat?
Wel jammer dat het feestje maar zo kort heeft geduurd
Toch wel asosociaal dat de avondploeg het ontbijt op gaat eten voor de hardwerkende vroeg opstaande mensen, waarvoor het ontbijt toch echt bedoeld is, al opeten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben wij vanochtend opgegeten remember?
Terecht!quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat ijsbeer de openingspost heeft aangepast met die creepy foto in een spoiler
Ik begreep dat de vuilnisbakken prachtig schoon waren!quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan gegeten om 5 uur
Bij ander inzien waren dat dan toch salt & vinegar chipsquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan gegeten om 5 uur
Hehe, wel handiger eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat ijsbeer de openingspost heeft aangepast met die creepy foto in een spoiler
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:11 schreef ato het volgende:
Ben bij de notaris geweest, kost geld. Maar ik ben zo blij dat het geregeld is. Het geeft rust.
Alles gaat naar mijn zus.
En een knappe man dat het was, ik kon amper lullen.
Alhoewel, ook bij knappe kerels heb ik het niet verleerd. Het praten dan
Zo zie je maar weer dat een kat in het nauw rare sprongen maakt, om er even een cliché in te gooien.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook raar verhaal want er waren meerdere verhalen dat ook voetbalclubs al geen geld hebben gezien van die gast. Sowieso een Spaans lokaal 'goed doel' dat even een Australische wielerploeg ala 20 miljoen per jaar gaat sponsoren. Je zou denken dat Michelton-Scott wel dat soort goed zou onderzoeken voordat ze tekenen en het daar buiten brengen.
Hahaquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:11 schreef ato het volgende:
Ben bij de notaris geweest, kost geld. Maar ik ben zo blij dat het geregeld is. Het geeft rust.
Fijn dat het geregeld is!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:11 schreef ato het volgende:
Netjes hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zeiknat van het weet, ik heb heel fanatiek hardgelopen en nu mag ik wel op een handdoekje op de bank gaan zitten. Het is best wel klam weer om te sporten.
Ik merk dat ik telkens weer nieuwe doelen stel. Ik heb de 5 km gehaald, maar nu wil ik hem sneller
Dus ik heb nu geen 5 km gerend maar 4, maar wel sneller dan normaal.
Goed bezigquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zeiknat van het weet, ik heb heel fanatiek hardgelopen en nu mag ik wel op een handdoekje op de bank gaan zitten. Het is best wel klam weer om te sporten.
Ik merk dat ik telkens weer nieuwe doelen stel. Ik heb de 5 km gehaald, maar nu wil ik hem sneller
Dus ik heb nu geen 5 km gerend maar 4, maar wel sneller dan normaal.
Het is toch alleen de kamer van die huisgenoot?quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:54 schreef skysherrif het volgende:
THUNDER AND LIGHTNING ITS GETTING EXCITING
vooral exciting of het hier niet weer blank gaat staan
Ze mogen die Deltawerken wel een stukje uitbreidenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:54 schreef skysherrif het volgende:
THUNDER AND LIGHTNING ITS GETTING EXCITING
vooral exciting of het hier niet weer blank gaat staan
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is toch alleen de kamer van die huisgenoot?
Ik ook. Ik heb net gedoucht maar als ik niet oppas ga ik zo weer zwetenquote:
Mondriaan 2.0quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het eve ngepaint
Wat ben je toch een kunstenaar johquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het eve ngepaint
Die witte! Zwart is een opberghok waar tevels CV ketel in staat roze is de badkamer paars de trapquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kunstenaar joh![]()
Maar wat is dan jouw kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |