Ik begreep dat de vuilnisbakken prachtig schoon waren!quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan gegeten om 5 uur
Bij ander inzien waren dat dan toch salt & vinegar chipsquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan gegeten om 5 uur
Hehe, wel handiger eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat ijsbeer de openingspost heeft aangepast met die creepy foto in een spoiler
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:11 schreef ato het volgende:
Ben bij de notaris geweest, kost geld. Maar ik ben zo blij dat het geregeld is. Het geeft rust.
Alles gaat naar mijn zus.
En een knappe man dat het was, ik kon amper lullen.
Alhoewel, ook bij knappe kerels heb ik het niet verleerd. Het praten dan
Zo zie je maar weer dat een kat in het nauw rare sprongen maakt, om er even een cliché in te gooien.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook raar verhaal want er waren meerdere verhalen dat ook voetbalclubs al geen geld hebben gezien van die gast. Sowieso een Spaans lokaal 'goed doel' dat even een Australische wielerploeg ala 20 miljoen per jaar gaat sponsoren. Je zou denken dat Michelton-Scott wel dat soort goed zou onderzoeken voordat ze tekenen en het daar buiten brengen.
Hahaquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:11 schreef ato het volgende:
Ben bij de notaris geweest, kost geld. Maar ik ben zo blij dat het geregeld is. Het geeft rust.
Fijn dat het geregeld is!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:11 schreef ato het volgende:
Netjes hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zeiknat van het weet, ik heb heel fanatiek hardgelopen en nu mag ik wel op een handdoekje op de bank gaan zitten. Het is best wel klam weer om te sporten.
Ik merk dat ik telkens weer nieuwe doelen stel. Ik heb de 5 km gehaald, maar nu wil ik hem sneller
Dus ik heb nu geen 5 km gerend maar 4, maar wel sneller dan normaal.
Goed bezigquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zeiknat van het weet, ik heb heel fanatiek hardgelopen en nu mag ik wel op een handdoekje op de bank gaan zitten. Het is best wel klam weer om te sporten.
Ik merk dat ik telkens weer nieuwe doelen stel. Ik heb de 5 km gehaald, maar nu wil ik hem sneller
Dus ik heb nu geen 5 km gerend maar 4, maar wel sneller dan normaal.
Het is toch alleen de kamer van die huisgenoot?quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:54 schreef skysherrif het volgende:
THUNDER AND LIGHTNING ITS GETTING EXCITING
vooral exciting of het hier niet weer blank gaat staan
Ze mogen die Deltawerken wel een stukje uitbreidenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:54 schreef skysherrif het volgende:
THUNDER AND LIGHTNING ITS GETTING EXCITING
vooral exciting of het hier niet weer blank gaat staan
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is toch alleen de kamer van die huisgenoot?
Ik ook. Ik heb net gedoucht maar als ik niet oppas ga ik zo weer zwetenquote:
Mondriaan 2.0quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het eve ngepaint
Wat ben je toch een kunstenaar johquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het eve ngepaint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |