SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is aan die anderen hoor, daar hoef jij je geen zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar, nou, tja, ik wil dan dat iedereen tevreden is met hun plekje
Wacht dacht jijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
*maakt aantekeningen
Edit: Oh wacht, een regenboogbaby is helemaal niet wat ik dacht dat het was
Geisers hier bij mij in de buurttwitter:DeKruikenzeiker twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 22:21:37Hier komen in bijvoorbeeld IJsland en in Yellowstone Park per jaar dus busladingen toeristen op af. Maar in Tilburg hebben we tegenwoordig ook geisers. In de Kwaadeindstraat. https://t.co/0QcQNAaa3Q reageer retweet
Hoi! Hoe was het afgelopen met die schade van de buren? Viel het mee, waren ze pissed?quote:
De bouwvakkers hebben het keurig gerepareerd en de buren zijn niet boosquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi! Hoe was het afgelopen met die schade van de buren? Viel het mee, waren ze pissed?
serieus nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
@:derest; een regenboogbaby is de baby die geboren wordt na een miskraam
Ben je in IJsland?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
Geisers hier bij mij in de buurttwitter:DeKruikenzeiker twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 22:21:37Hier komen in bijvoorbeeld IJsland en in Yellowstone Park per jaar dus busladingen toeristen op af. Maar in Tilburg hebben we tegenwoordig ook geisers. In de Kwaadeindstraat. https://t.co/0QcQNAaa3Q reageer retweet
Ik wist niet eens dat daar een titel voor wasquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
Ja sooooooorryyyyquote:
owj mooi! gelukkig danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bouwvakkers hebben het keurig gerepareerd en de buren zijn niet boos
Fijne burenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bouwvakkers hebben het keurig gerepareerd en de buren zijn niet boos
Ah ze is weer bijgekomen van de schrikquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sooooooorryyyy![]()
Dit overkomt mij heel vaak
Ik zat te denken in de hoek van de indigo-kinderenquote:
owjjj nooit van gehoord. Ik moest aan Paul de Leeuw denkenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
Vreselijk. Zit in mijn nek, op mijn buik en op mijn benen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijne buren![]()
Hoe gaat het bij jou met de jeuk?
Dat rainbow had 'ie er speciaal voor jou ingezetquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj nooit van gehoord. Ik moest aan Paul de Leeuw denken
Ook indigokinderen is een nieuw begrip voor mijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat te denken in de hoek van de indigo-kinderen
(Al die indigo-kinderen huilen omdat ik in hun hoek zat)
Ah oké! Dan maar even het lekkerste plekje claimen!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is aan die anderen hoor, daar hoef jij je geen zorgen over te maken.
Wanneer welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
wilde bijna openen met "Jobi is niet zo snel vandaag"
See what you did there...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:35 schreef Arizona het volgende:
Dat duuuuuurde. Ik was bijna in slaap gevallen
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook indigokinderen is een nieuw begrip voor mijGoogle is m'n beste vriend vandaag
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
ik wilde reageren met 'Ontdek je plekje'![]()
GMTA
Ja dat kan dus niet, want ik heb al het loungegedeelte van onze hoekbank ingepiktvquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké! Dan maar even het lekkerste plekje claimen!
Ho ho wacht dat kan nooit want ik stuurde die DM pas na een minuut of drie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA POEHEEMaar die @:Strani stuurde me zelf een dm waar ik op aan het reageren was
Wat een duivelse timing van den Straanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA POEHEEMaar die @:Strani stuurde me zelf een dm waar ik op aan het reageren was
Kreeg even een aai over mijn bolquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ze is weer bijgekomen van de schrik
Als jij een keer de LaPo heb zal ik jou ook een DM sturen, beloofd!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een duivelse timing van den Straan
Strani krijgt de schuldquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kind van LGBTQ oudersquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat te denken in de hoek van de indigo-kinderen
(Al die indigo-kinderen huilen omdat ik in hun hoek zat)
Awquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk. Zit in mijn nek, op mijn buik en op mijn benen.
En daar?
ja zoiets dacht ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kind van LGBTQ ouders
Nee jij hebt een omgewaaid stoeltjequote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet, want ik heb al het loungegedeelte van onze hoekbank ingepiktv
Ja ergens was dat nog logischer geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kind van LGBTQ ouders
Ik anticipeerde hem al! Voelde iets aankomen uit Spaanse richtingquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho wacht dat kan nooit want ik stuurde die DM pas na een minuut of drie.
Van die rupsen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daar?
Altijdquote:
Wel fijn van hemquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat rainbow had 'ie er speciaal voor jou ingezet
Moet ik helpen met sjouwen?quote:
Het was me opgevallen jaquote:
Dat is schijn!! Alles voor de bühne! Ik heet bijvoorbeeld ook niet echt Arizona!quote:
Yep, zijn hier weer volop! De preventieve maatregelen van de gemeente waren niet echt een succesquote:
Ik was die dingen alweer helemaal vergeten. Dus die ellende is ook weer begonnen. Kun je iets tegen de jeuk erop smeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Yep, zijn hier weer volop! De preventieve maatregelen van de gemeente waren niet echt een succes
Zonde. Waarschijnlijk ook wel redelijk wat geld ingestoken. Ik heb ze hier nog steeds nergens gezien (gelukkig)quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Yep, zijn hier weer volop! De preventieve maatregelen van de gemeente waren niet echt een succes
Gaaf! Kruikenstad wordt Putdekselstadquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
Mentholzalf helpt het best, maar dat helpt ook niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was die dingen alweer helemaal vergeten. Dus die ellende is ook weer begonnen. Kun je iets tegen de jeuk erop smeren?
Ik voel toch die Spanje vs. Nederland oorlog opkomen hoor. Oorzaak: de ESF slowchatquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat die rupsen ook de schuld van Strani zijn trouwens.
Hij weet dat we toch wel dol op hem zijn hoorquote:
Hier in praktisch alle bomen in de omringende straten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zonde. Waarschijnlijk ook wel redelijk wat geld ingestoken. Ik heb ze hier nog steeds nergens gezien (gelukkig)
Jajaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is schijn!! Alles voor de bühne! Ik heet bijvoorbeeld ook niet echt Arizona!
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Een oorlog tegen Spanje moet je makkelijk kunnen winnen. Gewoon aanvallen tussen pak m beet 13 en 15 uur en het is voor elkaarquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel toch die Spanje vs. Nederland oorlog opkomen hoor. Oorzaak: de ESF slowchat
Stort jullie zonden en twijfel maar op mij en ik draag ze omdat ik van jullie hou.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Jullie voelden je héél even schuldig hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Stort jullie zonden en twijfel maar op mij en ik draag ze omdat ik van jullie hou.
Hoeft niet eens. Voordat die Spanjolrn beginnen met verdedigen is het mañana mañana en dan hebben wij allang Spanje veroverd. Om 18:00 gewoon weer achter de aardappels!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een oorlog tegen Spanje moet je makkelijk kunnen winnen. Gewoon aanvallen tussen pak m beet 13 en 15 uur en het is voor elkaar
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een oorlog tegen Spanje moet je makkelijk kunnen winnen. Gewoon aanvallen tussen pak m beet 13 en 15 uur en het is voor elkaar
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Stort jullie zonden en twijfel maar op mij en ik draag ze omdat ik van jullie hou.
Als we je slaan keer je ons je andere wang toe?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie voelden je héél even schuldig hè?
Natuurlijk doe ik datquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we je slaan keer je ons je andere wang toe?
Ik ben geen gewelddadig persoon dus je wangetjes blijven beide onbeschadigdquote:
Toch fijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben geen gewelddadig persoon dus je wangetjes blijven beide onbeschadigd
Welterustenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ga een dutje doen! Hopelijk van een uur of 8, 9![]()
Fijne avond allen!
Neuh, ik zat even te denken wat ik allemaal op je kon stortenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie voelden je héél even schuldig hè?
Trusten!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ga een dutje doen! Hopelijk van een uur of 8, 9![]()
Fijne avond allen!
Ik ben Rik de uitkeringstrekker en kijk vanuit het dal hoe de klimgeiten zich in het zweet werken op weg naar de top /jekkersquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Op de heuvel die liefde heet klim ik elke dag, een stukje verder, een stukje hoger. Elke dag een stukje ouder, een stukje trager. Ik zie de top maar bereik hem nooit. Er is zat tijd, daar niet van, maar de heuvel groeit en groeit en zal dat altijd blijven doen. De top ligt voor eeuwig boven me. Altijd is er ruimte om te klimmen, om lief te hebben, om te houden van.
Heb je ze allemaal geteld?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:04 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allemaal. Er zijn hier zojuist 23 regendruppels gevallen.
Ik geloof zelfs in de Hondsrug (quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Als jullie niet in heuvels geloven, dan verwerk ik ze wel in fictie.
Volgens mij gaat dit over een berg, maar oké!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Op de heuvel die liefde heet klim ik elke dag, een stukje verder, een stukje hoger. Elke dag een stukje ouder, een stukje trager. Ik zie de top maar bereik hem nooit. Er is zat tijd, daar niet van, maar de heuvel groeit en groeit en zal dat altijd blijven doen. De top ligt voor eeuwig boven me. Altijd is er ruimte om te klimmen, om lief te hebben, om te houden van.
*ontroerd*quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Anja zou trots op je zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Als jullie niet in heuvels geloven, dan verwerk ik ze wel in fictie.
En je weet zeker dat er niet stiekem een zweetdruppel tussen zat?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je weet zeker dat er niet stiekem een zweetdruppel tussen zat?
Nee, de zoute druppels hebben hun eigen categorie natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je weet zeker dat er niet stiekem een zweetdruppel tussen zat?
Ouwe Sisyphus dajje der bent!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben Rik de uitkeringstrekker en kijk vanuit het dal hoe de klimgeiten zich in het zweet werken op weg naar de top /jekkers
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit over een berg, maar oké!
Je weet het maar nooit met die gozer. Hoe was hij nu vermomd?quote:
Die heeft in de wandelgangen allang gehoord dat hij het aflegt tegen Hugo en rest z'n gezichtquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 06:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dan wint Hugo het op z’n shetlandpony!
Gierenquote:Op woensdag 17 juni 2020 06:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dan wint Hugo het op z’n shetlandpony!
Nee, ik was moe en ben gaan slapenquote:
Gelukkigquote:
Hoi! Ahh goed nieuws. Merk je ook dat ie nu minder gevoelig is?quote:
Lopen is ook wel iets minder pijnlijk. Nog steeds wel, maar het gaat wel beter!quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi! Ahh goed nieuws. Merk je ook dat ie nu minder gevoelig is?
Beter is goed! Voorlopig maar geen marathons rennen nogquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lopen is ook wel iets minder pijnlijk. Nog steeds wel, maar het gaat wel beter!
Ik ben solidair en ren ze ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beter is goed! Voorlopig maar geen marathons rennen nog
Ik waardeer je solidariteit!quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben solidair en ren ze ook niet
Ik doe ook mee aan deze solidariteitsactie.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe ook mee aan deze solidariteitsactie.
Ik ook, pijn in m'n hart hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe ook mee aan deze solidariteitsactie.
Ah balenquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen, ik mag één tentamen gaan herkansen over een paar weken volgens mijJeetje wat was deze moeilijk
Ja met punten sprokkelen kom ik wellicht net op een voldoendequote:Op woensdag 17 juni 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah balenIk hoop voor je dat het toch net een voldoende is!
Ja dat zal al zeker helpen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja met punten sprokkelen kom ik wellicht net op een voldoende. Ik wist elke keer wel een gedeelte van een vraag, maar ik heb het idee dat ik het nooit goed genoeg uit kon leggen. En dan 15 punten per vraag, dan zou 8 verdiend per vraag al mooi zijn
Meestal krijg je dan toch nog wel punten voor de berekening?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat zal al zeker helpen!Tenzij het van die vragen zijn waarbij je alles gelijk fout hebt als je de eerste al fout hebt...
Met veel pijn en moeite heb ik ook maar besloten om daar solidair mee te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die cursus heb ik gemist maar als beelddenker... ehm...quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:49 schreef Mandy040986 het volgende:
Fijn dat de zwelling minder is, Aoi.![]()
Hoef je die derde been-cursus van @:strani ook niet te volgen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen, ik mag één tentamen gaan herkansen over een paar weken volgens mijJeetje wat was deze moeilijk
Ja heb ik al die moeite voor niets gestoken in het vinden van een derde beenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:49 schreef Mandy040986 het volgende:
Fijn dat de zwelling minder is, Aoi.![]()
Hoef je die derde been-cursus van @:strani ook niet te volgen.
Marktplaats is de uitkomst. Kun je ‘m altijd nog verkopen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heb ik al die moeite voor niets gestoken in het vinden van een derde been
Aiobhin had last van d’r voet, iemand had het over fietsen met één been en toen kwam @Strani met een ‘ik fiets altijd met m’n derde been, ghehe’ gebbetje. En toen wilde ie het nog demonstreren ook.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die cursus heb ik gemist maar als beelddenker... ehm...
Staan gewoon op markt plaats. Best schappelijk geprijsd ook nogquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heb ik al die moeite voor niets gestoken in het vinden van een derde been
Nek, benen, borstkas en armen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daar?
De processierups is weer terug?quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nek, benen, borstkas en armen.
Een gemiddelde nacht van Sjors:
24 uur Innestelen
23:05 uur Normale temperatuur
23:10 Gooit dekbed van zich af want warm
23:12 Jeuk
23.15 Slapen
00 uur zweetaanval
1 uur plassen
2 uur jeuk en krabben
3 uur zweetaanval
4 uur plassen, jeuk en krabben
5 uur zweetaanval, jeuk en krabben
6 uur plassen
![]()
Niet noodzakelijk in deze combinatie/volgorde.
*leest het terug en krijgt weer een zweetaanval
Zó teleurstellend dit, Timquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik was moe en ben gaan slapen
Verstandig zal je bedoelenquote:
Dat was echt hoor, die zat gisteren bij Op1 om het over zeemeerminnen te hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verstandig zal je bedoelenIk kreeg nu al ergens een flits van Mark Rutte die het over zeemeerminnen ging hebben, kan je nagaan wat het was geworden met minder slaap
Mooiquote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Okay, nr 222 woon ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:12 schreef Greys het volgende:
Ato ik sta eindelijk geparkeerd bij je huis, ik kom eraan.
Jaquote:
Misschien valt het mee?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Het zou wel een medische doorbraak zijn als zou blijken dat dat wel degelijk zo is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Onze tuin staat helemaal vol met eikenbomen en ik dacht vorig weekend dat het wel handig zou zijn om in de tuin te gaan werken![]()
Bij jou nog niks?
NB zweetaanvallen en plassen hebben niks met de processierups te maken. Denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:12 schreef Greys het volgende:
Ato ik sta eindelijk geparkeerd bij je huis, ik kom eraan.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou wel een medische doorbraak zijn als zou blijken dat dat wel degelijk zo is.
Over een jaar of vijf gaan die kloterupsen vast wel weer je huis uitquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Dan hebben we de laatste 5 jaar zomer en winter, dag en nacht processierups. Ook binnen. En ik ben bang dat ze ook nooit meer optyfen![]()
Dat komt uiteraard door 5G.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
NB zweetaanvallen en plassen hebben niks met de processierups te maken. Denk ik.
Als ik sommige dames van nog hogere leeftijd mag geloven, nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Over een jaar of vijf gaan die kloterupsen vast wel weer je huis uit
Het zijn net krakersquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Dan hebben we de laatste 5 jaar zomer en winter, dag en nacht processierups. Ook binnen. En ik ben bang dat ze ook nooit meer optyfen![]()
Ja. En door die 5G zijn mijn hormonen ban slagquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. En door die 5G zijn mijn hormonen ban slag
quote:
Oeh nee niet geband worden hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. En door die 5G zijn mijn hormonen ban slag
En wij met atoquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
We zitten heerlijk buiten en ato is heel blij met ons kado. En met ons, roept ie.
Wij ook met atoquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
We zitten heerlijk buiten en ato is heel blij met ons kado. En met ons, roept ie.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
Dames van nog hogere leeftijd moet je nooit geloven, die halen al hun informatie van Feesboek.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik sommige dames van nog hogere leeftijd mag geloven, niet
Geniet ervan @atoquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
Meer dan terecht. Daar hep t dan ook op gestaanquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dames van nog hogere leeftijd moet je nooit geloven, die halen al hun informatie van Feesboek.
Ik neem nooit Feesboekquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dames van nog hogere leeftijd moet je nooit geloven, die halen al hun informatie van Feesboek.
Wat een hel, zoveel eikebomen en zoveel jeuk (en andere klachtenquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Onze tuin staat helemaal vol met eikenbomen en ik dacht vorig weekend dat het wel handig zou zijn om in de tuin te gaan werken![]()
Bij jou nog niks?
Oeh fijnquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ventilator van zolder gehaald. Uiteindelijk verkoeling.
Ja, zeker fijn. Het is gewoon vies benauwdquote:
ahhh fijn atoquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:07 schreef Greys het volgende:
Het was heel fijn en we zien elkaar heel snel weer. Dus dat is een fijn vooruitzicht.
Iedereen namens ato heel erg bedankt voor het meedoen met de kado's! Wat is ESF toch geweldig!
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
![]()
Het was heel fijn en we zien elkaar heel snel weer. Dus dat is een fijn vooruitzicht.
Iedereen namens ato heel erg bedankt voor het meedoen met de kado's! Wat is ESF toch geweldig!
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!Wat tof zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
![]()
Fijn!quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
![]()
Ato ziet er geweldig uit
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!awww mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!Leuke foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!Ahhhh wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
Same shit, different day
SC hopper present
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hier is het nog volop zon en dat onweer wat er zou komen is nog ver te zoekenquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:06 schreef Fred_B het volgende:
Opvallend weer hier. Er hangen al uren zwarte roetveegwolken in de lucht, maar hoewel ze 15 km ten noorden én ten zuiden van hier al uren de volle laag krijgen, is het hier op wat gespetter en dondergerommel na nagenoeg droog.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Zeeland krijgt de volle laag zo te zien.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:52 schreef Meke het volgende:
Wat leuk om je eens te zien @:ato ! Ik had je heel anders in m'n hoofdMaar vraag me nu af waar dat beeld vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!Lekker mooi zonnig plekje daar! En eens met iedereen, jullie zien er echt geweldig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:08 schreef Greys het volgende:
Nog een leuke foto van vanmiddag die ik ook mag posten. Lekker met een filtertje of twaalf zodat we allebei 25 lijken.
Ook een hele toffe foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een leuke foto van vanmiddag die ik ook mag posten. Lekker met een filtertje of twaalf zodat we allebei 25 lijken.
Jullie zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fijne foto's! Kan mij verder alleen maar aansluiten bij de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Arizona Was jij ook aan Dudley Moore aan het denken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja het gaat voor mij waarschijnlijk weer niet doorquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
Over een paar uur weer Jitsi!
Iedereen die mee wil doen maar er nog niet eerder was, geef even een gil.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker mooi zonnig plekje daar! En eens met iedereen, jullie zien er echt geweldig uit
Fotos zijn met toestemming, uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onderweg gestopt hiervoor. Ben net pas weg, de tijd vloog voorbij en heerlijk gekletst.Nu naar huis rijden.
![]()
En leuk om er eens een gezicht bij te zien!Koel en donker bewaren
Gewoon rond een uur of 22 uit de call vertrekken, zoals de coolste mensen doenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag de hele dag meetings gehad, ben nu best wel aardig gaar
Denk niet dat ik het vanavond erg laat ga maken
Snap ik hoor, na een stressvolle kutdagquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het gaat voor mij waarschijnlijk weer niet doorHeb nogal een stressvolle kutdag vandaag en ik zie er niet uit en ik ga me niet speciaal voor Jitsi opmaken.
Morgen kan ik waarschijnlijk wel, maarja.
Alsof wij dat niet waard zijnquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Guanabana het volgende:
ik ga me niet speciaal voor Jitsi opmaken
Een Hamlapjes die het niet laat gaat maken, dat we dat nog eens mee mogen makenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag de hele dag meetings gehad, ben nu best wel aardig gaar
Denk niet dat ik het vanavond erg laat ga maken
Rond een uur of 1 in slaap vallen is ook best cool hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon rond een uur of 22 uit de call vertrekken, zoals de coolste mensen doen
Jij ziet er dan vast ook fabulous uit zonder make-upquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me vaak genoeg ook niet opgemaakt voor Jitsi.
Ach jij ligt gewoon te slapen voor de camera, dus we zijn wel wat gewend.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoor, na een stressvolle kutdag![]()
Ik heb me vaak genoeg ook niet opgemaakt voor Jitsi. Toevallig nu twee weken achter elkaar wel opgemaakt, maar dat was dan al toevallig zo
Nou, dat moet je eerder aan de anderen vragen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij ziet er dan vast ook fabulous uit zonder make-up
De vorige keer lag ik wel opgemaakt te slapenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach jij ligt gewoon te slapen voor de camera, dus we zijn wel wat gewend.
Een soort Sneeuwitje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige keer lag ik wel opgemaakt te slapen![]()
Werd ik de dag erna met aan elkaar geplakte wimpers wakker
Alleen zonder prins om me wakker te kussen!quote:
Ik haal die 2 ook altijd door elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Doornroosje? Want Sneeuwitje was dood.
Qua realisme zou ik eerder zeggen dat Sneeuwwitje in een coma lag.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Doornroosje? Want Sneeuwwitje was dood.
Sneeuwwitjequote:
quote:
Nee, ik moest even nadenken, maar een jongere Dustin Hoffmanquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Arizona Was jij ook aan Dudley Moore aan het denken ?
Dude.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sneeuwwitje
Makkelijk ezelsbruggetje: Sneeuwwitje kreeg wat wits op haar van de dwergen
Yep, dood is doodquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua realisme zou ik eerder zeggen dat Sneeuwwitje in een coma lag.
De vrouw van Verne Troyer?quote:
Die woonde gewoon braaf bij drie oudere vrouwen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ja doornroosje en de 7 dwergen klinkt raar
Oja dat was met die koets en prins enzoquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die woonde gewoon braaf bij drie oudere vrouwen!
Die kwam gelukkig een prins tegen die schoenen verzamelde.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die woonde gewoon braaf bij drie oudere vrouwen!
Hier wordt het nat buiten. Maar nog niet koud. Denk ikquote:
Was overigens wel een #Metoo. Een vreemde man die haar kust terwijl ze in coma ligtquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, dood is doodSneeuwwitje werd wakker!
Volgens buienradar geen regen vanavond hierquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier wordt het nat buiten. Maar nog niet koud. Denk ik
Die sprookjes kunnen ook niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was overigens wel een #Metoo. Een vreemde man die haar kust terwijl ze in coma ligt
Nou ja, in ieder geval trouwde hij daarna wel met haar...quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was overigens wel een #Metoo. Een vreemde man die haar kust terwijl ze in coma ligt
Ja ik dacht al, ik ga er maar niet op in.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten jullie nou óók nog Doornroosje en Assepoester te verwarren?
Tijd dat jullie de goede oude Disney animaties maar weer eens gaan kijken!
Die dwergen zaten zwaar aan de cocaïne. Anders konden ze niet zo lang ondergronds werken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sneeuwwitje
Makkelijk ezelsbruggetje: Sneeuwwitje kreeg wat wits op haar van de dwergen
Dat is bij echte #Metoo ook weleens gebeurd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval trouwde hij daarna wel met haar...
Ik heb geen moment een sprookje door elkaar gehaaldquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
NEE HEEE dat was Cinderellaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja dat was met die koets en prins enzo
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de dwergen waren ook allemaal wit!quote:
IK NIET IK NIET IK NIETquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Inb4 grapje over ondergronds werkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dwergen zaten zwaar aan de cocaïne. Anders konden ze niet zo lang ondergronds werken.
In Nederland noemen we dat Assepoester.quote:
Witte slavernijquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de dwergen waren ook allemaal wit!
Ik ben team Cinderellaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dat Assepoester.
JA!quote:
Laat het de christenen maar niet horenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, dood is doodSneeuwwitje werd wakker!
Leuk! Ik ga proberen volgende week een keer mee te doenquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
Over een paar uur weer Jitsi!
Iedereen die mee wil doen maar er nog niet eerder was, geef even een gil.
Dat dan weer welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou het zelfs geloven als jullie 24 zeiden joh
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Alle 3 blanke meisjes die met een prins trouwen, zou BLM er iets van vinden?quote:
In elk geval tot eind mei volgend jaar hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Over twee weken doen we dit weer. En daarna gewoon weer. En weer.
23,5!!quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het zelfs geloven als jullie 24 zeiden joh
Lookin' goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jaaaa tof!quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga proberen volgende week een keer mee te doen
Er zit wel wat in hoor (no punquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)s-seksueel-misbruik/
Die zitten meer op Pocahontas denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle 3 blanke meisjes die met een prins trouwen, zou BLM er iets van vinden?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa tof!
En als @:Guanabana dan ook nog komt kan m'n week niet meer kapot![]()
Er komt nog een moment dat niets meer kan van vroegerquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zit wel wat in hoor (no pun) maar ik denk zelf niet zover door bij sprookjes.
Gewoon alles afschaffen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er komt nog een moment dat niets meer kan van vroeger
Leuk hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga proberen volgende week een keer mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |