owj mooi! gelukkig danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bouwvakkers hebben het keurig gerepareerd en de buren zijn niet boos
Fijne burenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bouwvakkers hebben het keurig gerepareerd en de buren zijn niet boos
Ah ze is weer bijgekomen van de schrikquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sooooooorryyyy![]()
Dit overkomt mij heel vaak
Ik zat te denken in de hoek van de indigo-kinderenquote:
owjjj nooit van gehoord. Ik moest aan Paul de Leeuw denkenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
@:derest; een regenboogbaby is de baby die geboren wordt na een miskraam
Vreselijk. Zit in mijn nek, op mijn buik en op mijn benen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijne buren![]()
Hoe gaat het bij jou met de jeuk?
Dat rainbow had 'ie er speciaal voor jou ingezetquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj nooit van gehoord. Ik moest aan Paul de Leeuw denken
Ook indigokinderen is een nieuw begrip voor mijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat te denken in de hoek van de indigo-kinderen
(Al die indigo-kinderen huilen omdat ik in hun hoek zat)
Ah oké! Dan maar even het lekkerste plekje claimen!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is aan die anderen hoor, daar hoef jij je geen zorgen over te maken.
Wanneer welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
wilde bijna openen met "Jobi is niet zo snel vandaag"
See what you did there...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:35 schreef Arizona het volgende:
Dat duuuuuurde. Ik was bijna in slaap gevallen
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook indigokinderen is een nieuw begrip voor mijGoogle is m'n beste vriend vandaag
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
ik wilde reageren met 'Ontdek je plekje'![]()
GMTA
Ja dat kan dus niet, want ik heb al het loungegedeelte van onze hoekbank ingepiktvquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké! Dan maar even het lekkerste plekje claimen!
Ho ho wacht dat kan nooit want ik stuurde die DM pas na een minuut of drie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA POEHEEMaar die @:Strani stuurde me zelf een dm waar ik op aan het reageren was
Wat een duivelse timing van den Straanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA POEHEEMaar die @:Strani stuurde me zelf een dm waar ik op aan het reageren was
Kreeg even een aai over mijn bolquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ze is weer bijgekomen van de schrik
Als jij een keer de LaPo heb zal ik jou ook een DM sturen, beloofd!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een duivelse timing van den Straan
Strani krijgt de schuldquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kind van LGBTQ oudersquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat te denken in de hoek van de indigo-kinderen
(Al die indigo-kinderen huilen omdat ik in hun hoek zat)
Awquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk. Zit in mijn nek, op mijn buik en op mijn benen.
En daar?
ja zoiets dacht ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kind van LGBTQ ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |