Gewoon rond een uur of 22 uit de call vertrekken, zoals de coolste mensen doenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag de hele dag meetings gehad, ben nu best wel aardig gaar
Denk niet dat ik het vanavond erg laat ga maken
Snap ik hoor, na een stressvolle kutdagquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het gaat voor mij waarschijnlijk weer niet doorHeb nogal een stressvolle kutdag vandaag en ik zie er niet uit en ik ga me niet speciaal voor Jitsi opmaken.
Morgen kan ik waarschijnlijk wel, maarja.
Alsof wij dat niet waard zijnquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Guanabana het volgende:
ik ga me niet speciaal voor Jitsi opmaken
Een Hamlapjes die het niet laat gaat maken, dat we dat nog eens mee mogen makenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag de hele dag meetings gehad, ben nu best wel aardig gaar
Denk niet dat ik het vanavond erg laat ga maken
Rond een uur of 1 in slaap vallen is ook best cool hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon rond een uur of 22 uit de call vertrekken, zoals de coolste mensen doen
Jij ziet er dan vast ook fabulous uit zonder make-upquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me vaak genoeg ook niet opgemaakt voor Jitsi.
Ach jij ligt gewoon te slapen voor de camera, dus we zijn wel wat gewend.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoor, na een stressvolle kutdag![]()
Ik heb me vaak genoeg ook niet opgemaakt voor Jitsi. Toevallig nu twee weken achter elkaar wel opgemaakt, maar dat was dan al toevallig zo
Nou, dat moet je eerder aan de anderen vragen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij ziet er dan vast ook fabulous uit zonder make-up
De vorige keer lag ik wel opgemaakt te slapenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach jij ligt gewoon te slapen voor de camera, dus we zijn wel wat gewend.
Een soort Sneeuwitje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige keer lag ik wel opgemaakt te slapen![]()
Werd ik de dag erna met aan elkaar geplakte wimpers wakker
Alleen zonder prins om me wakker te kussen!quote:
Ik haal die 2 ook altijd door elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Doornroosje? Want Sneeuwitje was dood.
Qua realisme zou ik eerder zeggen dat Sneeuwwitje in een coma lag.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Doornroosje? Want Sneeuwwitje was dood.
Sneeuwwitjequote:
quote:
Nee, ik moest even nadenken, maar een jongere Dustin Hoffmanquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Arizona Was jij ook aan Dudley Moore aan het denken ?
Dude.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sneeuwwitje
Makkelijk ezelsbruggetje: Sneeuwwitje kreeg wat wits op haar van de dwergen
Yep, dood is doodquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua realisme zou ik eerder zeggen dat Sneeuwwitje in een coma lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |