De vrouw van Verne Troyer?quote:
Die woonde gewoon braaf bij drie oudere vrouwen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ja doornroosje en de 7 dwergen klinkt raar
Oja dat was met die koets en prins enzoquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die woonde gewoon braaf bij drie oudere vrouwen!
Die kwam gelukkig een prins tegen die schoenen verzamelde.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die woonde gewoon braaf bij drie oudere vrouwen!
Hier wordt het nat buiten. Maar nog niet koud. Denk ikquote:
Was overigens wel een #Metoo. Een vreemde man die haar kust terwijl ze in coma ligtquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, dood is doodSneeuwwitje werd wakker!
Volgens buienradar geen regen vanavond hierquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier wordt het nat buiten. Maar nog niet koud. Denk ik
Die sprookjes kunnen ook niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was overigens wel een #Metoo. Een vreemde man die haar kust terwijl ze in coma ligt
Nou ja, in ieder geval trouwde hij daarna wel met haar...quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was overigens wel een #Metoo. Een vreemde man die haar kust terwijl ze in coma ligt
Ja ik dacht al, ik ga er maar niet op in.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten jullie nou óók nog Doornroosje en Assepoester te verwarren?
Tijd dat jullie de goede oude Disney animaties maar weer eens gaan kijken!
Die dwergen zaten zwaar aan de cocaïne. Anders konden ze niet zo lang ondergronds werken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sneeuwwitje
Makkelijk ezelsbruggetje: Sneeuwwitje kreeg wat wits op haar van de dwergen
Dat is bij echte #Metoo ook weleens gebeurd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval trouwde hij daarna wel met haar...
Ik heb geen moment een sprookje door elkaar gehaaldquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
NEE HEEE dat was Cinderellaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja dat was met die koets en prins enzo
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de dwergen waren ook allemaal wit!quote:
IK NIET IK NIET IK NIETquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Inb4 grapje over ondergronds werkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dwergen zaten zwaar aan de cocaïne. Anders konden ze niet zo lang ondergronds werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |