Haten op de Vechaintrainquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt die OP steeds verkracht? KAP HIERMEE.
Geen vaste OP in deze SC. (hoewel ik het wel een prima op vind)quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt die OP steeds verkracht? KAP HIERMEE.
Wereldgozer gaat je niet helpen. Straks zitten we op pagina 2 en niemand praat meer over jouw OP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de Vechaintrain
Zie deze skkl @:Wereldgozer
En jij een mod die niet kan mentionen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf met je klote klauwen van de OP af. Je bent hier een user, user @:Tjacka.
@Buitendam check deze gastquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zonder Kingflopland is het geen pollquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
Poll: Mensen die zich druk maken om de OP hebben een kleine piemel
• Klopt
• Nee, dat klopt niet.
• Dat klopt niet altijd, maar in het geval van zipportal is dat inderdaad zo.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Overkomt de allerbeste users, maat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Zo mad dat ik de mist in ga met de mention.
Zo is dat makker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overkomt de allerbeste users, maat.
En nu ook @onlogisch.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overkomt de allerbeste users, maat.
Beter dan @skysherrifquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou @:tjacka wel een leuke vbl-mod zijn
Achter de schermen maak ik niet zo'n goede indruk anders.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou @:tjacka wel een leuke vbl-mod zijn
Ook voor de schermen ben je een flapdrol.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Achter de schermen maak ik niet zo'n goede indruk anders.
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @El-Stinhoquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die (goede) OP's maakt zou wel een aanvulling zijn. Ik deed vorig jaar wel een poging maar heb te weinig verstand van voetbal/volg het te weinig.
Nee, maar iedereen is ook altijd tegen VBL dus dat past wel weer mooiquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Achter de schermen maak ik niet zo'n goede indruk anders.
Duurt niet lang meer of we moeten daarvoor een VIPRO abbo afsluiten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @:El-Stinho
degene die dat kon hebben ze weggepestquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die (goede) OP's maakt zou wel een aanvulling zijn. Ik deed vorig jaar wel een poging maar heb te weinig verstand van voetbal/volg het te weinig.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of we moeten daarvoor een VIPRO abbo afsluiten.
Heb wel een broertje wil je diequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben liever pics van je zusje.
Pieter Black heeft zich ooit belachelijk gemaakt ten overstaan van mijn makker Stijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of we moeten daarvoor een VIPRO abbo afsluiten.
Wie leest er nou de OPquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
degene die dat kon hebben ze weggepest
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @:El-Stinho
kijk je al uit naar de VI show met kees jansma?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.
Iedereen die geen analfabetisme heeft? (speciaal voor @onlogisch had ik vaak ook veel plaatjes)quote:
In een SC niet. Andere topics over het algemeen wel want vaak kun je aan een titel alleen niet zien wat de context precies is.quote:
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kijk je al uit naar de VI show met kees jansma?
ik niet
Er is ook al tijden geen voetbal meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook voor de schermen ben je een flapdrol.
dat weet ik niet, ik kijk er alleen niet naar uit?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?
Is Assensio alweer fit?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?
Jaaaquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen is ook altijd tegen VBL dus dat past wel weer mooi
Ja maar @El-Stinho schreef die onzin vaak voor livetopics. Dan ga ik dat niet lezen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In een SC niet. Andere topics over het algemeen wel want vaak kun je aan een titel alleen niet zien wat de context precies is.
Was hypothetischquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaaa
Wanneer word ik blauw
@:cyran @:kapricia check dit
Een goede OP kan ik erg waarderen, bij welk topic dan ook. Vreselijk lelijk als er dode plaatjes/links instaan of iets dergelijks.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
OP's in een serieus topic zijn best prima
OP's in een SC zijn gay
in een goed lopend topic zie je het niet eensquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
OP's in een serieus topic zijn best prima
OP's in een SC zijn gay
Hoe weet je dan dat het onzin isquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar @:el-stinho schreef die onzin vaak voor livetopics. Dan ga ik dat niet lezen hoor
Toch prima als voorbereiding op een potje.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar @:el-stinho schreef die onzin vaak voor livetopics. Dan ga ik dat niet lezen hoor
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hypothetisch
5 mods op VBL vind ik wel wat veel.
Ik kom in een livetopic eigenlijk alleen om te trollen of over een wedstrijd te ouwehoeren, daar hoef ik geen OP voor te lezen.quote:
Voor de wedstrijd welquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
in een goed lopend topic zie je het niet eens
Ik heb niet zoveel met LaLiga. Op de een of andere manier kan me dat minder boeien dan Bundesliga, PL of Serie A.quote:
Dat laatste speelt je met name parten ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel leuk om die OP's te maken, vooral bij die potjes van Ajax bijvoorbeeld. Maar dan kan ik helaas weinig inhoudelijks melden over bijvoorbeeld een Juve want die zie ik nooit voetballen.En ik heb er geen verstand van.
Hij heeft er vaak moeite mee om dingen te volgen jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland kennende zal hij na twee zinnen wel in slaap vallen.
@onlogisch @Drizztquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
Ik kom in een livetopic eigenlijk alleen om te trollen
Je bent me niets verplicht. Ik vind het ook niet vreemd gezien de schaarse goals.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met LaLiga. Op de een of andere manier kan me dat minder boeien dan Bundesliga, PL of Serie A.
Maar ik ga, speciaal vanwege jouw twitterdraadjes, wat wedstrijdjes volgen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat laatste speelt je met name parten ja.
Ik vind Stijn zijn OP's altijd wel leuk. Dus zou lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @Rellende_Rotscholierquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd wel leuk. Dus zou lezen.
Ook niet geïnteresseerd in hoe Tottenham in de finale kwam?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Livetopic over een CL finale hoef ik niet te lezen hoe ze in die finale zijn gekomen hoor
Meestal gewoon door te winnen toch
Die zijn wel van buitencategorie ja. Maar die is er ook serieus uren mee bezig. Eigenlijk zou hij er geld voor moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @:rellende_rotscholier
En ik hou niet eens van wielrennen
Oh het voelt gelukkig ook niet als verplichting. Maar ik ben wel enthousiast over Sociedad, Real, Osasuna, Sevilla en Villareal. (WTF is er aan de hand met Betis?)quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent me niets verplicht. Ik vind het ook niet vreemd gezien de schaarse goals.
Van Dannyquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn wel van buitencategorie ja. Maar die is er ook serieus uren mee bezig. Eigenlijk zou hij er geld voor moeten krijgen.
Die maakt ook goede OP's ja. Van horen zeggen dan, want ik kom niet buiten VBL.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om je pareltjes op te slaan en mogelijk gebruiken bij je sollicitatie voor de VIquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijdOP schreef is van Barça v Liverpool 2019 zie ik.
Samequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel wat euro's doneren hoor, per grote ronde of zo.
Betis heeft geen goede verdediging. En hun keuze voor in de spits was Borja Iglesias, speelde vorig seizoen ook onder Rubi bij Espanyol, is dit seizoen meh. Moron is een geinige spits maar niet meer dan dat. Grote ambities, kritische fans, maar nog weinig productiviteit. Zou me verbazen als Rubi er volgend seizoen nog coach is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh het voelt gelukkig ook niet als verplichting. Maar ik ben wel enthousiast over Sociedad, Real, Osasuna, Sevilla en Villareal. (WTF is er aan de hand met Betis?)
Ik heb hem ooit gekoppeld aan Pieter Zwartquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om je pareltjes op te slaan en mogelijk gebruiken bij je sollicitatie voor de VI
Die tweet kan ik me herinneren ja, dat was echt een gemiste kans stijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gekoppeld aan Pieter Zwart
Daar heeft Stijn niks mee gedaan.
Au contraire.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gekoppeld aan Pieter Zwart
Daar heeft Stijn niks mee gedaan.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel wat euro's doneren hoor, per grote ronde of zo.
Ik ben de komende 2 weekenden in Rotterdam. Vanaf volgend weekend dan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom je nog wel een biertje drinken buiten het stadion?
Dus niet de komende 2 weekenden?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de komende 2 weekenden in Rotterdam. Vanaf volgend weekend dan.
Dus aankomend weekend al?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zie je sowieso bij HMF toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik dat dan moest zeggen dus toen dacht ik krijg dan maar lekker de vinkentering.quote:
skkl. Een verspreking maken op een internetforumquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik dat dan moest zeggen dus toen dacht ik krijg dan maar lekker de vinkentering.
Ik ben vanaf volgend weekend 2 weekenden in Rotterdam. (of; na dit weekend ben ik twee weekenden in Rotterdam)quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik dat dan moest zeggen dus toen dacht ik krijg dan maar lekker de vinkentering.
Volgende week ben ik 2 weekenden in Rotterdamquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Bemoei jij je hier maar niet mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende week ben ik 2 weekenden in Rotterdam
Kleine piemel gespot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding. Dat had @Doublepain echt even nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
Er vallen helemaal geen 2 weekenden in volgende week.
Dat kan niet makker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende week ben ik 2 weekenden in Rotterdam
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Je bent echt af als user @:Doublepain je vertelt hoe het moet.
13 inch toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
8 centimeter is toch gewoon fors????
Alleen klopt het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Je bent echt af als user @:Doublepain je vertelt hoe het moet.
Ja mensen van die leeftijd denken dat het zo hoortquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dit op straat zegt dan begrijpt 9/10 je gewoon
Dat zal best, daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dit op straat zegt dan begrijpt 9/10 je gewoon
Valt ook niet veel te beleven daar in het noorden vrees ikquote:
Oke boomerquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mensen van die leeftijd denken dat het zo hoort
VET kopenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
Deze act is ook niet leuk
Maar wel een stuk beter dan die 'kijk mij eens vet vreten kopen'-act
Dat is een groot gemis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Betaling onder de tafel?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Net een student geholpen met zijn scriptie
Ik ben te goed voor deze wereld
JIJ bent geweldig!quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik aan Kapi omdat hij hem vroeger altijd gebruikte.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan @:el-stinho bij dit gifje.
We doen hier niet aan roddelen lulquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik aan Kapi omdat hij hem vroeger altijd gebruikte.
Door deze gif te gebruiken hou ik de herinnering aan Kapi toch een beetje levend.(want inhoudelijk zal niemand hem herinneren)
Ik ben het hier wel mee eens @Scrummie2.1twitter:ABC twitterde op donderdag 11-06-2020 om 00:47:59NEW: Protesters yank down Christopher Columbus statue outside Minnesota State Capitol in St. Paul. https://t.co/uL6qM3U0jO https://t.co/g2gEiUllg5 reageer retweet
Jazeker. Daardoor is nu de hele commotie rondom de dood van Floyd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens een online petitie geweest waar iets uit voortgekomen is?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VET kopen
@:onlogisch check deze woordgrap
wat heeft die man gedaan behalve de verkeerde kant op varen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben het hier wel mee eens @:scrummie2.1twitter:ABC twitterde op donderdag 11-06-2020 om 00:47:59NEW: Protesters yank down Christopher Columbus statue outside Minnesota State Capitol in St. Paul. https://t.co/uL6qM3U0jO https://t.co/g2gEiUllg5 reageer retweet
Fuck Columbus
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jazeker. Daardoor is nu de hele commotie rondom de dood van Floyd.
Bij Kapi moet ik altijd aan deze denkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik aan Kapi omdat hij hem vroeger altijd gebruikte.
Door deze gif te gebruiken hou ik de herinnering aan Kapi toch een beetje levend.(want inhoudelijk zal niemand hem herinneren)
Veel massamoordenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft die man gedaan behalve de verkeerde kant op varen?
Mwuahquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:47 schreef GGMM het volgende:
Die standbeelden vernielen vind ik een beetje droevig.
Ik moet eigenlijk nooit aan Kapi denken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij Kapi moet ik altijd aan deze denken
[ afbeelding ]
Deze vind ik niet zo geslaagd makker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:47 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n standbeeld van Hitler ook snel naar binnen gehaald, je weet het nooit met deze mensen.
@:caland check deze grap
Eens.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:47 schreef GGMM het volgende:
Die standbeelden vernielen vind ik een beetje droevig.
Bij ons in het centrum staat een beeld van een vrouw die altijd vlaai rond bracht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah
Als je een standbeeld van een nogal dubieus opricht moet je niet gek kijken als iemand het ooit een keer de haven inpleurt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nooit aan Kapi denken.
Hmquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo geslaagd makker.
Limburg, zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij ons in het centrum staat een beeld van een vrouw die altijd vlaai rond bracht.
Een vlaaikoerier.
ik denk niet dat die kennis toen al voorhanden wasquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij was hij degene die bevel gaf zijn bemanning met pokken expres op doeken te wrijven en dan als cadeau te geven aan de indianen
Wordt de Sagrada Família ook afgebroken? #dtvquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:51 schreef Doublepain het volgende:
In Spanje staat er wel een mooie replica op de plek waar hij vertrok naar Amerika trouwens, dichtbij Sevilla
Dat doet me goed.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
@Treinhoerquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Beter breken ze het standbeeld van N'Kufo af, want die kon na 15 jaar in Nederland gewoond te hebben geen woord Nederlands
@:drizzt_dourden @:trein2000 @:Kufo
Iig wel genocide gepleegd daar, Spanje kon er toen wel wat vanquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat die kennis toen al voorhanden was
Scherp, scherp.quote:
uiteraard maar wat dat doet dat er nu toequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel genocide gepleegd daar, Spanje kon er toen wel wat van
Beter tyf je weer op, debiel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah
Als je een standbeeld van een nogal dubieus opricht moet je niet gek kijken als iemand het ooit een keer de haven inpleurt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter tyf je weer op, debiel.
Niet veel hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar wat dat doet dat er nu toe
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter tyf je weer op, debiel.
Dit is ook alweer een acht jaar oude gimmick.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan @:el-stinho bij dit gifje.
zelf was hij geen Spanjaardquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel genocide gepleegd daar, Spanje kon er toen wel wat van
Snap wel dat nageslacht het nogal wrang vindt om lovende standbeelden te zien van zo iemand.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar wat dat doet dat er nu toe
de ontdekker van Amerika verdient geen respect?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet veel hoor
Maar Columbus verdient het respect niet wat ie nu krijgt wmb, dus ik vind het wel terecht
Dat waren de vikingenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de ontdekker van Amerika verdient geen respect?
KufoGod.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Beter breken ze het standbeeld van N'Kufo af, want die kon na 15 jaar in Nederland gewoond te hebben geen woord Nederlands
@:drizzt_dourden @:trein2000 @:Kufo
Die hebben ook geen standbeelden staan daarquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]en die hebben iedereen in leven gelaten die ze tegen kwamen
Moeten hunnie weten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Rellende_rotscholier
Wat is jouw mening over BLM en het vernielen van standbeelden?
heeft Columbus weggehaaldquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hebben ook geen standbeeld staan daar
Dat countert hij waarschijnlijk door te zeggen dat hij op Hiddema stemtquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard stemt toch op die gast?
Genot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat countert hij waarschijnlijk door te zeggen dat hij op Hiddema stemt
Terwijl het echt geen ene vinkentering uit maakt of je op poppetje 1 of 40-45 stemt bij de verkiezingen.
Ik ga deze keer op de partij van JezusLeeft stemmen denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het echt geen ene vinkentering uit maakt of je op poppetje 1 of 40-45 stemt bij de verkiezingen.
Graag gedaan maat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank
Altijd leuk om een vers perspectief te zien.
Ik schaam me na vier jaar ook voor mijn stem op het CDA, terwijl ik nog trotsig meldde dat ik het voor Omtzigtgod deed.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk stemt nu ook CDA hequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me na vier jaar ook voor mijn stem op het CDA, terwijl ik nog trotsig meldde dat ik het voor Omtzigtgod deed.
Ik zag het hoofd van Jan Roos en toen heb ik meteen weggeklikt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
https://saltmines.nl/2020/06/11/12-uurtje-tegen-de-muur/
Op welke partij zou je nu stemmen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me na vier jaar ook voor mijn stem op het CDA, terwijl ik nog trotsig meldde dat ik het voor Omtzigtgod deed.
De partij van Eurlingsquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar het gaat wel naar het progressieve toe.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op welke partij zou je nu stemmen?
Maar je kijkt wel stiekem Roddelpraat heb ik van de IJscoboer gehoord.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag het hoofd van Jan Roos en toen heb ik meteen weggeklikt.
Ik zag dit onlangs op mijn timeline verschijnen en ik ga nu SP stemmen ben ik bangquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op welke partij zou je nu stemmen?
720p ook dat is de SP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag dit onlangs op mijn timeline verschijnen en ik ga nu SP stemmen ben ik bang
Fragmentje waarin slijptol jan roos daar even op zijn plek zette was wel genot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel stiekem Roddelpraat heb ik van de IJscoboer gehoord.
Okequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar het gaat wel naar het progressieve toe.
Geklikt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag dit onlangs op mijn timeline verschijnen en ik ga nu SP stemmen ben ik bang
4 jun 2020quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7925155_32288ef1
Kijk dit![]()
@:Caland
@:maxi-mus
@:Smoofie
Geklikt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
Kijk dit![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
Kijk dit![]()
Die mensen hebben absoluut een punt. Maar het vernielen van zaken is niet de manier om dat punt te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo trein
Wat is jouw mening over BLM en het vernielen van standbeelden?
Ik heb weekend maat. Vanavond even potje darten in de kroeg, vrijdag en zaterdag lekker zuipen in de zon. Topshow.quote:
Ik verwacht wel dat je dan vanavond komt posten dat je een uurtje hebt gesportquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weekend maat. Vanavond even potje darten in de kroeg,
Wat leuk, ik heb ook weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weekend maat. Vanavond even potje darten in de kroeg, vrijdag en zaterdag lekker zuipen in de zon. Topshow.
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @Doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog nietquote:
Vuile klootzak. Je weet dat ik niet op hem stem.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard stemt toch op die gast?
Wat voor promotie(onderzoek)?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @:doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog niet
Oh ja veel zuipen @:Caland
Nee dat niet. Ik ga niet op die manier promoveren.quote:
Klinkt als een prima weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @:doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog niet
Doe haar maar de groetjes van me en zeg dat ik snel weer kom.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:04 schreef Coco. het volgende:
Oh ja zondag maar eens mijn moeder bellen
Bij de baas langs?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
@El-Stinho noteert ditquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
60 gemiddeld of zo, niet echt dus. (maar geen 10 worpen op dubbel 1 niveau)
Netjes hoor. Ik zit zo rond de 40-45 per beurt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het standaard niveau ja als je zelden gooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik zit zo rond de 40-45 per beurt.
Ik heb één keer 170 gegooid zelfs, diep in de nacht met een paar biertjes op. Gooi ook best 'vaak' 180 maar ben niet zo constant, ook veel 26/45 etc.quote:
Ah. Zet em op!quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik ga niet op die manier promoveren.
Functie schaal hoger in mijn huidige werk, daar moet ik wel een mooie sollicitatie voor maken.
Lekker maat, heerlijk gevoel is datquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Even kappertje geweest
Lekker fresh weer
@:doublepain
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:48 schreef TLC het volgende:
Snotnondenju, ik had er zo'n zin in gehad, morgen zou t EK beginnen
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig doktertje met de moeder van @:onlogisch
Telt dat ook?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:53:57De schrijver van Sopranos verklapt per ongeluk het lot van Tony Soprano. Wat gebeurde er nou echt in die laatste scene met Don’t Stop Beleving?
https://t.co/FjzcJHmL3g reageer retweet
Ja ik ben pas bij S4quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:53:57De schrijver van Sopranos verklapt per ongeluk het lot van Tony Soprano. Wat gebeurde er nou echt in die laatste scene met Don’t Stop Beleving?
https://t.co/FjzcJHmL3g reageer retweet![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet te klikken maatquote:
Hij is de enige CDA-reden dat ik het zonde zou vinden als hij niet als minister in Rutte IV terugkeert.quote:
Dat is toch een film?!?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben alleen thuis vanavond, ik eet een pizza zometeen, @:Drizzt_DoUrden
En ik ga strakjes American Psycho van Bret Easton Ellis herlezen!
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, is dat wat? Heb wel Minder dan niks gelezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben alleen thuis vanavond, ik eet een pizza zometeen, @:Drizzt_DoUrden
En ik ga strakjes American Psycho van Bret Easton Ellis herlezen!
American Psycho is een van mijn favoriete boeken allertijden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, is dat wat? Heb wel Minder dan niks gelezen.
Van jezelf? Ga ik binnenkort even lezen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
American Psycho is een van favoriete boeken allertijden.
Sorry, het woord mijn vergeten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van jezelf? Ga ik binnenkort even lezen dan.
Nee, ik drink nooit als ik moe ben.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de avond voor jezelf. Wordt er ook nog een flesje wijn genuttigd?
O ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, ik drink nooit als ik moe ben.
Amstel heb ik nog nooit gedronken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er verschil dan? Blijft jodenwater
wist niet dat mijn moeder de koningin was???quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op het Damrak, hij wilde dichter bij je moeder wonen
Bea is geen koningin.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist niet dat mijn moeder de koningin was???
Haar appeltjes zijn van oranjequote:Op donderdag 11 juni 2020 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wacht maar tot je naar Spanje gaat maatquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amstel heb ik nog nooit gedronken.
Tegen een goed prijsje wel hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien via een rietje?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
Ik vroeg me net opeens af of je nu wel bier mag drinken in de trein?
hoezo nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
Ik vroeg me net opeens af of je nu wel bier mag drinken in de trein?
ohjaquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja lijkt me lastig als mondkap verplicht is
twitter:NS_online twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:29:31@Fr1908Mark Dat gaat helaas lastig met een mondkapje op, dus is het eigenlijk niet de bedoeling. Misschien een terrasje pakken na aankomst? Dat drinkt ook veel fijner.
^LR reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |