Ik ga deze keer op de partij van JezusLeeft stemmen denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat countert hij waarschijnlijk door te zeggen dat hij op Hiddema stemt
Terwijl het echt geen ene vinkentering uit maakt of je op poppetje 1 of 40-45 stemt bij de verkiezingen.
Graag gedaan maat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank
Altijd leuk om een vers perspectief te zien.
Ik schaam me na vier jaar ook voor mijn stem op het CDA, terwijl ik nog trotsig meldde dat ik het voor Omtzigtgod deed.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat countert hij waarschijnlijk door te zeggen dat hij op Hiddema stemt
Terwijl het echt geen ene vinkentering uit maakt of je op poppetje 1 of 40-45 stemt bij de verkiezingen.
Dirk stemt nu ook CDA hequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me na vier jaar ook voor mijn stem op het CDA, terwijl ik nog trotsig meldde dat ik het voor Omtzigtgod deed.
Ik zag het hoofd van Jan Roos en toen heb ik meteen weggeklikt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
https://saltmines.nl/2020/06/11/12-uurtje-tegen-de-muur/
Op welke partij zou je nu stemmen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me na vier jaar ook voor mijn stem op het CDA, terwijl ik nog trotsig meldde dat ik het voor Omtzigtgod deed.
De partij van Eurlingsquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar het gaat wel naar het progressieve toe.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op welke partij zou je nu stemmen?
Maar je kijkt wel stiekem Roddelpraat heb ik van de IJscoboer gehoord.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag het hoofd van Jan Roos en toen heb ik meteen weggeklikt.
Ik zag dit onlangs op mijn timeline verschijnen en ik ga nu SP stemmen ben ik bangquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op welke partij zou je nu stemmen?
720p ook dat is de SP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag dit onlangs op mijn timeline verschijnen en ik ga nu SP stemmen ben ik bang
Fragmentje waarin slijptol jan roos daar even op zijn plek zette was wel genot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel stiekem Roddelpraat heb ik van de IJscoboer gehoord.
Okequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar het gaat wel naar het progressieve toe.
Geklikt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag dit onlangs op mijn timeline verschijnen en ik ga nu SP stemmen ben ik bang
4 jun 2020quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7925155_32288ef1
Kijk dit![]()
@:Caland
@:maxi-mus
@:Smoofie
Geklikt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
Kijk dit![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
Kijk dit![]()
Die mensen hebben absoluut een punt. Maar het vernielen van zaken is niet de manier om dat punt te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo trein
Wat is jouw mening over BLM en het vernielen van standbeelden?
Ik heb weekend maat. Vanavond even potje darten in de kroeg, vrijdag en zaterdag lekker zuipen in de zon. Topshow.quote:
Ik verwacht wel dat je dan vanavond komt posten dat je een uurtje hebt gesportquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weekend maat. Vanavond even potje darten in de kroeg,
Wat leuk, ik heb ook weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weekend maat. Vanavond even potje darten in de kroeg, vrijdag en zaterdag lekker zuipen in de zon. Topshow.
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @Doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog nietquote:
Vuile klootzak. Je weet dat ik niet op hem stem.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard stemt toch op die gast?
Wat voor promotie(onderzoek)?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @:doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog niet
Oh ja veel zuipen @:Caland
Nee dat niet. Ik ga niet op die manier promoveren.quote:
Klinkt als een prima weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @:doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog niet
Doe haar maar de groetjes van me en zeg dat ik snel weer kom.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:04 schreef Coco. het volgende:
Oh ja zondag maar eens mijn moeder bellen
Bij de baas langs?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
@El-Stinho noteert ditquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
60 gemiddeld of zo, niet echt dus. (maar geen 10 worpen op dubbel 1 niveau)
Netjes hoor. Ik zit zo rond de 40-45 per beurt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |