Hmquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo geslaagd makker.
Limburg, zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij ons in het centrum staat een beeld van een vrouw die altijd vlaai rond bracht.
Een vlaaikoerier.
ik denk niet dat die kennis toen al voorhanden wasquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij was hij degene die bevel gaf zijn bemanning met pokken expres op doeken te wrijven en dan als cadeau te geven aan de indianen
Wordt de Sagrada Família ook afgebroken? #dtvquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:51 schreef Doublepain het volgende:
In Spanje staat er wel een mooie replica op de plek waar hij vertrok naar Amerika trouwens, dichtbij Sevilla
Dat doet me goed.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @:rellende_rotscholier
En ik hou niet eens van wielrennen
@Treinhoerquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Beter breken ze het standbeeld van N'Kufo af, want die kon na 15 jaar in Nederland gewoond te hebben geen woord Nederlands
@:drizzt_dourden @:trein2000 @:Kufo
Iig wel genocide gepleegd daar, Spanje kon er toen wel wat vanquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat die kennis toen al voorhanden was
Scherp, scherp.quote:
uiteraard maar wat dat doet dat er nu toequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel genocide gepleegd daar, Spanje kon er toen wel wat van
Hallo Rellende_rotscholierquote:
Beter tyf je weer op, debiel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah
Als je een standbeeld van een nogal dubieus opricht moet je niet gek kijken als iemand het ooit een keer de haven inpleurt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter tyf je weer op, debiel.
Niet veel hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar wat dat doet dat er nu toe
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah
Als je een standbeeld van een nogal dubieus opricht moet je niet gek kijken als iemand het ooit een keer de haven inpleurt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter tyf je weer op, debiel.
Dit is ook alweer een acht jaar oude gimmick.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan @:el-stinho bij dit gifje.
zelf was hij geen Spanjaardquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel genocide gepleegd daar, Spanje kon er toen wel wat van
Snap wel dat nageslacht het nogal wrang vindt om lovende standbeelden te zien van zo iemand.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar wat dat doet dat er nu toe
de ontdekker van Amerika verdient geen respect?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet veel hoor
Maar Columbus verdient het respect niet wat ie nu krijgt wmb, dus ik vind het wel terecht
Dat waren de vikingenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de ontdekker van Amerika verdient geen respect?
KufoGod.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Beter breken ze het standbeeld van N'Kufo af, want die kon na 15 jaar in Nederland gewoond te hebben geen woord Nederlands
@:drizzt_dourden @:trein2000 @:Kufo
Hallo treinquote:
Die hebben ook geen standbeelden staan daarquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]en die hebben iedereen in leven gelaten die ze tegen kwamen
Moeten hunnie weten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Rellende_rotscholier
Wat is jouw mening over BLM en het vernielen van standbeelden?
heeft Columbus weggehaaldquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hebben ook geen standbeeld staan daar
Dankquote:
@Lenny_Leonard stemt toch op die gast?quote:
Dat countert hij waarschijnlijk door te zeggen dat hij op Hiddema stemtquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard stemt toch op die gast?
Genot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat countert hij waarschijnlijk door te zeggen dat hij op Hiddema stemt
Terwijl het echt geen ene vinkentering uit maakt of je op poppetje 1 of 40-45 stemt bij de verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |