Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @Rellende_Rotscholierquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd wel leuk. Dus zou lezen.
Ook niet geïnteresseerd in hoe Tottenham in de finale kwam?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Livetopic over een CL finale hoef ik niet te lezen hoe ze in die finale zijn gekomen hoor
Meestal gewoon door te winnen toch
Die zijn wel van buitencategorie ja. Maar die is er ook serieus uren mee bezig. Eigenlijk zou hij er geld voor moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @:rellende_rotscholier
En ik hou niet eens van wielrennen
Oh het voelt gelukkig ook niet als verplichting. Maar ik ben wel enthousiast over Sociedad, Real, Osasuna, Sevilla en Villareal. (WTF is er aan de hand met Betis?)quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent me niets verplicht. Ik vind het ook niet vreemd gezien de schaarse goals.
Van Dannyquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn wel van buitencategorie ja. Maar die is er ook serieus uren mee bezig. Eigenlijk zou hij er geld voor moeten krijgen.
Die maakt ook goede OP's ja. Van horen zeggen dan, want ik kom niet buiten VBL.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @:rellende_rotscholier
En ik hou niet eens van wielrennen
Misschien wel een idee om je pareltjes op te slaan en mogelijk gebruiken bij je sollicitatie voor de VIquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijdOP schreef is van Barça v Liverpool 2019 zie ik.
Samequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel wat euro's doneren hoor, per grote ronde of zo.
Betis heeft geen goede verdediging. En hun keuze voor in de spits was Borja Iglesias, speelde vorig seizoen ook onder Rubi bij Espanyol, is dit seizoen meh. Moron is een geinige spits maar niet meer dan dat. Grote ambities, kritische fans, maar nog weinig productiviteit. Zou me verbazen als Rubi er volgend seizoen nog coach is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh het voelt gelukkig ook niet als verplichting. Maar ik ben wel enthousiast over Sociedad, Real, Osasuna, Sevilla en Villareal. (WTF is er aan de hand met Betis?)
Ik heb hem ooit gekoppeld aan Pieter Zwartquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om je pareltjes op te slaan en mogelijk gebruiken bij je sollicitatie voor de VI
Die tweet kan ik me herinneren ja, dat was echt een gemiste kans stijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gekoppeld aan Pieter Zwart
Daar heeft Stijn niks mee gedaan.
Au contraire.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gekoppeld aan Pieter Zwart
Daar heeft Stijn niks mee gedaan.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel wat euro's doneren hoor, per grote ronde of zo.
Ik ben de komende 2 weekenden in Rotterdam. Vanaf volgend weekend dan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom je nog wel een biertje drinken buiten het stadion?
Dus niet de komende 2 weekenden?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de komende 2 weekenden in Rotterdam. Vanaf volgend weekend dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |