Vuile klootzak. Je weet dat ik niet op hem stem.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard stemt toch op die gast?
Wat voor promotie(onderzoek)?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @:doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog niet
Oh ja veel zuipen @:Caland
Nee dat niet. Ik ga niet op die manier promoveren.quote:
Klinkt als een prima weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voetbal kijken, tweede scherm playstation5 nieuws @:doublepain , morgen bakken in de zon in het park en BBQ, zaterdag werken aan mijn promotie, zondag weet ik nog niet
Doe haar maar de groetjes van me en zeg dat ik snel weer kom.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:04 schreef Coco. het volgende:
Oh ja zondag maar eens mijn moeder bellen
Bij de baas langs?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
@El-Stinho noteert ditquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
60 gemiddeld of zo, niet echt dus. (maar geen 10 worpen op dubbel 1 niveau)
Netjes hoor. Ik zit zo rond de 40-45 per beurt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het standaard niveau ja als je zelden gooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik zit zo rond de 40-45 per beurt.
Ik heb één keer 170 gegooid zelfs, diep in de nacht met een paar biertjes op. Gooi ook best 'vaak' 180 maar ben niet zo constant, ook veel 26/45 etc.quote:
Ah. Zet em op!quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik ga niet op die manier promoveren.
Functie schaal hoger in mijn huidige werk, daar moet ik wel een mooie sollicitatie voor maken.
Lekker maat, heerlijk gevoel is datquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Even kappertje geweest
Lekker fresh weer
@:doublepain
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:48 schreef TLC het volgende:
Snotnondenju, ik had er zo'n zin in gehad, morgen zou t EK beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |