Dus aankomend weekend al?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de komende 2 weekenden in Rotterdam. Vanaf volgend weekend dan.
Ja ik zie je sowieso bij HMF toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de komende 2 weekenden in Rotterdam. Vanaf volgend weekend dan.
Ja ik wist niet hoe ik dat dan moest zeggen dus toen dacht ik krijg dan maar lekker de vinkentering.quote:
skkl. Een verspreking maken op een internetforumquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik dat dan moest zeggen dus toen dacht ik krijg dan maar lekker de vinkentering.
Ik ben vanaf volgend weekend 2 weekenden in Rotterdam. (of; na dit weekend ben ik twee weekenden in Rotterdam)quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik dat dan moest zeggen dus toen dacht ik krijg dan maar lekker de vinkentering.
Volgende week ben ik 2 weekenden in Rotterdamquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Bemoei jij je hier maar niet mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende week ben ik 2 weekenden in Rotterdam
Kleine piemel gespot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf met je klote klauwen van de OP af. Je bent hier een user, user @:Tjacka.
Bedankt voor de duiding. Dat had @Doublepain echt even nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
Er vallen helemaal geen 2 weekenden in volgende week.
Dat kan niet makker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende week ben ik 2 weekenden in Rotterdam
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Je bent echt af als user @:Doublepain je vertelt hoe het moet.
13 inch toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
8 centimeter is toch gewoon fors????
Alleen klopt het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Je bent echt af als user @:Doublepain je vertelt hoe het moet.
Ja mensen van die leeftijd denken dat het zo hoortquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dit op straat zegt dan begrijpt 9/10 je gewoon
Dat zal best, daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dit op straat zegt dan begrijpt 9/10 je gewoon
Valt ook niet veel te beleven daar in het noorden vrees ikquote:
Oke boomerquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mensen van die leeftijd denken dat het zo hoort
VET kopenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
Deze act is ook niet leuk
Maar wel een stuk beter dan die 'kijk mij eens vet vreten kopen'-act
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |