Haten op de Vechaintrainquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt die OP steeds verkracht? KAP HIERMEE.
Geen vaste OP in deze SC. (hoewel ik het wel een prima op vind)quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt die OP steeds verkracht? KAP HIERMEE.
Wereldgozer gaat je niet helpen. Straks zitten we op pagina 2 en niemand praat meer over jouw OP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de Vechaintrain
Zie deze skkl @:Wereldgozer
En jij een mod die niet kan mentionen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf met je klote klauwen van de OP af. Je bent hier een user, user @:Tjacka.
@Buitendam check deze gastquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf met je klote klauwen van de OP af. Je bent hier een user, user @:Tjacka.
zonder Kingflopland is het geen pollquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
Poll: Mensen die zich druk maken om de OP hebben een kleine piemel
• Klopt
• Nee, dat klopt niet.
• Dat klopt niet altijd, maar in het geval van zipportal is dat inderdaad zo.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Overkomt de allerbeste users, maat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Zo mad dat ik de mist in ga met de mention.
Zo is dat makker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overkomt de allerbeste users, maat.
En nu ook @onlogisch.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overkomt de allerbeste users, maat.
Beter dan @skysherrifquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou @:tjacka wel een leuke vbl-mod zijn
Achter de schermen maak ik niet zo'n goede indruk anders.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou @:tjacka wel een leuke vbl-mod zijn
Ook voor de schermen ben je een flapdrol.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Achter de schermen maak ik niet zo'n goede indruk anders.
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @El-Stinhoquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die (goede) OP's maakt zou wel een aanvulling zijn. Ik deed vorig jaar wel een poging maar heb te weinig verstand van voetbal/volg het te weinig.
Nee, maar iedereen is ook altijd tegen VBL dus dat past wel weer mooiquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Achter de schermen maak ik niet zo'n goede indruk anders.
Duurt niet lang meer of we moeten daarvoor een VIPRO abbo afsluiten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @:El-Stinho
degene die dat kon hebben ze weggepestquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die (goede) OP's maakt zou wel een aanvulling zijn. Ik deed vorig jaar wel een poging maar heb te weinig verstand van voetbal/volg het te weinig.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of we moeten daarvoor een VIPRO abbo afsluiten.
Heb wel een broertje wil je diequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben liever pics van je zusje.
Pieter Black heeft zich ooit belachelijk gemaakt ten overstaan van mijn makker Stijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of we moeten daarvoor een VIPRO abbo afsluiten.
Wie leest er nou de OPquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
degene die dat kon hebben ze weggepest
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @:El-Stinho
kijk je al uit naar de VI show met kees jansma?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.
Iedereen die geen analfabetisme heeft? (speciaal voor @onlogisch had ik vaak ook veel plaatjes)quote:
In een SC niet. Andere topics over het algemeen wel want vaak kun je aan een titel alleen niet zien wat de context precies is.quote:
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kijk je al uit naar de VI show met kees jansma?
ik niet
Er is ook al tijden geen voetbal meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook voor de schermen ben je een flapdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |