Wie?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
degene die dat kon hebben ze weggepest
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor goede OP's (met inhoud) hebben we @:El-Stinho
kijk je al uit naar de VI show met kees jansma?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.
Iedereen die geen analfabetisme heeft? (speciaal voor @onlogisch had ik vaak ook veel plaatjes)quote:
In een SC niet. Andere topics over het algemeen wel want vaak kun je aan een titel alleen niet zien wat de context precies is.quote:
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kijk je al uit naar de VI show met kees jansma?
ik niet
Er is ook al tijden geen voetbal meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf al tijden geen OP's meer.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook voor de schermen ben je een flapdrol.
dat weet ik niet, ik kijk er alleen niet naar uit?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?
Is Assensio alweer fit?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gezien maar je weet nu al dat het kut wordt?
Jaaaquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen is ook altijd tegen VBL dus dat past wel weer mooi
Ja maar @El-Stinho schreef die onzin vaak voor livetopics. Dan ga ik dat niet lezen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In een SC niet. Andere topics over het algemeen wel want vaak kun je aan een titel alleen niet zien wat de context precies is.
Was hypothetischquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaaa
Wanneer word ik blauw
@:cyran @:kapricia check dit
Een goede OP kan ik erg waarderen, bij welk topic dan ook. Vreselijk lelijk als er dode plaatjes/links instaan of iets dergelijks.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
OP's in een serieus topic zijn best prima
OP's in een SC zijn gay
in een goed lopend topic zie je het niet eensquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
OP's in een serieus topic zijn best prima
OP's in een SC zijn gay
Hoe weet je dan dat het onzin isquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar @:el-stinho schreef die onzin vaak voor livetopics. Dan ga ik dat niet lezen hoor
Toch prima als voorbereiding op een potje.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar @:el-stinho schreef die onzin vaak voor livetopics. Dan ga ik dat niet lezen hoor
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hypothetisch
5 mods op VBL vind ik wel wat veel.
Ik kom in een livetopic eigenlijk alleen om te trollen of over een wedstrijd te ouwehoeren, daar hoef ik geen OP voor te lezen.quote:
Voor de wedstrijd welquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
in een goed lopend topic zie je het niet eens
Ik heb niet zoveel met LaLiga. Op de een of andere manier kan me dat minder boeien dan Bundesliga, PL of Serie A.quote:
Dat laatste speelt je met name parten ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel leuk om die OP's te maken, vooral bij die potjes van Ajax bijvoorbeeld. Maar dan kan ik helaas weinig inhoudelijks melden over bijvoorbeeld een Juve want die zie ik nooit voetballen.En ik heb er geen verstand van.
Hij heeft er vaak moeite mee om dingen te volgen jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland kennende zal hij na twee zinnen wel in slaap vallen.
@onlogisch @Drizztquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
Ik kom in een livetopic eigenlijk alleen om te trollen
Je bent me niets verplicht. Ik vind het ook niet vreemd gezien de schaarse goals.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met LaLiga. Op de een of andere manier kan me dat minder boeien dan Bundesliga, PL of Serie A.
Maar ik ga, speciaal vanwege jouw twitterdraadjes, wat wedstrijdjes volgen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat laatste speelt je met name parten ja.
Ik vind Stijn zijn OP's altijd wel leuk. Dus zou lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @Rellende_Rotscholierquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd wel leuk. Dus zou lezen.
Ook niet geïnteresseerd in hoe Tottenham in de finale kwam?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Livetopic over een CL finale hoef ik niet te lezen hoe ze in die finale zijn gekomen hoor
Meestal gewoon door te winnen toch
Die zijn wel van buitencategorie ja. Maar die is er ook serieus uren mee bezig. Eigenlijk zou hij er geld voor moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de OP's van @:rellende_rotscholier
En ik hou niet eens van wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |