Dat is wel een beetje het standaard niveau ja als je zelden gooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik zit zo rond de 40-45 per beurt.
Ik heb één keer 170 gegooid zelfs, diep in de nacht met een paar biertjes op. Gooi ook best 'vaak' 180 maar ben niet zo constant, ook veel 26/45 etc.quote:
Ah. Zet em op!quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik ga niet op die manier promoveren.
Functie schaal hoger in mijn huidige werk, daar moet ik wel een mooie sollicitatie voor maken.
Lekker maat, heerlijk gevoel is datquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Even kappertje geweest
Lekker fresh weer
@:doublepain
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:48 schreef TLC het volgende:
Snotnondenju, ik had er zo'n zin in gehad, morgen zou t EK beginnen
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig doktertje met de moeder van @:onlogisch
Telt dat ook?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:53:57De schrijver van Sopranos verklapt per ongeluk het lot van Tony Soprano. Wat gebeurde er nou echt in die laatste scene met Don’t Stop Beleving?
https://t.co/FjzcJHmL3g reageer retweet
Ja ik ben pas bij S4quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-06-2020 om 18:53:57De schrijver van Sopranos verklapt per ongeluk het lot van Tony Soprano. Wat gebeurde er nou echt in die laatste scene met Don’t Stop Beleving?
https://t.co/FjzcJHmL3g reageer retweet![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet te klikken maatquote:
Hij is de enige CDA-reden dat ik het zonde zou vinden als hij niet als minister in Rutte IV terugkeert.quote:
Dat is toch een film?!?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben alleen thuis vanavond, ik eet een pizza zometeen, @:Drizzt_DoUrden
En ik ga strakjes American Psycho van Bret Easton Ellis herlezen!
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, is dat wat? Heb wel Minder dan niks gelezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben alleen thuis vanavond, ik eet een pizza zometeen, @:Drizzt_DoUrden
En ik ga strakjes American Psycho van Bret Easton Ellis herlezen!
American Psycho is een van mijn favoriete boeken allertijden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, is dat wat? Heb wel Minder dan niks gelezen.
Van jezelf? Ga ik binnenkort even lezen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
American Psycho is een van favoriete boeken allertijden.
Sorry, het woord mijn vergeten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van jezelf? Ga ik binnenkort even lezen dan.
Nee, ik drink nooit als ik moe ben.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de avond voor jezelf. Wordt er ook nog een flesje wijn genuttigd?
O ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, ik drink nooit als ik moe ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |