SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja hij is wel erg voorspelbaar af en toe.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
Maarten van Rossum. Over acts gesproken.
Het lastige is dat ze in Vlaanderen vooral veel heuvels hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:36 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin dat klinkt als een heel leuke repetitiedagFijn he dat sommige dingen weer normaler worden!
[..]
Ik denk dat ze je wel zoudengaan geloven als je "friet" gaat zeggen maar dat is uiteraard geen realistische optie
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:36 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin dat klinkt als een heel leuke repetitiedagFijn he dat sommige dingen weer normaler worden!
Nee, want ook daar bestaan heuvels niet!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lastige is dat ze in Vlaanderen vooral veel heuvels hebben.
Van Rossum is een van de vele mensen op TV die teveel in zichzelf is gaan geloven en/of vooral een uitvergroting van zichzelf is geworden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
Maarten van Rossum. Over acts gesproken.
twitter:ADshownieuws twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:33:41Rachel Hazes geeft toe: Ik heb niet zoveel met Monique https://t.co/liM0pFInQj reageer retweet
Wij hebben vandaag uren door de heuvels gewandeldquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, want ook daar bestaan heuvels niet!
*Valt flauw van opwindingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
We gaan eindelijk weer terug naar het nieuws dat écht belangrijk istwitter:ADshownieuws twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:33:41Rachel Hazes geeft toe: Ik heb niet zoveel met Monique https://t.co/liM0pFInQj reageer retweet
Antwoord van Dre Hazes: 'Ik ook niet altijd, er zijn momenten dat ik daarom even een andere vrouw op zoek.'quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
We gaan eindelijk weer terug naar het nieuws dat écht belangrijk istwitter:ADshownieuws twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:33:41Rachel Hazes geeft toe: Ik heb niet zoveel met Monique https://t.co/liM0pFInQj reageer retweet
#TeamHugo, maar ik kijk alleen naar uiterlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:27 schreef Hamlapjes het volgende: Ben wel benieuwd trouwens, zitten jullie in #TeamHoekstra of #TeamHugo? Ik zou zelf kiezen voor De Jonge, maar die zit politiek ook net wat meer in mijn hoekje dan Hoekstra
![]()
Ik verwacht bij De Slimste Mens tegenwoordig ook altijd wanneer hij op het belletje gaat drukken en ook precies wat hij dan gaat zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Rossum is een van de vele mensen op TV die teveel in zichzelf is gaan geloven en/of vooral een uitvergroting van zichzelf is geworden.
Hij is altijd een beetje een knorrige man geweest die heel droog uit de hoek kon komen. Maar tegenwoordig vindt die alles maar kut omdat mensen dat van hem verwachten.
Joh Breaking News joh, wtf, nooooooit gedacht!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Strani jou toegediend?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uren door de heuvels gewandeld
Whehehequote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Antwoord van Dre Hazes: 'Ik ook niet altijd, er zijn momenten dat ik daarom even een andere vrouw op zoek.'
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
#TeamHugo, maar ik kijk alleen naar uiterlijk.
Wist tot vier maanden terug niet eens wie ze waren.![]()
Ja je kan het precies zo uittekenen ja. De keren dat hij verrassend uit de hoek komt in een seizoen zijn op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verwacht bij De Slimste Mens tegenwoordig ook altijd wanneer hij op het belletje gaat drukken en ook precies wat hij dan gaat zeggen![]()
Ik vind deze voorzichtige terugkeer naar komkommernieuws echt serieus een verademing.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
Ook #Teamhugo, want Shetlandpony.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zonnebank met die schoenen, maar van welk ministerie? Geen idee. Waarschijnlijk had ik niet eens met zekerheid kunnen zeggen dat hij minister isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Antwoord van Dre Hazes: 'Ik ook niet altijd, er zijn momenten dat ik daarom even een andere vrouw op zoek.'
Fijn dat het zo leuk was, zeker na 3 maanden weer sociale activiteiten kunnen doen fysiek.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ben er weer!![]()
![]()
![]()
Jemig wat heerlijk om iedereen na drie maanden weer te zienWas echt heel erg leuk!
Het repeteren zelf ging ook heel erg goed. We hadden een lekkere ruime theaterzaal en hebben eigenlijk voor zo'n beetje het eerst ook echt de scenes met elkaar kunnen spelen met lichaamstaal en hoe het er op de vloer uit komt te zien. We zijn echt enorm opgeschoten op dat vlakHet voelt ook echt alsof we 7 repetities in 1 dag hebben gedaan qua inhoud.
Wel halverwege de dag HEEL erg moe, maar op een gegeven moment was iedereen wel wat lamgeslagen. En dan wordt de boel ook al gauw wat meliger.![]()
En de grootste verrassing kwam op het einde toen ineens @:Hawaii_Tim langs kwam!![]()
Eerste wat ik riep was ook echt 'wat doe JIJ nou hier?'
![]()
Na afloop met een paar mensen nog een terrasje gepakt, was ook heel gezelligBen net pas thuis.
Sinds hij burgemeester praat hij minder bekakt.quote:
Ja precies, dan valt het ook echt enorm op elke keerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja je kan het precies zo uittekenen ja. De keren dat hij verrassend uit de hoek komt in een seizoen zijn op één hand te tellen.
Ook echt net als ik me weer bij de groep voegquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind deze voorzichtige terugkeer naar komkommernieuws echt serieus een verademing.
Ja, maar dat is de enige periode waarin ik me een beetje probeer te verdiepen. Heeft wel heel lang geduurd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Ceeeeeeeee. Stem je wel met verkiezingen enzo?
Ja en hij probeert het ook al vaak helemaal in het Fries, wel grappig.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Sinds hij burgemeester praat hij minder bekakt.
Lijkt alweer zo lang geleden joh!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
Je zou het bijna vergeten maar een paar dagen voor deze hele corona ellende was het belangrijkste nieuws de breuk tussen Bridget en André.
quote:
twitter:ZiggoDome twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:41:23Je hebt fans en fans ... ondanks slechts 30 fans al vanaf 10.00 uur aanwezig voor Ilse de Lange ( optreden 21.00 uur ...) 😢👍✌️🙏 https://t.co/yVSmRIuSbv reageer retweet
Och ja zeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
Je zou het bijna vergeten maar een paar dagen voor deze hele corona ellende was het belangrijkste nieuws de breuk tussen Bridget en André.
Ah goedzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de enige periode waarin ik me een beetje probeer te verdiepen. Heeft wel heel lang geduurd.
Heb ook pas op mijn 26e denk ik voor het eerst gestemd.![]()
Ja maar zijn dat niet de PVV/FvD-stemmers?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Wat betreft Wopke of Hugo. Ik denk dat demense toch Wopke willen, al die flippo's op social media vonden dat fanatisch toen hij zo voor dat akkoord met Zuid-Europa ging liggen. Je ziet dat vrouwen Hugo wel weer eerder ok vinden, hij straalt wel meer warmte uit dan Wopke, die ik ook een beetje droog vind.
Zou wel de ultieme belediging zijn voor Zuid-Europa idd als Nederland voor hem als premier zou stemmenMoest lachen om het commentaar van @:Strani
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Wat betreft Wopke of Hugo. Ik denk dat demense toch Wopke willen, al die flippo's op social media vonden dat fanatisch toen hij zo voor dat akkoord met Zuid-Europa ging liggen. Je ziet dat vrouwen Hugo wel weer eerder ok vinden, hij straalt wel meer warmte uit dan Wopke, die ik ook een beetje droog vind.
Zou wel de ultieme belediging zijn voor Zuid-Europa idd als Nederland voor hem als premier zou stemmenMoest lachen om het commentaar van @:Strani
Ja dat voelt dan ook gelijk ineens zoveel specialer dan!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat het zo leuk was, zeker na 3 maanden weer sociale activiteiten kunnen doen fysiek.
Gisteren is ook voor het eerst iemand hier binnen op bezoek geweest in 3 maanden tijd.
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Och ja zeg.![]()
En niemand heeft ook nog veel kans of zin gehad om te gaan protesteren en klagen over de nieuwe maximumsnelheid die volgens mij in de eerste week van de maatregelen inging.
Die mensen denken: 'Laten we heel vroeg komen, dan staan we straks vooraanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:
Oké dit is wel een beetje raar.twitter:ZiggoDome twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:41:23Je hebt fans en fans ... ondanks slechts 30 fans al vanaf 10.00 uur aanwezig voor Ilse de Lange ( optreden 21.00 uur ...) 😢👍✌️🙏 https://t.co/yVSmRIuSbv reageer retweet
Had niks anders van jou verwachtquote:
Die nieuwe snelheid ging in en ik heb geloof ik in de drie weken er na geen auto gereden, en zelfs toen niet op de snelwegquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Och ja zeg.![]()
En niemand heeft ook nog veel kans of zin gehad om te gaan protesteren en klagen over de nieuwe maximumsnelheid die volgens mij in de eerste week van de maatregelen inging.
Dat ook vooral, maar ik denk dat de meerderheid van de Nederlanders daar wel tegen was.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar zijn dat niet de PVV/FvD-stemmers?
Vind ik wel een beetje een overdreven reactie hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die nieuwe snelheid ging in en ik heb geloof ik in de drie weken er na geen auto gereden, en zelfs toen niet op de snelweg
Hoe danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:
Oké dit is wel een beetje raar.twitter:ZiggoDome twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:41:23Je hebt fans en fans ... ondanks slechts 30 fans al vanaf 10.00 uur aanwezig voor Ilse de Lange ( optreden 21.00 uur ...) 😢👍✌️🙏 https://t.co/yVSmRIuSbv reageer retweet
Ja je zit sowieso gewoon heel dichtbijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mensen denken: 'Laten we heel vroeg komen, dan staan we straks vooraanDan begint het concert: 'Oh we staan allemaal vooraan
'
Wat hadden die mensen verwacht danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je zit sowieso gewoon heel dichtbij
[ afbeelding ]
Daar 11 uur voor wachten is wel erg bijzonder
Ik dacht dat hij een jaar terug had gezegd dat hij nog moest nadenken over deze verkiezingen. Dan lijkt mij dat weer niet. Hoop vooral dat Baudet of Wilders niet in dat gat springt. Rutte kan toch wel goed omgaan met vooral de bijhandheid van Wilders.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Rutte gewoon nog een jaar of 10 doorgaat. Kijken we dan wel weer of er een geschikte vervanger is.
Ja dat denk ik ook wel, alleen sommigen sloegen er dan meteen weer een beetje in door.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ook vooral, maar ik denk dat de meerderheid van de Nederlanders daar wel tegen was.
AS IK NIE HART MAG DAN RIJ IK WEL NIE!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje een overdreven reactie hoor.
Ik dacht al, bij die gif van net...quote:
Ja dat is ook zo inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een jaar terug had gezegd dat hij nog moest nadenken over deze verkiezingen. Dan lijkt mij dat weer niet. Hoop vooral dat Baudet of Wilders niet in dat gat springt. Rutte kan toch wel goed omgaan met vooral de bijhandheid van Wilders.
Ik snap inderdaad niet waarom je elf uur van tevoren er gaat staan als je weet dat je allemaal toch wel je favoriete plekje kunt opzoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je zit sowieso gewoon heel dichtbij
[ afbeelding ]
Daar 11 uur voor wachten is wel erg bijzonder
Ik vermoed, een gebrek aan een leven.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom je elf uur van tevoren er gaat staan als je weet dat je allemaal toch wel je favoriete plekje kunt opzoeken.
Zelf wil ik ook wel een goede plek bij een concert, maar ga er niet uren van te voren voor staan.
Ja en dan staat @ijs_beer vooraan de rij, die nu nog langer is met zijn extra hoge schoenen. Niemand daarachter die nog wat kan zienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat hadden die mensen verwacht danAllemaal op een rijtje achter elkaar ofzo?
Als president naar het buitenland toe kun je inderdaad niet zo snel een betere treffen. Voor Nederland zelf is het wisselend.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Rutte gewoon nog een jaar of 10 doorgaat. Kijken we dan wel weer of er een geschikte vervanger is.
quote:
Kan me dat echt niet meer voorstellen. Vind ze toch behoorlijk door de mand vallen als het dan toch serieus wordt zoals de laatste maanden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een jaar terug had gezegd dat hij nog moest nadenken over deze verkiezingen. Dan lijkt mij dat weer niet. Hoop vooral dat Baudet of Wilders niet in dat gat springt. Rutte kan toch wel goed omgaan met vooral de bijhandheid van Wilders.
Nu is het wel zo dat er vrij breed vanuit de partij bij het CDA toch best wat geluiden komen dat ze iets meer naar links toe zouden moeten na de verrechtsing onder Verhagen en Buma. Bij die koers vind ik De Jonge wel meer passen dan Hoekstra.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Ligt eraan wie je krijgt. Bijvoorbeeld Dijkhoff draait er helemaal zijn hand niet voor om, om Baudet en co van repliek te bedienen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat vind ik gevaarlijk om over andere mensen te zeggen als we zelf urenlang over het ESF blijven discussiëren.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Of die mensen hebben gewoon helemaal geen leven
Net te laat geninja'dquote:
Maar dat zou IJsbeer nooit doen! Die laat dan wel wat mensen voor ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en dan staat @:ijs_beer vooraan de rij, die nu nog langer is met zijn extra hoge schoenen. Niemand daarachter die nog wat kan zien
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
Sowieso, naar concerten gaanAlles staat op YouTube hoor!
Auw.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik gevaarlijk om over andere mensen te zeggen als we zelf urenlang over het ESF blijven discussiëren.
Oh ja wat hij verder in Nederland doet maakt mij natuurlijk niks uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als president naar het buitenland toe kun je inderdaad niet zo snel een betere treffen. Voor Nederland zelf is het wisselend.
Nou ehhhhquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat zou IJsbeer nooit doen! Die laat dan wel wat mensen voor ofzo
Ja want Rutte zal ook wel erg populair zijn in Spanje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja wat hij verder in Nederland doet maakt mij natuurlijk niks uit.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ok, we nemen jou een keer mee naar EIC
Goed punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja want Rutte zal ook wel erg populair zijn in Spanje.
Dat is meestal het probleem van opportunisten. Dat gaat goed als je een beetje zorgeloos kunt blijven brullen, maar gaat fout als je ook verantwoording moet af kunnen leggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet meer voorstellen. Vind ze toch behoorlijk door de mand vallen als het dan toch serieus wordt zoals de laatste maanden.
Leuk om te zien dat het best goed loopt geloof ikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
Kan iemand even ook naar het lyrics topic kijken, of heb ik echt een te moeilijke uitgezocht.
Die vieren juist het levenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik gevaarlijk om over andere mensen te zeggen als we zelf urenlang over het ESF blijven discussiëren.
Je zult inderdaad niemand in Spanje horen zeggen 'Rutte zit weer te kutte'quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja want Rutte zal ook wel erg populair zijn in Spanje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik ben dus echt nog nooit naar een betaald (staand) concert geweestWel gezeten in een theater maar dat is ook een zeldzaamheid.
Ohquote:
3x naar een concert geweest. 1 daarvan in een moshpit terecht gekomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik ben dus echt nog nooit naar een betaald (staand) concert geweestWel gezeten in een theater maar dat is ook een zeldzaamheid.
Festival ook niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is serieus echt leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent nog nooit naar een concert geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet niet wat je mist! Zeg ik met wel twee concerten ervaring
En, verder nog voor herhaling vatbaar?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
3x naar een concert geweest. 1 daarvan in een moshpit terecht gekomen.
Ja maar als ze het hadden kúnnen zeggen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zult inderdaad niemand in Spanje horen zeggen 'Rutte zit weer te kutte'
Al heeft dat natuurlijk meer te maken dat Spanjaarden geen Nederlands spreken.
Het gezelschap kan ook heel veel doen hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaIk ken mezelf en moet er niet aan denken om ergens drie/vier te staan terwijl er maar heel weinig acts zijn waarvan ik meer dan een paar liedjes echt leuk vind
Ik geloof het meteen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is serieus echt leuk![]()
Ben er ook pas vrij laat mee begonnen, maar echt die sfeer op zo'n vloer is geweldig
Probleem is ook wel een beetje dat je hier voor de écht leuke acts vaak 500km moet reizen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent nog nooit naar een concert geweestNou ja iedereen zijn eigen plezier natuurlijk. Al mis je dan wel wat.
Ja, dat sowieso natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gezelschap kan ook heel veel doen hoor
uhu, ik heb wel artiesten waar ik nog naar een concert wel wil.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
En, verder nog voor herhaling vatbaar?
Ik ben ooit op een bevrijdingsfestival helemaal staan te dansen bij de doelleazen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaIk ken mezelf en moet er niet aan denken om ergens drie/vier te staan terwijl er maar heel weinig acts zijn waarvan ik meer dan een paar liedjes echt leuk vind
Dan doe je het inderdaad niet zo snel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Probleem is ook wel een beetje dat je hier voor de écht leuke acts vaak 500km moet reizen.
Nouja kunnen, was wsl meer zoiets als: Roetee zi-et te koeteehquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar als ze het hadden kúnnen zeggen!
Leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
uhu, ik heb wel artiesten waar ik nog naar een concert wel wil.
[..]
Ik ben ooit op een bevrijdingsfestival helemaal staan te dansen bij de doelleazen.
Ik ben ook naar de 1e editie van city rock gegaan om within temptation te kijken en daar best wel leuke andere bandjes gezien
Roy Donders komt toch gewoon weleens naar Benidorm? Dus dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Probleem is ook wel een beetje dat je hier voor de écht leuke acts vaak 500km moet reizen.
Voor.quote:
Ik ga dan alleen als jij meegaatquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Roy Donders komt toch gewoon weleens naar Benidorm? Dus dat is geen excuus.
Wil graag naar Lowlands maar dan moet je gelijk 3 dagen gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat ik graag naar concerten ga en een muziekliefhebber ben, ben ik niet het type dat meerdere dagen naar een festival wil.
Festivals lijken mij de hel op aardequote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat ik graag naar concerten ga en een muziekliefhebber ben, ben ik niet het type dat meerdere dagen naar een festival wil.
Ja dat zal verschrikkelijk geweest zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Gelukkig niet tijdens. Dat was helemaal een domper geweest.
Nou kom mee dan!quote:
Heb je die documentaire gezien over de aanslagen in Parijs die dag? Zelden zo'n ingrijpende documentaire gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zal verschrikkelijk geweest zijn.
De kans dat ik daarbij was geweest was klein, aangezien ik de Eagles of Deathmetal op een paar nummers na eigenlijk vrij meh vind.
Roetee es un coño, joder.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja kunnen, was wsl meer zoiets als: Roetee zi-et te koeteeh
Pinkpop is voor mij ook heel ver weg, maar daar kun je inderdaad nog per dag naartoe. Ik zou ooit er een dag naartoe gaan om o.a. de Foo Fighters te zien. Maar toen was ik helaas door mijn rug gegaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wil graag naar Lowlands maar dan moet je gelijk 3 dagen gaan.
Pinkpop is weer te ver weg voor me
Voor mij ook. En dat terwijl ik geen enkel probleem heb met camperen. Maar ja dat was dan wel een ander soort camperen.quote:
Dat is echt balenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pinkpop is voor mij ook heel ver weg, maar daar kun je inderdaad nog per dag naartoe. Ik zou ooit er een dag naartoe gaan om o.a. de Foo Fighters te zien. Maar toen was ik helaas door mijn rug gegaan.
Nee (nog) niet gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je die documentaire gezien over de aanslagen in Parijs die dag? Zelden zo'n ingrijpende documentaire gezien.
quote:
Dat kamperen op een festival is voor mij al helemaal geen optie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij ook. En dat terwijl ik geen enkel probleem heb met camperen. Maar ja dat was dan wel een ander soort camperen.
Ja om hem een poliep op zijn stem te bezorgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Neem ik meteen de hele SC mee, die zullen Roy ook graag live willen zien.
Ja precies. Heb ik óók nooit echt gedaan trouwens, althans niet op een camping. Wel in de tuinquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij ook. En dat terwijl ik geen enkel probleem heb met camperen. Maar ja dat was dan wel een ander soort camperen.
EIC 2018 was serieus echt mijn eerste concert ooitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:08 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf eigenlijk elk jaar wel naar één of twee concerten (dit jaar wordt dan de uitzondering). Meestal met mijn broer. Die wil dan altijd wel vroeg aanwezig zijn. Zelf hoeft dat van mij eigenlijk niet.
Het meest relaxt was ooit bij een concert in Parijs (in Le Bataclan) dat ik toen met vrienden gewoon in het café ernaast wat zat te drinken totdat we naar binnen mochten. En toen alsnog een goede plek hadden.
En afgelopen jaar in AFAS Live ik voor het eerst alleen naar een concert ging en het helemaal op mijn eigen manier kon doen. Dat was ook wel relaxt.
Surfin Espana gaat het niet zo snel worden nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]Misschien dat ik toch nog even wacht op een iets andere act. Maar Billy Joel, Jeff Lynne of wat nog over is van de Beach Boys zullen wel niet naar Benidorm komen
Ok Fok!erquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk
Maar nou ben ik sowieo geen fan van mensenmassa's hoor, moet ik erbij zeggen.
Ik zou het wel leuk vinden om een keer mee te maken eigenlijk. Nog nooit heen geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:
Gemiste kansquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Surfin Espana gaat het niet zo snel worden nee.
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja om hem een poliep op zijn stem te bezorgen.
Gewoon vaker doen danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EIC 2018 was serieus echt mijn eerste concert ooitAl heb ik sindsdien wel meer de smaak te pakken gekregen.
Sowieso vind ik het wel leuk om gewoon ook als wat minder bekende artiesten (van ESF bijvoorbeeld) een keer in Nederland zijn, om daar dan gewoon naar toe te gaanHoeft niet enorm veel te kosten en je krijgt er zo'n leuke avond voor terug.
Nou snel doen dan, want als je te oud bent wordt het wat treurig in je tentje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om een keer mee te maken eigenlijk. Nog nooit heen geweest
EIC als meerdaags festival maar doen danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EIC 2018 was serieus echt mijn eerste concert ooitAl heb ik sindsdien wel meer de smaak te pakken gekregen.
Sowieso vind ik het wel leuk om gewoon ook als wat minder bekende artiesten (van ESF bijvoorbeeld) een keer in Nederland zijn, om daar dan gewoon naar toe te gaanHoeft niet enorm veel te kosten en je krijgt er zo'n leuke avond voor terug.
JOAH ALTIJD AL GEWILD MIJN GROTE HELD HIJ MOET NAAR HET ESF DAN WINNEN WE MISSCHIEN WEER EENSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Neem ik meteen de hele SC mee, die zullen Roy ook graag live willen zien.
Moet je wel van kamperen zonder douche houden, uren willen wachten op de wc etc.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om een keer mee te maken eigenlijk. Nog nooit heen geweest
*Zet @Aoibhin af met politielint en maant iedereen afstand te houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JOAH ALTIJD AL GEWILD MIJN GROTE HELD HIJ MOET NAAR HET ESF DAN WINNEN WE MISSCHIEN WEER EENS
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Heb ik óók nooit echt gedaan trouwens, althans niet op een camping. Wel in de tuin
Mijn broer doet het nog steeds samen met een vriend van hem. Die gaat elk jaar naar Roch Werchter. Die hebben afgelopen jaar voor het eerst een camping gekozen met daadwerkelijk een douche i.p.v. de festivalcampings.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou snel doen dan, want als je te oud bent wordt het wat treurig in je tentje.
Wij gingen altijd naar een huisje!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Jij wordt met de dag minder ervaren in dingen!
Ik denk dat hij best kans zou maken op de Barbara Dex award ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JOAH ALTIJD AL GEWILD MIJN GROTE HELD HIJ MOET NAAR HET ESF DAN WINNEN WE MISSCHIEN WEER EENS
Ah kijk, dan gaat de leeftijd toch tellenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn broer doet het nog steeds samen met een vriend van hem. Die gaat elk jaar naar Roch Werchter. Die hebben afgelopen jaar voor het eerst een camping gekozen met daadwerkelijk een douche i.p.v. de festivalcampings.
Ga ik zeker doen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon vaker doen dan![]()
Zelf wil ik alleen naar artiesten waarvan ik veel muziek ken. Je zult mij niet zo snel zien bij een ESF artiest waarvan ik één liedje ken.
Het wil nog heel wat jaren duren voordat ik als oud kan worden beschouwdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou snel doen dan, want als je te oud bent wordt het wat treurig in je tentje.
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
EIC als meerdaags festival maar doen dan
ECHT HEquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nóg geen straatverbod?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:22 schreef Momo het volgende:
Ik ben wel naar zeker zon 150 concerten geweest. De eerste keer met vrienden in 2003 naar After Forever. Heb Epica meer dan 30 keer live gezien
Ik zie mijzelf eigenlijk alleen naar Wigwam gaan mochten die ooit eens naar Nederland komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!![]()
Voor wat kleinere concerten vind ik het vaak niet zo'n punt als ik niet alle muziek ken. Dan leer je weer wat nieuws kennen en zoveel hoeft zo'n concert ook weer niet te kosten![]()
Maar ook de meeste ESF-artiesten die ik goed vind, die hebben dan ook verder wel een repertoire dat mij ligt. Duncan, Salvador, Mahmood, Zeljko Joksimovic (noem er nu even een paar) die bleken achteraf ook verder muziek te hebben die ik heel goed vind.
Aftands kamperen vind ik niet zo'n punt. Ik denk dat de bedrijvigheid rondom mijn tentje voor wat meer problemen gaat zorgen, maar achquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je wel van kamperen zonder douche houden, uren willen wachten op de wc etc.![]()
De festivalsfeer en veel toffe bands zien is dan uiteraard wel een pluspunt.
Voor mij is het zó zeldzaam dat ik echt veel van een act leuk vind. Daarom koop ik ook nooit hele albums, dat is voor mij geldverspilling. De enige uitzonderingen zijn de écht grote acts van deze wereld.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!![]()
Voor wat kleinere concerten vind ik het vaak niet zo'n punt als ik niet alle muziek ken. Dan leer je weer wat nieuws kennen en zoveel hoeft zo'n concert ook weer niet te kosten![]()
Maar ook de meeste ESF-artiesten die ik goed vind, die hebben dan ook verder wel een repertoire dat mij ligt. Duncan, Salvador, Mahmood, Zeljko Joksimovic (noem er nu even een paar) die bleken achteraf ook verder muziek te hebben die ik heel goed vind.
HOE KUN JE NOU NIET VAN ROY HOUDEN JOHquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
*Zet @:Aoibhin af met politielint en maant iedereen afstand te houden.
Ik wist niet eens dat die nog bestondenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf eigenlijk alleen naar Wigwam gaan mochten die ooit eens naar Nederland komen.
Oh wij ook hoorquote:
Als je niet al te veel jongens je nummer geeft overdag zal het met die bedrijvigheid ook wel meevallen hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat de bedrijvigheid rondom mijn tentje voor wat meer problemen gaat zorgen
HIJ IS DE BESTE STIELIST WAT ZEG JIJ NOU!?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best kans zou maken op de Barbara Dex award ja.
Rene Froger, Glennis Grace, Harry Vermeegen...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is het zó zeldzaam dat ik echt veel van een act leuk vind. Daarom koop ik ook nooit hele albums, dat is voor mij geldverspilling. De enige uitzonderingen zijn de écht grote acts van deze wereld.
Rock Werchter lijkt me wel een van de meest interessante festivals welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn broer doet het nog steeds samen met een vriend van hem. Die gaat elk jaar naar Roch Werchter. Die hebben afgelopen jaar voor het eerst een camping gekozen met daadwerkelijk een douche i.p.v. de festivalcampings.
Dat is waar. Hotel is ook goedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wij ook hoorMaar je wil ook variatie!
Waarschijnlijk denken ze heb je haar weerquote:
Nou, daar noem je er wat inderdaad!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rene Froger, Glennis Grace, Harry Vermeegen...
JAAAAA MEDESTANDER IK WIST DAT IK OP JOU KON REKENEN!quote:
Ik dacht ook dat ze gestopt waren, omdat ze de laatste jaren geen muziek meer hebben uitgebracht. Maar heb het even opgezocht, na wat wisselingen in bezetting bestaan ze nog steeds.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die nog bestonden
Dat geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Hotel is ook goed
Nee maar ik ben wel echt een comfortmens als het om vakantie gaat. Of nee, eigenlijk altijd wel. In een tentje op de harde grond is voor mij geen vakantie.
Okay dan zit je nog wel eventjes goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze heb je haar weer![]()
Nee er was een man die toen 100 keer naar een Epica concert was geweest bijvoorbeeld
Van Wigwam ken ik echt alleen hun ESF nummer. Maar die vind ik tof, dus zal me eens meer verdiepen in hun andere nummers dan. Is dat een beetje vergelijkbaar?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf eigenlijk alleen naar Wigwam gaan mochten die ooit eens naar Nederland komen.
Concert in AFAS staat voor 12 december gepland, kaartjes heb ik al, maar betwijfel of het doorgaat.quote:
Als ik naar een festival zou gaan, dan zou dat ook mijn keuze zijn (qua afstand vanaf hier dan ook natuurlijk). Een veel betere line up dan Pinkpop.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rock Werchter lijkt me wel een van de meest interessante festivals wel
Dat kan voor mij best vakantie zijn, maar dan op een natuurcamping ofzo, niet tussen 10.000 stinkende, snuivende en schreeuwende festivalfansquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel echt een comfortmens als het om vakantie gaat. Of nee, eigenlijk altijd wel. In een tentje op de harde grond is voor mij geen vakantie.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan voor mij best vakantie zijn, maar dan op een natuurcamping ofzo, niet tussen 10.000 stinkende, snuivende en schreeuwende festivalfans
Hun andere nummers liggen sterk in de lijn van In My Dreams ja, dus het is vrij eenvoudig op te pikken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Wigwam ken ik echt alleen hun ESF nummer. Maar die vind ik tof, dus zal me eens meer verdiepen in hun andere nummers dan. Is dat een beetje vergelijkbaar?
Er is inderdaad wel een enorm verschil tussen regulier camperen en op een festivalcamping staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan voor mij best vakantie zijn, maar dan op een natuurcamping ofzo, niet tussen 10.000 stinkende, snuivende en schreeuwende festivalfans
Tuurlijk heeft elk album ook wel fillers enzo. Maar ik vind het ook wel mooi om te zien hoe zo'n album dan is opgebouwd en wat voor "verhaal" het geheel vertelt. En als ik een bepaalde stem en muzikaliteit mooi vind, kan ik toch altijd nog wel genieten van een wat "minder" nummer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is het zó zeldzaam dat ik echt veel van een act leuk vind. Daarom koop ik ook nooit hele albums, dat is voor mij geldverspilling. De enige uitzonderingen zijn de écht grote acts van deze wereld.
Ik ben niet ZO naïef hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je niet al te veel jongens je nummer geeft overdag zal het met die bedrijvigheid ook wel meevallen hoor.
Dat heb ik tegenwoordig ook wel hoor. Als ik alleen op vakantie ga dan zit ik ook in een hotel of appartement. En altijd met eigen badkamer. Je zult mij nooit in een hostel vinden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaadMaar zelfs dan, ik heb toch liever de comfort van een echt bed en mooie badkamer
Plus dat zo'n minder nummer ook nog wel kan gaan groeien, omdat je steeds het hele album luistert.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft elk album ook wel fillers enzo. Maar ik vind het ook wel mooi om te zien hoe zo'n album dan is opgebouwd en wat voor "verhaal" het geheel vertelt. En als ik een bepaalde stem en muzikaliteit mooi vind, kan ik toch altijd nog wel genieten van een wat "minder" nummer.
ALTIJD, ROY IS ZO'N SGATJUH.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAA MEDESTANDER IK WIST DAT IK OP JOU KON REKENEN!![]()
![]()
Snap ik wel hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook leuk als je dat kan. Maar ik ben ook enorm kieskeurig hoor met muziek, wil het me echt raken. Maar als ik dan zo'n liedje vind, draai ik het ook helemaal kapotquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft elk album ook wel fillers enzo. Maar ik vind het ook wel mooi om te zien hoe zo'n album dan is opgebouwd en wat voor "verhaal" het geheel vertelt. En als ik een bepaalde stem en muzikaliteit mooi vind, kan ik toch altijd nog wel genieten van een wat "minder" nummer.
Dat kan ik mij voorstellen. Zelf heb luister ik naar veel artiesten die geen tot weinig fillers op hun albums hebben staan. Oké het ene nummer is wel beter dan het ander, maar niet dat ik heel veel skip op een album.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
OH ja dat ook nogquote:
Voor onze dochter zijn we wel eens op een camping op vakantie geweest. De minimale faciliteiten voor mij zijn een eigen toilet en douche, airco, echte bedden en een overdekte veranda. In een tentje heb ik ook niet echt vakantie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee hostels, dat lijkt me ook een nachtmerrie inderdaad. Ik probeer zelf toch altijd wel zo'n beetje drie/vier sterren te zitten. Niet overdreven maar wel comfortabel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook wel hoor. Als ik alleen op vakantie ga dan zit ik ook in een hotel of appartement. En altijd met eigen badkamer. Je zult mij nooit in een hostel vinden bijvoorbeeld.
Ah dan zou me dan ook nog leuk lijken!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hun andere nummers liggen sterk in de lijn van In My Dreams ja, dus het is vrij eenvoudig op te pikken.
Dat is een stuk beter dan jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Zelf heb luister ik naar veel artiesten die geen tot weinig fillers op hun albums hebben staan. Oké het ene nummer is wel beter dan het ander, maar niet dat ik heel veel skip op een album.
Oh maar met gedeelde badkamer zou ik sowieso ook niet doen. In een hotel moet een eigen badkamer echt wel!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook wel hoor. Als ik alleen op vakantie ga dan zit ik ook in een hotel of appartement. En altijd met eigen badkamer. Je zult mij nooit in een hostel vinden bijvoorbeeld.
Dat ook zeker ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat zo'n minder nummer ook nog wel kan gaan groeien, omdat je steeds het hele album luistert.
Ja dat is wel zo relaxed inderdaad. Mijn vader was sowieso wars van alle vormen van massatoerisme hoor dus dat wij ooit op iets als een camping zouden hebben gestaan, no way.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor onze dochter zijn we wel eens op een camping op vakantie geweest. De minimale faciliteiten voor mij zijn een eigen toilet en douche, airco, echte bedden en een overdekte veranda. In een tentje heb ik ook niet echt vakantie.
Liever zit ik nog gewoon in een huisje of appartement.
WE KRIJGE HEM WEL NAAR BENIEDORM EN DAN GAAT STRANI MEEquote:
Dat kan niet, daar is massatoerisme en daar is @Strani wars van.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WE KRIJGE HEM WEL NAAR BENIEDORM EN DAN GAAT STRANI MEE
Oh ik ben wat dat betreft wel makkelijker met muziek. Al vind ik ook niet heel vaak écht iets heel erg goed. Maar iets wat ik "wel oké" of "gewoon goed" vind, dan kan ik ook wel prima aanhoren op zo'n concert.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook leuk als je dat kan. Maar ik ben ook enorm kieskeurig hoor met muziek, wil het me echt raken. Maar als ik dan zo'n liedje vind, draai ik het ook helemaal kapot
Ik weet al precies wáár hij kan optreden zelfs!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WE KRIJGE HEM WEL NAAR BENIEDORM EN DAN GAAT STRANI MEE
Ik zei niet dat ik er zelf wars van ben hè!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar is massatoerisme en daar is @:Strani wars van.
Friet van Piet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet al precies wáár hij kan optreden zelfs!
Hm... ja had wel zin gehad in iets ouders. Maar het is wel het jaar van Bushpepa en van Krumpergate, toch nog wel wat leuksquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2018 wordt gefluisterd (zou ik teleurstellend vinden).
De winnende kippenliedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm... ja had wel zin gehad in iets ouders. Maar het is wel het jaar van Bushpepa en van Krumpergate, toch nog wel wat leuks
Groot gelijk hoor. Ik tolereer massatoerisme ook alleen op plekken die gewoon heel mooi zijn (Rome, Parijs, Londen etc.). Maar het liefst ga ik ergens naartoe waar het gemiddeld druk is (helemaal stil is alleen goed als je ergens in de natuur bent).quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er zelf wars van ben hè!
(Maar wel een beetje)
Ja klopt inderdaad. Kamperen is tegenwoordig echt niet meer zoals vroeger. Of je moet echt wild kamperen in de natuur, maar dan heb je ook écht niks.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
Wat kamperen betreft stoort mij het dan wel weer dat het idee erover vaak zo achterhaalt is. Dan krijg je altijd de standaardopmerking te horen: 'Kamperen? Ik ga toch niet met een WC rol over de camping lopen' Dat terwijl het sanitair op de meeste campings al jaren gewoon prima is en er altijd wc papier aanwezig is.
En nog buiten het punt dat dit vaak geroepen wordt door mensen die zelf geen enkele moeite hebben om op de meest smerige wc's te gaan bij het stappen etc. Maar bij kamperen is het opeens not done![]()
Over WC's gesproken, dat is toch wel het enige minpuntje aan de kroeg van Henk
Jaaaaaaa meet geregeld!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet al precies wáár hij kan optreden zelfs!
Nou precies dat voor mij. Er moet echt nét een bepaalde (liefst verrassende) tooncombinatie inzitten om me echt te raken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf heel veel met muziek. Heb ook altijd heel veel muziek opstaan. Voor mij is het ook echt zo dat ik relaxter wordt als ik muziek luister in de trein terug van mijn werk (voor Corona). En ik kan echt ook veel energie en plezier krijgen van luisteren naar muziek![]()
Maar tegelijkertijd zijn er heel erg weinig nummers die mij emotioneel raken. Zelfs als de tekst mij heel erg aanspreekt.
Grootheden zoals wij!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee, in het Auditorio Julio Iglesias, gereserveerd voor echte grootheden!
[ afbeelding ]
Dan ben je als vrouw best uitzonderlijk. Bijna alle vrouwen die ik ken moeten om de haverklap naar de wcquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Kamperen is tegenwoordig echt niet meer zoals vroeger. Of je moet echt wild kamperen in de natuur, maar dan heb je ook écht niks.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik nooit bij Henk naar de WC ben geweest
Oh ja, die is er ook nogquote:
Ik moet als ik ergens anders ben altijd zelden naar de wcquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je als vrouw best uitzonderlijk. Bijna alle vrouwen die ik ken moeten om de haverklap naar de wc![]()
Overigens kan ik het damestoilet niet beoordelen natuurlijk. Misschien dat het daar beter is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Ik tolereer massatoerisme ook alleen op plekken die gewoon heel mooi zijn (Rome, Parijs, Londen etc.). Maar het liefst ga ik ergens naartoe waar het gemiddeld druk is (helemaal stil is alleen goed als je ergens in de natuur bent).
Qua muziek blijft het toch altijd wel fascinerend waarom iets wel of niet werkt. Ook qua tekst.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies dat voor mij. Er moet echt nét een bepaalde (liefst verrassende) tooncombinatie inzitten om me echt te raken.
Ik weet gewoon precies waar dat allemaal zitquote:
quote:
quote:In 1968, he won the Benidorm International Song Festival, a songwriter's event in Spain, with the song "La vida sigue igual" (meaning "Life Goes On The Same")
Datzelfde heb ik met de meeste steden die ik de laatste jaren heb bezocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]Daarom vond ik (onder andere) Oslo ook zo tof. Fijne stad en niet al te veel toeristen.
Ja dat is inderdaad heel onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua muziek blijft het toch altijd wel fascinerend waarom iets wel of niet werkt. Ook qua tekst.
Het nummer van Michael Schulte zou mijn tekst gewijs heel veel moeten doen, ik vind het nummer erg goed, maar emotioneel gezien helemaal niks.Papa van Stef Bos, idem, terwijl dat dan nog op de uitvaart van mijn vader werd gedraaid.
Maar als ik Things My Father Said van Black Stone Cherry op zet kan ik niet droog houdenTerwijl het daar onder andere over een auto gaat, waar ik niks mee heb
![]()
Heel typisch is dat.
Ljubljana wil ik ook graag nog eens bezoeken ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met de meeste steden die ik de laatste jaren heb bezocht.
Tallinn, Riga, Vilnius, Boedapest, Warschau, Krakau, Ljubljana, Sarajevo
Muse heeft altijd fantastische shows. Die zijn gewoon elke keer heel erg goed. Nog los van de geweldige muziek.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn eerste concert was vorig jaar zomer, Muse in het Goffertpark. Dat was zo'n vette showOok echt van de eerste tot laatste seconde helemaal uitgedacht.
Mijn tweede was Keane afgelopen februari in AFAS Live. Ten opzichte van zo'n gigantisch veld is een zaaltje van ruim 5000 man ineens heel knus. Was ook een heerlijk sfeertje die avond. Afsluiter van de Europese tour ook, dus de mannen gingen nog lekker een keertje los
Kamperen gingen wij eigenlijk wel elke zomervakantie met onze caravan. Vond dat niet per se een groot probleem, maar ik mis het ook niet nu ik vooral in hotels kom als ik de deur uit ben (met m'n pretparktrips).
Zeker doen. Een hele relaxte stad. Ik voelde mij daar binnen een paar minuten heel erg thuis (dat heb ik niet altijd, bij andere toffe steden duurde dat iets langer). Veel mooie gebouwen, autovrij centrum, lekker eten, toffe mensen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ljubljana wil ik ook graag nog eens bezoeken ja!
Okay dan zet ik 'm nog wat hoger op de lijstquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker doen. Een hele relaxte stad. Ik voelde mij daar binnen een paar minuten heel erg thuis (dat heb ik niet altijd, bij andere toffe steden duurde dat iets langer). Veel mooie gebouwen, autovrij centrum, lekker eten, toffe mensen.
Gezelligquote:
Gewoon een ESF connectie daarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het grappige is dat Julio Iglesias ook echt in Benidorm ontdekt is, vandaar dat het naar hem genoemd is.
[..]
Hmja, had ook liever een ander jaar. Maar ik ga wel kijkenquote:
Ja ik vond die stad ook echt heel erg tofquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker doen. Een hele relaxte stad. Ik voelde mij daar binnen een paar minuten heel erg thuis (dat heb ik niet altijd, bij andere toffe steden duurde dat iets langer). Veel mooie gebouwen, autovrij centrum, lekker eten, toffe mensen.
Nee. Maar iedereen die gaat kijken en posten, veel plezierquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar iedereen die gaat kijken en posten, veel plezier
Soldier On is wel echtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind het jammer dat ik van Di-rect zo weinig liedjes echt goed vind want live lijken ze me een fantastische band. Maar het zijn altijd covers die ik van hen briljant vind
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan zet ik 'm nog wat hoger op de lijst
Ik zou toch eens iets nuttigs moeten gaan doen met mijn leven op Eurovision Again-avonden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar iedereen die gaat kijken en posten, veel plezier
Het is inderdaad heel bijzonder welke muziek je wel raakt en welke niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua muziek blijft het toch altijd wel fascinerend waarom iets wel of niet werkt. Ook qua tekst.
Het nummer van Michael Schulte zou mijn tekst gewijs heel veel moeten doen, ik vind het nummer erg goed, maar emotioneel gezien helemaal niks.Papa van Stef Bos, idem, terwijl dat dan nog op de uitvaart van mijn vader werd gedraaid.
Maar als ik Things My Father Said van Black Stone Cherry op zet kan ik niet droog houdenTerwijl het daar onder andere over een auto gaat, waar ik niks mee heb
![]()
Heel typisch is dat.
Die ene keer dat ik di-rect live gezien heb, was Marcel (zo heet die zanger toch?) echt kneiter stoned. Maar dan ook echt belachelijk kneiter stoned.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind het jammer dat ik van Di-rect zo weinig liedjes echt goed vind want live lijken ze me een fantastische band. Maar het zijn altijd covers die ik van hen briljant vind
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou toch eens iets nuttigs moeten gaan doen met mijn leven.
Ik zelf ga zo maar weer eens Cities Skylines spelen, heel nuttigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou toch eens iets nuttigs moeten gaan doen met mijn leven op Eurovision Again-avonden.
Ik maak aantekeningen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]Je kunt van daar uit ook heel makkelijk andere mooie plekken bereiken. Zelf ben ik toen een dag naar de kust gegaan. Echt prachtige oude dorpjes daar. Piran
Dat laatste heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel bijzonder welke muziek je wel raakt en welke niet.
Zo vind ik Walk away Renee (The Four Tops) uitvoering echt een kippenvelnummerterwij ik er óbjectief niet echt wat mee zou moeten hebben.
Over het algemeen word ik meer geraakt door oudere liedjes dan door hedendaagse muziek.
Ah, leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zelf ga zo maar weer eens Cities Skylines spelen, heel nuttig
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh even luisteren nuEn deze vind ik ook erg goed:
[ afbeelding ]
Oude kaas chips? Of oude kaas en chipsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef F1gamer het volgende:
Snacks staan klaar (suiker fruitsnoepjes, oude kaas chips en tzakiki dip)
Appelnotentaart stukje
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]Er is niets nuttigers dan hier met jullie m'n tijd verspillen
Hahaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik di-rect live gezien heb, was Marcel (zo heet die zanger toch?) echt kneiter stoned. Maar dan ook echt belachelijk kneiter stoned.
Omg oude kaas chipsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oude kaas chips? Of oude kaas en chips
Hoe dan ook, alles klinkt heerlijk
Lijkt me hartstikke gezellig met Redefine.quote:
Ja met heel veel mods en een shitload aan assetsquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me hartstikke gezellig met Redefine.
Die heb ik echt al zo vaak weer gekeken, echt fantastischquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat optreden samen met Kensington of VVAL
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gaaf! Ja dat is altijd een heel project.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja met heel veel mods en een shitload aan assetsSterker nog ik ben na de laatste update weer een paar dagen bezig geweest om alles te selecteren wat ik erin wil hebben
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet te zuinig.quote:
Ah je hebt eindelijk alles teruggelezenquote:
Ja!!! Vooral dat stukje bij het begin van Killing in the Name of, als die drummers samen dat ritme neerzetten, klinkt net als een op stoom komende locomotief. Ik kan echt niet stoppen met daarnaar te luisterenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heb ik echt al zo vaak weer gekeken, echt fantastisch
Ja. Ik heb genoeg intern geheugen dus dat is geen probleem. Maar het is altijd even goed testen of er geen foutmeldingen komen of zelfs fatal errors. Dus vooral veel subscriben, spel starten (lang wachten omdat er veel assets bij zitten), en daarna dat herhalen totdat alles goed is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Gaaf! Ja dat is altijd een heel project.
Ik heb het een tijdje met GeForce Now gedaan, net als Transport Fever 2 trouwens. Goed te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik heb genoeg intern geheugen dus dat is geen probleem. Maar het is altijd even goed testen of er geen foutmeldingen komen of zelfs fatal errors. Dus vooral veel subscriben, spel starten (lang wachten omdat er veel assets bij zitten), en daarna dat herhalen totdat alles goed is.
Nee dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je hebt eindelijk alles teruggelezen
Je bent al bij de krumpers?quote:
Vanaf 8:15 bedoel ik:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja!!! Vooral dat stukje bij het begin van Killing in the Name of, als die drummers samen dat ritme neerzetten, klinkt net als een op stoom komende locomotief. Ik kan echt niet stoppen met daarnaar te luisteren
Dan kun je de opmerking van @ijs_beer ook nog niet goed begrijpenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat moet ik nog doenMaar niet vanavond
Oh ik dacht dat dat gewoon een soort dubbele bodem was met mods enzoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je de opmerking van @:ijs_beer ook nog niet goed begrijpen
Het is ook een dubbele bodemquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat gewoon een soort dubbele bodem was met mods enzo
Stranaynayquote:
Zeker, zeker! Je hebt een goede avond als je niet de grootste fan bent van de muziek, uiteraard ook als je wel fan bent van de muziek maar de show niet zo belangrijk vindt en hebt een orgastische avond als je voor allebei komt!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Muse heeft altijd fantastische shows. Die zijn gewoon elke keer heel erg goed. Nog los van de geweldige muziek.
Ja maar dan snap ik hem toch...?quote:
Jaa fantastischquote:
Ja da's waar, maar Marcel spreekt mij persoonlijk wat meer aan qua stemgeluid en toch een bepaald charisma, zeker live dan. Maar in dit stukje gaan die twee stemmen echt fantastisch samen inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa fantastischEén van de beste stukjes.
Vind Marcel trouwens vaak gewoon een goede zanger, maar hier merk je ineens best wel een verschil met Eloi. Wat een bereik heeft die dan.
Primaquote:
Ja mag van mij wel vaker, deze combi!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar Marcel spreekt mij persoonlijk wat meer aan qua stemgeluid en toch een bepaald charisma, zeker live dan. Maar in dit stukje gaan die twee stemmen echt fantastisch samen inderdaad
Dat zijn altijd goede dagenquote:
Jaquote:
quote:
Jaquote:
Ben ook geen grote concertganger. Maar bij het eerste concert dat hij weer in NL gaat geven ben ik erbij. De afgelopen weken elke vrijdag z`n optredens via facebook gevolgd. Wat een man.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks even checkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben ook geen grote concertganger. Maar bij het eerste concert dat hij weer in NL gaat geven ben ik erbij. De afgelopen weken elke vrijdag z`n optredens via facebook gevolgd. Wat een man.
Had ook een kleine bijdrage gedaan en dan krijgt je ook zomaar een postcard terug![]()
Dat kan ook na elke werkweek hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
JaMocht ook wel na m'n eerste werkweek
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ook na elke werkweek hoor![]()
Bij mijzelf is zaterdag altijd de doe zo weinig dag. En nu ik thuiswerk kan ik stofzuigen, wasd raaien en noem maar op ook wat makkelijker doordeweeks doen, dus dan is het helemaal een luie boel op zaterdag,
Al komt dit ook wel omdat zaterdag de enige dag in de week is, waar ik geen rekening hoef te houden met anderen en echt helemaal voor mijzelf is. Plus dat werk nogal intensief is, dus dan wil je gewoon even niets doen.
Met dank aan Soldier on is Di-rect met stip gestegen bij mij. Wat een goed nummer is dat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Schoonmaak heb ik gedurende de week al gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar heb nu ook expres niks afgesproken
![]()
Morgen inderdaad aan de schoonmaak
Ja ik dus nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schoonmaak heb ik gedurende de week al gedaanAl blijft er altijd wel weer wat, wat schoongemaakt kan worden.
Dat zeker. En dat terwijl ik alsnog meer uur werk dan als ik op kantoor zitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dus nietLijkt me inderdaad wel een voordeel aan thuiswerken
Ja dat uur extra ben ik dan weer niet van planquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeker. En dat terwijl ik alsnog meer uur werk dan als ik op kantoor zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |