Ah, leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zelf ga zo maar weer eens Cities Skylines spelen, heel nuttig
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh even luisteren nuEn deze vind ik ook erg goed:
[ afbeelding ]
Oude kaas chips? Of oude kaas en chipsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef F1gamer het volgende:
Snacks staan klaar (suiker fruitsnoepjes, oude kaas chips en tzakiki dip)
Appelnotentaart stukje
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]Er is niets nuttigers dan hier met jullie m'n tijd verspillen
Hahaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik di-rect live gezien heb, was Marcel (zo heet die zanger toch?) echt kneiter stoned. Maar dan ook echt belachelijk kneiter stoned.
Omg oude kaas chipsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oude kaas chips? Of oude kaas en chips
Hoe dan ook, alles klinkt heerlijk
Lijkt me hartstikke gezellig met Redefine.quote:
Ja met heel veel mods en een shitload aan assetsquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me hartstikke gezellig met Redefine.
Die heb ik echt al zo vaak weer gekeken, echt fantastischquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat optreden samen met Kensington of VVAL
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gaaf! Ja dat is altijd een heel project.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja met heel veel mods en een shitload aan assetsSterker nog ik ben na de laatste update weer een paar dagen bezig geweest om alles te selecteren wat ik erin wil hebben
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet te zuinig.quote:
Ah je hebt eindelijk alles teruggelezenquote:
Ja!!! Vooral dat stukje bij het begin van Killing in the Name of, als die drummers samen dat ritme neerzetten, klinkt net als een op stoom komende locomotief. Ik kan echt niet stoppen met daarnaar te luisterenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heb ik echt al zo vaak weer gekeken, echt fantastisch
Ja. Ik heb genoeg intern geheugen dus dat is geen probleem. Maar het is altijd even goed testen of er geen foutmeldingen komen of zelfs fatal errors. Dus vooral veel subscriben, spel starten (lang wachten omdat er veel assets bij zitten), en daarna dat herhalen totdat alles goed is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Gaaf! Ja dat is altijd een heel project.
Ik heb het een tijdje met GeForce Now gedaan, net als Transport Fever 2 trouwens. Goed te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik heb genoeg intern geheugen dus dat is geen probleem. Maar het is altijd even goed testen of er geen foutmeldingen komen of zelfs fatal errors. Dus vooral veel subscriben, spel starten (lang wachten omdat er veel assets bij zitten), en daarna dat herhalen totdat alles goed is.
Nee dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je hebt eindelijk alles teruggelezen
Je bent al bij de krumpers?quote:
Vanaf 8:15 bedoel ik:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja!!! Vooral dat stukje bij het begin van Killing in the Name of, als die drummers samen dat ritme neerzetten, klinkt net als een op stoom komende locomotief. Ik kan echt niet stoppen met daarnaar te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |