Als het zo doorgaat post ik morgen helemaal geen foto’s meer van mijn lunchquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:22 schreef Coco. het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door onlogisch op 04-06-2020 18:25 ]
Oei. Iemand is woedend. Met je accu.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch probeert in een wanhopige poging zijn naam te verwijderen uit een plaatje dat hem het beste past
Het was grappig geweest als het niet zo’n tragische gozer was
Sorry, ken ik jou?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij een vreemde voor mij.
Wat zielig zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch probeert in een wanhopige poging zijn naam te verwijderen uit een plaatje dat hem het beste past
Het was grappig geweest als het niet zo’n tragische gozer was
@Zipportal Moeke trekt van leer.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:07:15Fuck jezelf. Het verhaal is van mij. Laat mijn collega met rust. En voor jouw informatie: Peter Schouten kan zich helemaal vinden in zowel kop als verhaal. https://t.co/Kz6Dmgygh6 reageer retweet
Ja, die reactie had ik gezien. Maar het antwoord van ons moeke nog niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal Moeke trekt van leer.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:07:15Fuck jezelf. Het verhaal is van mij. Laat mijn collega met rust. En voor jouw informatie: Peter Schouten kan zich helemaal vinden in zowel kop als verhaal. https://t.co/Kz6Dmgygh6 reageer retweet
Geklikt. @GGMMquote:El-Stinho heeft je zojuist genoemd in topic "Voetbal / [VBL SC #7562] Accu"
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal Moeke trekt van leer.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:07:15Fuck jezelf. Het verhaal is van mij. Laat mijn collega met rust. En voor jouw informatie: Peter Schouten kan zich helemaal vinden in zowel kop als verhaal. https://t.co/Kz6Dmgygh6 reageer retweet
quote:
twitter:MeermanGerda twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:50:25@SaskiaBelleman HE SAS, GA JE POES VINGEREN JOH, STOM WIJF reageer retweet
Wat ordinair.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MeermanGerda twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:50:25@:SaskiaBelleman HE SAS, GA JE POES VINGEREN JOH, STOM WIJF reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MeermanGerda twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:50:25@:SaskiaBelleman HE SAS, GA JE POES VINGEREN JOH, STOM WIJF reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
Leuk account allentwitter:MeermanGerda twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:53:44@Voetbalisgeloo1 @RockinBuddhist @Double_Pain @SaskiaBelleman nouri aan de zuurstofslanggggggggggggggggggggg reageer retweet
Die was wel leukquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Leuk account allentwitter:MeermanGerda twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:53:44@:Voetbalisgeloo1 @:RockinBuddhist @:Double_Pain @:SaskiaBelleman nouri aan de zuurstofslanggggggggggggggggggggg reageer retweet
Klein wereldje zo. Man man man.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Leuk account allentwitter:MeermanGerda twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:53:44@:Voetbalisgeloo1 @:RockinBuddhist @:Double_Pain @:SaskiaBelleman nouri aan de zuurstofslanggggggggggggggggggggg reageer retweet
je plaatje komt er ook niet geslaagd uitquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com/p/CBAsqsCgiJ9/
[ afbeelding ]
Frans beetje boos.
Leukquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt Op1. VBL ON TOUR voor Beau afgezegd. @:coco.
Niet gek want het debat in de Kamer gaat pas om 20:15 verder met Ferdgod.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt Op1. VBL ON TOUR voor Beau afgezegd. @:coco.
Ik ga kijken. Fapwaardig debatquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gek want het debat in de Kamer gaat pas om 20:15 verder met Ferdgod.
Woedend. Zenuw geraakt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, duurde precies 10 minuten
Maar moet je alsnog wel fixen lul
Hoe de fuck moet je trouwens op een website zoeken hoe startkabels werken, ben je een wijf ofzo
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind Wilbert en Gert (zelfde beheerder) een leukere parodie.
https://twitter.com/WilbertBraaksel
https://twitter.com/BoersmaGert
twitter:WilbertBraaksel twitterde op woensdag 03-06-2020 om 22:41:14Wat een ongelofelijk arrogant en irritant uiterlijk heeft onderstaand mannetje. Jpeg untouched #beau https://t.co/SIEwPy4DRA reageer retweet
Grapperhaus is zeer zwak hier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
Debat aan het kijken. Eens met Geert.
Verdomme.
eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
KeesGOD is echt een veel te goede politicus om lid te zijn van zo’n enge partij
Eeuwig zonde
"spoed"quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef fetX het volgende:
Toch wel jammer dat dat spoeddebat in de gemeenteraad pas volgende week is. Flopstad.
Ze heeft ook geen fijne stem, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Ferd legt al drie keer uit dat hij in de wetenschap van Halsema's info rond 17u het acceptabel vond, en dan gaat Marijnissen doen alsof ze het niet gehoord heeft.
Weet meteen weer waarom ik dat mens zo vermoeiend vind.
Bring back Agnes Kant.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen fijne stem, maar dat terzijde.
Al die mensen bedenken van tevoren wat ze willen zeggen en gaan als het hun beurt is los ongeacht wat er al eerder is verteld (denk ik, ik kijk niet) Dit is normaal meestal zo.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Ferd legt al drie keer uit dat hij in de wetenschap van Halsema's info rond 17u het acceptabel vond, en dan gaat Marijnissen doen alsof ze het niet gehoord heeft.
Weet meteen weer waarom ik dat mens zo vermoeiend vind.
Ja, klopt. Kunnen ze dat op hun social media account plaatsen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al die mensen bedenken van tevoren wat ze willen zeggen en gaan als het hun beurt is los ongeacht wat er al eerder is verteld (denk ik, ik kijk niet) Dit is normaal meestal zo.
Ja wtf was dat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Die oude vrouw van het CDA is echt de meest nutteloze parlementariër sinds Ybeltje Berckmoes zeg.
Bij de Coronabriefings vind ik 'r ook steeds vaag overkomen. Heb een tijdje geen politiek gevolgd maar die vrouw zakt blindelings door de ondergrens.quote:
Zou raken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
De tandjes
Wat is het dochtertje van een achterlijk teringvarken
Feyenoorder héquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje hetzelfde niveau inderdaad
Wat is dit voor logica?quote:
422 is een beetje gevoelig voor voetbal, hij mist het heel ergquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik meld dat ze voor Feyenoord is. Wat is daar niet logisch aan
Ik denk dat ze een stuk beter overkomt als ze daar naakt gaat staan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
De tandjes
Wat is het dochtertje van een achterlijk teringvarken
Kuyt is een proleetquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk Kuijt gaat scheiden van z'n wijf. Ze was dan ook niet de enige die hem peep. Heel Feyenoord gaat op de knietjes voor Dirkie.
Leuk niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Nederlands met een Amerikaans accent en Amerikaans met een Nederlands accent
Bijzonder
Bron dat hij gaat scheiden?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk Kuijt gaat scheiden van z'n wijf. Ze was dan ook niet de enige die hem peep. Heel Feyenoord gaat op de knietjes voor Dirkie.
Ferdquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Een Ferd voor jullie allemaal.
Centjes mee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Rtquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga hem niet Ferd noemen, voor mij blijft hij Fred
Een lamp?? ( @Scrummie2.1)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 5 JUNI
TUSSEN 11.00 - 15.00 UUR
dat het inmiddels 2e hands isquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:43 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is al 2x verwerkt in Amsterdam
Wat wil dat zeggen?? Dat ze al het gesmokkelde coke eruit gehaald hebben?? 😕
Heb je dat dingetje nou nog niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:43 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is al 2x verwerkt in Amsterdam
Wat wil dat zeggen?? Dat ze al het gesmokkelde coke eruit gehaald hebben?? 😕
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Dit wordt een geweldige dag!
Oh ja, die moet ik nog even bellenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Doublepain stuur die shit terug, zaag een boom en timmer zelf een kast.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je weer met een kater uit bed gekomen?
Nee ik heb voor het eerst deze week goed geslapen zelfsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je weer met een kater uit bed gekomen?
Veel te lang.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik heb voor het eerst deze week goed geslapen zelfs(10 uur)
Niet iedereen is geobsedeerd door iedere scheet die @GGMM laat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
'die kat'
Je weet dondersgoed dat hij Benji heet!!!!
Boos.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen is geobsedeerd door iedere scheet die @:ggmm laat.
Nee, lekker rustig aan dit weekend. Heb dinsdag een examen.quote:
Succes makker. Ik heb vertrouwen in jequote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, lekker rustig aan dit weekend. Heb dinsdag een examen.
Keurig, wat voor examen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, lekker rustig aan dit weekend. Heb dinsdag een examen.
wft vermogen, dan heb ik ze allemaal en ben ik er vanaf (op de tweejaarlijkse toetsingen na maar die stellen een stuk minder voor).quote:
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes makker. Ik heb vertrouwen in je
Ik wat minder, die andere certificaten kopte ik redelijk makkelijk binnen maar dit is vrij saaie stof met veel formules ook nog eens.quote:
Als je zakt noem ik je een jaar lang @Scrummie2.1quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wat minder, die andere certificaten kopte ik redelijk makkelijk binnen maar dit is vrij saaie stof met veel formules ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het topper!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
wft vermogen, dan heb ik ze allemaal en ben ik er vanaf (op de tweejaarlijkse toetsingen na maar die stellen een stuk minder voor).
Als je zakt noem ik je een jaar lang @onlogischquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wat minder, die andere certificaten kopte ik redelijk makkelijk binnen maar dit is vrij saaie stof met veel formules ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen basis,die was goed te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
wft vermogen, dan heb ik ze allemaal en ben ik er vanaf (op de tweejaarlijkse toetsingen na maar die stellen een stuk minder voor).
Ik heb volgende week vrijdag 1 en moet nog leren eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow bij Kendrick mention je mij niet eensquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
(geen mention naar muskusboktor57, omdat hij jeuk in zijn klauwen krijgt van Kendrick)
Oei sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow bij Kendrick mention je mij niet eens
Jammer dit
Straks gaat hij nog vertellen dat hij geen brood eet!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
Oh kijkt typisch geen televisie?
Dat heeft hij nooit eerder verteld.
Elke dag is het weer alsof de wereld vergaat en altijd dezelfde ‘experts’quote:
Binnenkort Apple TVquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die reguliere TV kijken(nouja, naast Veronica Inside dan)
Haten op experts als Peter R. de Vries en Maurice de Hond.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke dag is het weer alsof de wereld vergaat en altijd dezelfde ‘experts’
Na 2 weken Corona werd ik er al moe van toen ik het patroon zag
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog vertellen dat hij geen brood eet!
Service jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima ding
Of bedoel je de service? Die is wel matig.
Gebruik 'm dagelijks, dan is het het mij wel waard.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Service ja
Ga niet 2 barkie voor een kastje neerleggen ;{
Oude films is wel nice, ben benieuwd want series zijn niet mijn ding echtquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gebruik 'm dagelijks, dan is het het mij wel waard.
Maar Apple TV+ krijgt misschien meer content, meer oudere films en dergelijke, dus wie weet kan dat het redden. Zelf van de series alleen See gekeken, dat vond ik wel aardig en wil nog steeds For All Mankind kijken.
Dagelijks daar mee moeten werken lijkt me wel echt een hel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan een bestand niet verwijderen op Windows omdat de naam te lang is lol
@:scrummie2.1 zie mijn dagelijkse marteling met deze pre-historische OS
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dagelijks daar mee moeten werken lijkt me wel echt een hel.
Ik kijk wel een paar tv programma'squote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
Oh kijkt typisch geen televisie?
Dat heeft hij nooit eerder verteld.
Geen idee, nooit eerder van gehoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopen
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit eerder van gehoord eigenlijk.
Vind wel dit; https://support.apple.com(...)k-pro-battery-recall
Zijn het Macbook's uit 2015?
Garantie net verlopen dan zal het een van de nieuwere modellen zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopen
Niet geklikt want ik ben een racist.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
nee 2018 meen ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee dan.quote:
toevallig dat bij beide laptops hetzelfde gebeurt net nadat de garantie is vervallenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval
Schuld van je zoon, niet van Apple
Einde bericht
Air of Pro?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
toevallig dat bij beide laptops hetzelfde gebeurt net nadat de garantie is vervallen
die ene is alweer gerepareerd maar wel enorm toeval dat die andere dan hetzelfde probleem heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee dan.
Op werk wel aantal Macbooks uit 2018 maar niet die problemen. Wel pech dan voor je zoons
Ja, vervelend toeval.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ene is alweer gerepareerd maar wel enorm toeval dat die andere dan hetzelfde probleem heeft
quote:
Pak hem Scrummie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt troep was, waren deze cijfers niet zo hoog.
Je bent zelf troep!!!!!
Uitstekende gif.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard check deze gif
Ik denk niet dat @GGMM hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.quote:
Insgelijks maat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende gif.
Bedankt nog voor je steun op Twitter.
2 uitroeptekens, misschien 3 had ik nog wel kunnen handelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.
Apple klanten zijn toch vaak supporters ipv objectieve klantquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt troep was, waren deze cijfers niet zo hoog (gaat over klanttevredenheid).
Je bent zelf troep!!!!!
Bij feiten haakt hij altijd snel afquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.
Sorry, het was niet mijn intentie je te kwetsen. En het gaat altijd om de intentie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 uitroeptekens, misschien 3 had ik nog wel kunnen handelen.
Maar dit zijn er gewoon 5.
Beetje cru.
Als je zoon weer hetzelfde probleem krijgt dan krijgt hij ws een huidige gelijkwaardige pro als vervanging/compensatiequote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Apple klanten zijn toch vaak supporters ipv objectieve klant
Eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn intentie je te kwetsen. En het gaat altijd om de intentie!
Precies. Goed om te zien dat we al zo snel weer op 1 lijn zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Als je alles moet verbieden wat mensen als racisme of kwetsend opvatten is het einde zoek!
Als
Gisteren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:45 schreef Tarado het volgende:
wanneer begint de zwarte Piet discussie weer?
Nou ja dat viel te verwachten dat die paupers hier dat BLM zouden aangrijpen voor hun gezeik over Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn dat die discussie ondanks een pandemie gewoon doorgaat.
Dat was geen verrassing inderdaad. Ik had een beetje gehoopt dat we dit uit de provincie konden houden maar blijkbaar komen ze hier volgende week zaterdag ook al.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dat viel te verwachten dat die paupers hier dat BLM zouden aangrijpen voor hun gezeik over Zwarte Piet.
Kost eerder stemmen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff de peilingen tot een nog een groter hoogte brengen
Echt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was geen verrassing inderdaad. Ik had een beetje gehoopt dat we dit uit de provincie konden houden maar blijkbaar komen ze hier volgende week zaterdag ook al.
Zag in Groningen dat alle blanken achteraan moesten staanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was geen verrassing inderdaad. Ik had een beetje gehoopt dat we dit uit de provincie konden houden maar blijkbaar komen ze hier volgende week zaterdag ook al.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als we hier een neger zien bellen we de krant.
Dat maakt het een stuk makkelijker om te deugen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als we hier een neger zien bellen we de krant.
Rosa spelen is ook een eerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag in Groningen dat alle blanken achteraan moesten staan
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk makkelijker om te deugen inderdaad.
DEUG JIJ?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
Mensen die 'deugen' zeggen kan ik onmogelijk serieus nemen.
Doe toch niet zo raar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DEUG JIJ?
@:Zipportal wil dit weten
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DEUG JIJ?
Ik ben niet racistisch, ik haat gewoon alle rassen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet racistisch bent deug je blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik haat gewoon alle rassen.
Ik vertrouw vooral Aziaten niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik haat gewoon alle rassen.
Deug TR gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DEUG JIJ?
Man man man man.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niet in mijn gehucht hoor maar wel in Leeuwarden.
Gelachen om je opmerking in Paul's demonstratietopicquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:doublepain
Liep net wat door m'n huis. Zag dat ik nog ergens een beeldje van Skenderbeu (Skanderbeg) had staan. Wat vind jij daarvan?
Deze gast dus
[ afbeelding ]
Ja, niet weer je lampen aan laten staan van je auto.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Straks even visje halen voor lunch
iemand suggesties?
Goudvisquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
Boys
iemand suggesties?
Pics graag.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
Boys
iemand suggesties?
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef Caland het volgende:
Poll: Wat zal ik voor lunch halen????
• Haring en broodje paling
• 2 haringen op het vuistje
• Kibbeling
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Even een poll gemaakt.
We hebben een VBL noob te pakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: 2 haringen op het vuistje
geen paling, gewoon 2 broodjes haringquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef Caland het volgende:
• Haring en broodje paling
• 2 haringen op het vuistje
• Kibbeling
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Even een poll gemaakt.
brood etenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen paling, gewoon 2 broodjes haring
Caland is op dreef.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch Marokkaans? Ik ben nu helemaal in de war.
zijn er Marokkaanse visboeren? Ik dacht dat het een Turkse aangelegenheid was wat de allochtonen betreft danquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Caland is op dreef.
Klopt, zijn al die Marokkaanse visboeren in Rotterdam-West en Zuid je ontgaan?(Rauwe) Vis is lekker man, haring is goddelijk.
Allochtone visboeren zijn naar mijn ervaring 9 van de 10 keer Marokkaans. Overal in de Randstad wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn er Marokkaanse visboeren? Ik dacht dat het een Turkse aangelegenheid was wat de allochtonen betreft dan
nog nooit 1 gezien maar toen AD nog die haringtests deed zag je nog weleens een Turk, kan me geen Marokkaan herinneren maar misschien niet goed op de namen geletquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Allochtone visboeren zijn naar mijn ervaring 9 van de 10 keer Marokkaans. Overal in de Randstad wel.
Let er maar eens op, ik neem aan dat je het verschil tussen Arabisch en Turks wel kan horen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog nooit 1 gezien maar toen AD nog die haringtests deed zag je nog weleens een Turk, kan me geen Marokkaan herinneren maar misschien niet goed op de namen gelet
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:36 schreef Ifrane het volgende:
Twee (!!) users die mij erop attenderen dat er niets mis met Knorr Wereldgerechten en dat het lekker smaakt.
Ik vertrouw die tenten niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Let er maar eens op, ik neem aan dat je het verschil tussen Arabisch en Turks wel kan horen.
De visschotels die die Marokkaanse visboeren ook vaak ter plekke frituren en grillen moet je ook eens proberen, fucking lekker.
vis haal ik altijd bij de Sligro, haring is eigenlijk het enige wat ik wel bij de visboer haal en bij mij in de buurt zijn ze of uit Volendam of uit IJmuiden, het blond blauwe ogen type.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Let er maar eens op, ik neem aan dat je het verschil tussen Arabisch en Turks wel kan horen.
De visschotels die die Marokkaanse visboeren ook vaak ter plekke frituren en grillen moet je ook eens proberen, fucking lekker.
Lekker man.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens FLINK te stortregenen
Dit even ter info
Het type neef en nicht geeft scheef gezicht.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
vis haal ik altijd bij de Sligro, haring is eigenlijk het enige wat ik wel bij de visboer haal en bij mij in de buurt zijn ze of uit Volendam of uit IJmuiden, het blond blauwe ogen type.
in Nijmegen zit er één van allochtonen en dat zijn Marokkanen inderdaad (derhalve nooit geweest)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij ook een Sligro pas? Boks man, ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
vis haal ik altijd bij de Sligro, haring is eigenlijk het enige wat ik wel bij de visboer haal en bij mij in de buurt zijn ze of uit Volendam of uit IJmuiden, het blond blauwe ogen type.
Mensen zonder Sligro pasquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij ook een Sligro pas? Boks man, ik ook.
Maar is er een reden waarom je alleen haring bij de visboer haalt en de rest bij de Sligro?
Als dit was gebeurd tijdens de BLM-demonstratie op de Dam was het zo leeg geweestquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens FLINK te stortregenen
Dit even ter info
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien heb ik deze vraag al eens aan je gesteld, maar ken jij een hoop Tjitskes?
quote:
prijs en haring moet je vers van het mes eten, bij de Sligro zijn die voorverpakt dat vind ik niet zoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij ook een Sligro pas? Boks man, ik ook.
Maar is er een reden waarom je alleen haring bij de visboer haalt en de rest bij de Sligro?
Ik wist het niet 100% zeker meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
April is niet zo lang geleden. @:Muskusboktor57 beginnende Alzheimer
Wat is een Tjitke?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij studentencorpsen zitten ook altijd één of twee Tjitskes.
Ik sta altijd open voor vragen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
April is niet zo lang geleden. @:Muskusboktor57 beginnende Alzheimer
Kritiek prima, maar ik ga aangifte doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar extra voorzichtig mee sinds de recente kritiek van GGMM.
Tafeltennis is leuk man. Wat ben jij nou voor een homo.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Jongens, ik ga vanavond in een of andere tafeltennishal een biertje drinken.
Ik ben alleen niet zo’n tafeltennisfan, maar een van de weinige tenten waar je met 10+ naar binnen mag
Wat een klootzak.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar extra voorzichtig mee sinds de recente kritiek van GGMM.
Rond de tafel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Ik ben alleen niet zo’n tafeltennisfan, maar een van de weinige tenten waar je met 10+ naar binnen mag
Dus je gaat bier drinken en spelen of slechts kijken?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Ik ben er na een uurtje wel weer op uitgekeken. Dus dan ga ik me volledig focussen op het bierquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tafeltennis is leuk man. Wat ben jij nou voor een homo.
Heel veel bier en af en toe een potje.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je gaat bier drinken en spelen of slechts kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |