Een lamp?? ( @Scrummie2.1)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 5 JUNI
TUSSEN 11.00 - 15.00 UUR
dat het inmiddels 2e hands isquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:43 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is al 2x verwerkt in Amsterdam
Wat wil dat zeggen?? Dat ze al het gesmokkelde coke eruit gehaald hebben?? 😕
Heb je dat dingetje nou nog niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:43 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is al 2x verwerkt in Amsterdam
Wat wil dat zeggen?? Dat ze al het gesmokkelde coke eruit gehaald hebben?? 😕
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Dit wordt een geweldige dag!
Oh ja, die moet ik nog even bellenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Doublepain stuur die shit terug, zaag een boom en timmer zelf een kast.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je weer met een kater uit bed gekomen?
Nee ik heb voor het eerst deze week goed geslapen zelfsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je weer met een kater uit bed gekomen?
Veel te lang.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik heb voor het eerst deze week goed geslapen zelfs(10 uur)
Niet iedereen is geobsedeerd door iedere scheet die @GGMM laat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
'die kat'
Je weet dondersgoed dat hij Benji heet!!!!
Boos.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen is geobsedeerd door iedere scheet die @:ggmm laat.
Nee, lekker rustig aan dit weekend. Heb dinsdag een examen.quote:
Succes makker. Ik heb vertrouwen in jequote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, lekker rustig aan dit weekend. Heb dinsdag een examen.
Keurig, wat voor examen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, lekker rustig aan dit weekend. Heb dinsdag een examen.
wft vermogen, dan heb ik ze allemaal en ben ik er vanaf (op de tweejaarlijkse toetsingen na maar die stellen een stuk minder voor).quote:
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes makker. Ik heb vertrouwen in je
Ik wat minder, die andere certificaten kopte ik redelijk makkelijk binnen maar dit is vrij saaie stof met veel formules ook nog eens.quote:
Als je zakt noem ik je een jaar lang @Scrummie2.1quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wat minder, die andere certificaten kopte ik redelijk makkelijk binnen maar dit is vrij saaie stof met veel formules ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het topper!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
wft vermogen, dan heb ik ze allemaal en ben ik er vanaf (op de tweejaarlijkse toetsingen na maar die stellen een stuk minder voor).
Als je zakt noem ik je een jaar lang @onlogischquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wat minder, die andere certificaten kopte ik redelijk makkelijk binnen maar dit is vrij saaie stof met veel formules ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen basis,die was goed te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
wft vermogen, dan heb ik ze allemaal en ben ik er vanaf (op de tweejaarlijkse toetsingen na maar die stellen een stuk minder voor).
Ik heb volgende week vrijdag 1 en moet nog leren eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |