Feyenoorder héquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje hetzelfde niveau inderdaad
Wat is dit voor logica?quote:
422 is een beetje gevoelig voor voetbal, hij mist het heel ergquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik meld dat ze voor Feyenoord is. Wat is daar niet logisch aan
Ik denk dat ze een stuk beter overkomt als ze daar naakt gaat staan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
De tandjes
Wat is het dochtertje van een achterlijk teringvarken
Kuyt is een proleetquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk Kuijt gaat scheiden van z'n wijf. Ze was dan ook niet de enige die hem peep. Heel Feyenoord gaat op de knietjes voor Dirkie.
Leuk niet geklikt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Nederlands met een Amerikaans accent en Amerikaans met een Nederlands accent
Bijzonder
Bron dat hij gaat scheiden?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk Kuijt gaat scheiden van z'n wijf. Ze was dan ook niet de enige die hem peep. Heel Feyenoord gaat op de knietjes voor Dirkie.
Ferdquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Een Ferd voor jullie allemaal.
Centjes mee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Rtquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga hem niet Ferd noemen, voor mij blijft hij Fred
Een lamp?? ( @Scrummie2.1)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 5 JUNI
TUSSEN 11.00 - 15.00 UUR
dat het inmiddels 2e hands isquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:43 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is al 2x verwerkt in Amsterdam
Wat wil dat zeggen?? Dat ze al het gesmokkelde coke eruit gehaald hebben?? 😕
Heb je dat dingetje nou nog niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:43 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is al 2x verwerkt in Amsterdam
Wat wil dat zeggen?? Dat ze al het gesmokkelde coke eruit gehaald hebben?? 😕
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Dit wordt een geweldige dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |