eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
KeesGOD is echt een veel te goede politicus om lid te zijn van zo’n enge partij
Eeuwig zonde
"spoed"quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef fetX het volgende:
Toch wel jammer dat dat spoeddebat in de gemeenteraad pas volgende week is. Flopstad.
Ze heeft ook geen fijne stem, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Ferd legt al drie keer uit dat hij in de wetenschap van Halsema's info rond 17u het acceptabel vond, en dan gaat Marijnissen doen alsof ze het niet gehoord heeft.
Weet meteen weer waarom ik dat mens zo vermoeiend vind.
Bring back Agnes Kant.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen fijne stem, maar dat terzijde.
Al die mensen bedenken van tevoren wat ze willen zeggen en gaan als het hun beurt is los ongeacht wat er al eerder is verteld (denk ik, ik kijk niet) Dit is normaal meestal zo.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Ferd legt al drie keer uit dat hij in de wetenschap van Halsema's info rond 17u het acceptabel vond, en dan gaat Marijnissen doen alsof ze het niet gehoord heeft.
Weet meteen weer waarom ik dat mens zo vermoeiend vind.
Ja, klopt. Kunnen ze dat op hun social media account plaatsen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al die mensen bedenken van tevoren wat ze willen zeggen en gaan als het hun beurt is los ongeacht wat er al eerder is verteld (denk ik, ik kijk niet) Dit is normaal meestal zo.
Ja wtf was dat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Die oude vrouw van het CDA is echt de meest nutteloze parlementariër sinds Ybeltje Berckmoes zeg.
Bij de Coronabriefings vind ik 'r ook steeds vaag overkomen. Heb een tijdje geen politiek gevolgd maar die vrouw zakt blindelings door de ondergrens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |