Ik kijk wel een paar tv programma'squote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
Oh kijkt typisch geen televisie?
Dat heeft hij nooit eerder verteld.
Geen idee, nooit eerder van gehoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopen
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit eerder van gehoord eigenlijk.
Vind wel dit; https://support.apple.com(...)k-pro-battery-recall
Zijn het Macbook's uit 2015?
Garantie net verlopen dan zal het een van de nieuwere modellen zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopen
Niet geklikt want ik ben een racist.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
nee 2018 meen ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee dan.quote:
toevallig dat bij beide laptops hetzelfde gebeurt net nadat de garantie is vervallenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval
Schuld van je zoon, niet van Apple
Einde bericht
Air of Pro?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
toevallig dat bij beide laptops hetzelfde gebeurt net nadat de garantie is vervallen
die ene is alweer gerepareerd maar wel enorm toeval dat die andere dan hetzelfde probleem heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee dan.
Op werk wel aantal Macbooks uit 2018 maar niet die problemen. Wel pech dan voor je zoons
Ja, vervelend toeval.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ene is alweer gerepareerd maar wel enorm toeval dat die andere dan hetzelfde probleem heeft
quote:
Pak hem Scrummie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt troep was, waren deze cijfers niet zo hoog.
Je bent zelf troep!!!!!
Uitstekende gif.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard check deze gif
Ik denk niet dat @GGMM hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.quote:
Insgelijks maat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende gif.
Bedankt nog voor je steun op Twitter.
2 uitroeptekens, misschien 3 had ik nog wel kunnen handelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.
Apple klanten zijn toch vaak supporters ipv objectieve klantquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt troep was, waren deze cijfers niet zo hoog (gaat over klanttevredenheid).
Je bent zelf troep!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |