Dit geeft niet echt heel veel hoop.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik na één seizoen mee gestopt.
Wat een aidsserie zeg.
Wel iets voor @:ifrane denk ik
Wat vond je van het einde dan? Dat met die vlammenwerper en die hond en zo vond ik wel erg ver gezocht. Het werd opeens een soort slapstick.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
Once Upon a time in Hollywood is geniaal.
A group of vigilantes set out to take down corrupt superheroes who abuse their superpowers.quote:
Spoilersquote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat vond je van het einde dan? Dat met die vlammenwerper en die hond en zo vond ik wel erg ver gezocht. Het werd opeens een soort slapstick.
Ik kon de film niet meer serieus nemen.En Bruce Lee werd geloof ik in elkaar geslagen door een uitgerangeerde stuntman? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
De toon is en bleef de hele film hetzelfde.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat vond je van het einde dan? Dat met die vlammenwerper en die hond en zo vond ik wel erg ver gezocht. Het werd opeens een soort slapstick.
Ik kon de film niet meer serieus nemen.En Bruce Lee werd geloof ik in elkaar geslagen door een uitgerangeerde stuntman? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
Omdat je weet dat er een hond en een vlammenwerper in het slotstuk voorkomenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jammer nu hoef ik hem niet meer te zien
Je kan er nog wonderbaarlijk veel van verstaan (voornamelijk omdat het veel Duitse invloeden heeft)quote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jiddisch is wel een grappig taaltje
zeker, Tarantino is ook wat teveel in zichzelf gaan geloven maar alles wat hij maakt is dan zogenaamd briljant en Brad Pitt kan gewoon niet acteren, ik zal er wel een keer aan toekomen hoor staat alleen niet hoog op de prioriteiten lijst.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je weet dat er een hond en een vlammenwerper in het slotstuk voorkomen
Jij haakt wel heel snel af hoor
Een 7,7 op IMDb. René verloochent zijn eigen principes ook nog eens ernstig door die film de hemel in te prijzen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, Tarantino is ook wat teveel in zichzelf gaan geloven maar alles wat hij maakt is dan zogenaamd briljant en Brad Pitt kan gewoon niet acteren, ik zal er wel een keer aan toekomen hoor staat alleen niet hoog op de prioriteiten lijst.
Inderdaad, dat had ik niet achter @GGMM gezocht!quote:Op donderdag 16 april 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Een 7,7 op IMDb. René verloochent zijn eigen principes ook nog eens ernstig door die film de hemel in te prijzen.
Brad Pitt vind ik wel een fijn acteur en deed het ook leuk in deze film.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, Tarantino is ook wat teveel in zichzelf gaan geloven maar alles wat hij maakt is dan zogenaamd briljant en Brad Pitt kan gewoon niet acteren, ik zal er wel een keer aan toekomen hoor staat alleen niet hoog op de prioriteiten lijst.
denk je er aan om een koel flesje water aan de bezorger mee te geven? die hebben het al zwaar deze dagenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
We hebben je bestelling verwerkt en deze wordt overhandigd aan onze vervoerder PostNL.
De status van de verzending kun je hier bekijken:
http://postnl.nl/tracktrace/?L=NL&B=4045
LET OP: Het kan tot de volgende werkdag duren voordat je bestelling zichtbaar is in de systemen van PostNL.
Nice
Dat valt wel mee hoor, aangezien ze gewoon de helft niet bezorgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
denk je er aan om een koel flesje water aan de bezorger mee te geven? die hebben het al zwaar deze dagen
Ik ben tevreden met mijn PostNL bezorgerquote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, aangezien ze gewoon de helft niet bezorgen.
Godverdomme ik ben nog steeds woedend.
die wil helemaal geen coronaflesje van jequote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
denk je er aan om een koel flesje water aan de bezorger mee te geven? die hebben het al zwaar deze dagen
alleen de PostNL bezorger, die van DHL mogen ongezien de tyfus krijgen
Ik heb gelukkig geen bejaarde bezorger, dus dan kan er niet zo veel gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die wil helemaal geen coronaflesje van je
Ik had laatst een uber eats bezorger die in de 50 leekquote:Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen bejaarde bezorger, dus dan kan er niet zo veel gebeuren
Niet gelezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens merk ik dat mijn IMDB-principe niet helemaal begrepen wordt door Elan en Caland.
En van Caland verbaast me dat wel.
Een serie lager dan een 8 is per definitie kut
Een film hoger dan een 8 is per definitie goed (muv superheldenfilms)
Dat betekent niet dat een film lager dan een 8 kut is.
Dus, wat hebben jullie nu geleerd?
Niet gelezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens merk ik dat mijn IMDB-principe niet helemaal begrepen wordt door Elan en Caland.
Dat je een hypocriet stuk vreten bent die zijn eigen principes verloochent, al is dat eigenlijk niks nieuws.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Geef eens voorbeelden van films die minder dan 8 scoren en niet kut is.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
niet gelezenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
@Scrummie2.1quote:Op donderdag 16 april 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Van Scrummie wel, die is niet goed met woorden.
Once Upon a time in Hollywoodquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van films die minder dan 8 scoren en niet kut is.
Flodderquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Alle films van ome Steven Seagalquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je hoofd is het altijd Flodder.
Uh, goeie.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je hoofd is het altijd Flodder.
Pijn in mijn hart dit.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
Had ik al gedaan, maar net als die film kan ifrane ook dit topic niet helemaal volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Erasmus op 16-04-2020 16:21:46 ]
Adaptationquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet leuk.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Van Scrummie wel, die is niet goed met woorden.
Con Airquote:Op donderdag 16 april 2020 16:26 schreef Adames het volgende:
Nicholas Cage films zijn niet heel goed beoordeeld, onbegrepen genie
Ripquote:Op donderdag 16 april 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kan niet, eerst andere verplichtingen zo.
Cyrus the fucking Virus. True god.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar stelen Steven Buscemi en John Malkovich wel de show
Voor simpel vermaak ga ik wel naar je moeder.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Simpel vermaak voor het gepeupel, niet verrassend dat Onlogisch dat leuk vindt.
Topfilmquote:Op donderdag 16 april 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat 'scent of a woman' precies een 8 heeft, daar wilde ik mijn punt mee maken.
De film die alle andere films overbodig maakt.quote:
Gisteren heb ik nog een stukje Commando gezien. Vlak nadat ik inschakelde kwam je gifje.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor simpel vermaak ga ik wel naar je moeder.
Fear and loathing in Las Vegasquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik haal jou en Adames altijd door elkaar. (Normaal had ik hier door de war getypt, regionale spreektaal, maar daar raken sommige mensen altijd zo van in paniek).quote:Op donderdag 16 april 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60
quote:
Die hele man is één grote act.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:32 schreef Coco. het volgende:
Kijk @:Scrummie2.1 eens met zijn tegendraadse act.
Dit is de eckte leef jaquote:Op donderdag 16 april 2020 16:35 schreef Coco. het volgende:
[..]Op mijn studentenkamertje gekeken met 6 man in de wietwalm.
Sowieso één van de weinige films die ik eens in de zoveel jaar nog op zet.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:35 schreef Coco. het volgende:
[..]Op mijn studentenkamertje gekeken met 6 man in de wietwalm.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-04-2020 om 15:33:08Crazy “Nancy Pelosi, you are a weak person. You are a poor leader. You are the reason America hates career politicians, like yourself.” @seanhannity She is totally incompetent & controlled by the Radical Left, a weak and pathetic puppet. Come back to Washington and do your job! reageer retweet
ja waar is die heenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zonder je vorige post slaat deze nergens op.
sowquote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Nancy iets verkeerds gezegd heeft.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-04-2020 om 15:33:08Crazy “Nancy Pelosi, you are a weak person. You are a poor leader. You are the reason America hates career politicians, like yourself.” @:seanhannity She is totally incompetent & controlled by the Radical Left, a weak and pathetic puppet. Come back to Washington and do your job! reageer retweet
twitter:lange_lans twitterde op donderdag 16-04-2020 om 13:06:12Memphisgod 💪🏿💪🏿💪🏿 @Double_Pain @JanCees_god
Gewoon 6 hersenen. https://t.co/JYwdahAuLz reageer retweet
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij @:Lange_Lans weet ik nu dat Memphis 6 hersenen heeft.twitter:lange_lans twitterde op donderdag 16-04-2020 om 13:06:12Memphisgod 💪🏿💪🏿💪🏿
@:Double_Pain @:JanCees_god
Dankzij @:Lange_Lans weet ik nu dat Memphis 6 hersenen heeft.twitter:lange_lans twitterde op donderdag 16-04-2020 om 13:06:12Memphisgod 💪🏿💪🏿💪🏿
Zijn ze in Brazilië een beetje tolerant tegen homo's of valt dat vies tegen?quote:
normaliter wel maar die nieuwe president is een homofoob dus het is wel beetje anders nuquote:Op donderdag 16 april 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ze in Brazilië een beetje tolerant tegen homo's of valt dat vies tegen?
En nee geen vakantieplannen.
dat zal dan wel meer aan het (sluimerende) gedachtengoed van de daar heersende rooms-katholieke kerk liggen dan aan 1 presidentquote:Op donderdag 16 april 2020 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
normaliter wel maar die nieuwe president is een homofoob dus het is wel beetje anders nu
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ze in Brazilië een beetje tolerant tegen homo's of valt dat vies tegen?
En nee geen vakantieplannen.
Ohquote:Op donderdag 16 april 2020 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
normaliter wel maar die nieuwe president is een homofoob dus het is wel beetje anders nu
nee, het is meer dat hij nogal rondbazuint en dan zijn er altijd weer leeghoofden die denken dat potentrappen legaal is gewordenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat zal dan wel meer aan het (sluimerende) gedachtengoed van de daar heersende rooms-katholieke kerk liggen dan aan 1 president
als het eenmaal gewelddadig wordt daar is de afloop nooit zo goedquote:Op donderdag 16 april 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Zag filmpje van homostel dat werd doodgeslagen op straat.
Weet natuurlijk niet of het om geaardheid was of geld, een mensenleven is daar nu eenmaal niet zoveel waard.
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het eenmaal gewelddadig wordt daar is de afloop nooit zo goed
Scrummie geeft echt een belachelijk antwoord.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
F&S / In welke tv-serie zou jij willen leven?
Goed topic
Zat me ook alweer te verbazen inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie geeft echt een belachelijk antwoord.
Even het juiste antwoord gegevenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
F&S / In welke tv-serie zou jij willen leven?
Goed topic
Dat is geen serie.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had Schindler's list verwacht of zo.
Ben jij dan dat ambtenaartje die de boel enigszins in goede banen tracht te leiden, Sjakie?quote:
Daar ga je al.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook de OP even lezen, het zijn maar 3 zinnen.
Van Puttenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij dan dat ambtenaartje die de boel enigszins in goede banen tracht te leiden, Sjakie?
Daar is ook maar één seizoen van hè.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik na één seizoen mee gestopt.
Wat een aidsserie zeg.
Wel iets voor @:ifrane denk ik
Sorry dat ik jou niet mentionde.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
Ohquote:Op donderdag 16 april 2020 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar is ook maar één seizoen van hè.
Lekker bezig pik.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Coupe Grapperhaus aangemeten.
@:muskusboktor57
@:befbekje
@:N1ek-
Dit is wat ik onder CTRL + V heb zitten, @Zipportalquote:Op donderdag 16 april 2020 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Coupe Grapperhaus aangemeten.
@:muskusboktor57
@:befbekje
@:N1ek-
Nu dit:quote:Op donderdag 16 april 2020 18:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is wat ik onder CTRL + V heb zitten, @:Zipportal
Erg teleurstellend. Wat een kanjerdebielquote:Op donderdag 16 april 2020 17:58 schreef Wereldgozer het volgende:
@:lenny_leonard we mogen nog niet gaan tennissen van Marko Roette
TR gezet. @GGMMquote:Op donderdag 16 april 2020 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend. Wat een kanjerdebiel
@JanCeestwitter:elonmusk twitterde op donderdag 16-04-2020 om 09:54:29@CNN What I find most surprising is that CNN still exists reageer retweet
Niet gecalld. Wel in mijn excel sheet opgenomen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oeps, daar ga ik al.
@:Lange_Lans
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef KingRoland het volgende:
@:janceestwitter:elonmusk twitterde op donderdag 16-04-2020 om 09:54:29@:CNN What I find most surprising is that CNN still exists reageer retweet
@:doublepain
@:afcniels
wat een god
@Scrummie2.1quote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef KingRoland het volgende:
@:janceestwitter:elonmusk twitterde op donderdag 16-04-2020 om 09:54:29@:CNN What I find most surprising is that CNN still exists reageer retweet
@:doublepain
@:afcniels
wat een god
OP het einde zingen ze allebei Hazesquote:Op donderdag 16 april 2020 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Lekker een hoofdtattoo krijgen terwijl je iemand interviewt
Ik dacht dat die knakker nog in de bak zat.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Lekker een hoofdtattoo krijgen terwijl je iemand interviewt
twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 16-04-2020 om 18:40:38I have to say, people in #CCP ruled #China have very little awareness of #racism, although CCP always attacks other countries for being #racist" if anyone criticizes the CCP. 我不得不說,中共國的人,對 #種族歧視 是不太在意的——雖然小粉紅們動不動就拿「#歧視華人」說事兒。 https://t.co/MieoSVEAR5 reageer retweet
neequote:Op donderdag 16 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
Zou deze reclame nog in Nederland kunnen?twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 16-04-2020 om 18:40:38I have to say, people in #CCP ruled #China have very little awareness of #racism, although CCP always attacks other countries for being #racist" if anyone criticizes the CCP. 我不得不說,中共國的人,對 #種族歧視 是不太在意的——雖然小粉紅們動不動就拿「#歧視華人」說事兒。 https://t.co/MieoSVEAR5 reageer retweet
piemeltje is ook gekrompen in de wasquote:Op donderdag 16 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
Zou deze reclame nog in Nederland kunnen?twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 16-04-2020 om 18:40:38I have to say, people in #CCP ruled #China have very little awareness of #racism, although CCP always attacks other countries for being #racist" if anyone criticizes the CCP. 我不得不說,中共國的人,對 #種族歧視 是不太在意的——雖然小粉紅們動不動就拿「#歧視華人」說事兒。 https://t.co/MieoSVEAR5 reageer retweet
gereageerd.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
quote:
This slaps harder than my dads belt 🔥🔥🔥quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:03 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk steunt DP mijn tweet op die tweet van die chinees
twitter:onlygoodcommies twitterde op donderdag 16-04-2020 om 19:43:54@johnb85013 @jenniferatntd You think that is bad? They were running Africans and other blacks out of restaurants, hotels, apartments, and chasing them in the streets last week after ChiComs blamed blacks for new cases of Wuhanvirus. reageer retweet
Wel lekker oldskool dat random gerap ertussenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier ging ik als klein jongetje vies hard op, @:Doublepain
Nu ga ik vies hard op kleine jongetjes.
Alles betreft Chinezen steun.IK.NIETquote:Op donderdag 16 april 2020 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Wat een leuk filmpje. Deze is hier 40-45 dagen geleden ook al gepost.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom die puntjes?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles betreft Chinezen steun.IK.NIET
VBL Meme niet kennenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom die puntjes?
Rumaged?
RumagGoden
@:kingflopland
Je gaat al bijna viral!quote:Op donderdag 16 april 2020 20:03 schreef KingRoland het volgende:
bizarquote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL Meme niet kennen
@:el-stinho lacht je uit
jou steun ik niet meer als je een ban hebt vuile judasquote:Op donderdag 16 april 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom die puntjes?
Rumaged?
RumagGoden
@:kingflopland
@Zipportaltwitter:Janveer17 twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:31:27@robertjensen Weg met dat nieuwe normaal gewoon ons oude Nederland ze schenden alle grondrechten van de mensen en waar blijft nu Amnesty international voor de mensen die hoor je niet laat ze is in de grondwet kijken dan kan dit helemaal niet wat ze doen reageer retweet
2quote:Op donderdag 16 april 2020 18:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:maxi-mus
Hoeveel Tjitskes ken jij?
Speciaal een Twitter account aangemaakt om op Jensen te kunnen antwoorden.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportaltwitter:Janveer17 twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:31:27@:robertjensen Weg met dat nieuwe normaal gewoon ons oude Nederland ze schenden alle grondrechten van de mensen en waar blijft nu Amnesty international voor de mensen die hoor je niet laat ze is in de grondwet kijken dan kan dit helemaal niet wat ze doen reageer retweet
quote:
twitter:jongejonga twitterde op donderdag 16-04-2020 om 17:19:10@RGuur @LavieJanRoos Er zijn dagen dat ik Zembla niet kijk. reageer retweet
Wtf??quote:Op donderdag 16 april 2020 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jou steun ik niet meer als je een ban hebt vuile judas
SPLEETOOGEDquote:Op donderdag 16 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportaltwitter:Janveer17 twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:31:27@:robertjensen Weg met dat nieuwe normaal gewoon ons oude Nederland ze schenden alle grondrechten van de mensen en waar blijft nu Amnesty international voor de mensen die hoor je niet laat ze is in de grondwet kijken dan kan dit helemaal niet wat ze doen reageer retweet
twitter:OeverJacqueline twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:34:40@robertjensen ja rutte hahaha die spoort niet,nog niet voor 100 meter wil ik in zijn buurt zijn want maak hem af reageer retweet
Politie even getagged en AIVD ingelicht.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:OeverJacqueline twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:34:40@:robertjensen ja rutte hahaha die spoort niet,nog niet voor 100 meter wil ik in zijn buurt zijn want maak hem af reageer retweet
Ik zag dat Jan Roos vond dat er geen Russische inmenging is omdat hij nog nooit door een Rus is gebeldquote:Op donderdag 16 april 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:jongejonga twitterde op donderdag 16-04-2020 om 17:19:10@:RGuur @:LavieJanRoos Er zijn dagen dat ik Zembla niet kijk. reageer retweet
Ik peins er niet over.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:56 schreef Elan het volgende:
Boys.
Straks moeten we toch nog aan de mondkapjes.
Goed voorbeeld doet volgen, ik ben iets specifieker alleen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Politie even getagged en AIVD ingelicht.
Gaan ze niet doenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze het verplicht stellen zal je er wel aan moeten geloven.
Dat zie ik a)niet zo snel gebeuren en ik kom dan b) gewoon niet meer buiten.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou de wereld ook een stuk beter vinden.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie ik a)niet zo snel gebeuren en ik kom dan b) gewoon niet meer buiten.
Ik lees anders dat een hoop mensen hopen dat het wel verplicht wordt.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou de wereld ook een stuk beter vinden.
No worries, wij hebben Jaapquote:
Even gekeken, dat gestoorde wijf is gewoon een oma.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, ik ben iets specifieker alleen.
Wat ik begreep van wat Rutte zei in eerst instantie o.a. bijvoorbeeld voor kappers en in het OV.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie ik a)niet zo snel gebeuren en ik kom dan b) gewoon niet meer buiten.
Hopelijk zijn haar kinderen en kleinkinderen van een ander niveau.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even gekeken, dat gestoorde wijf is gewoon een oma.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat Rutte zei in eerst instantie o.a. bijvoorbeeld voor kappers en in het OV.
Maar uiteindelijk zal het dan wel op meer plekken vereist worden (lees overal waar die 1.5 simpelweg niet te realiseren is). Of is dit te negatief gedacht?
Trouwens een heel ander verhaal weer als gisteren, ik kan zo MP worden.
twitter:OeverJacqueline twitterde op donderdag 16-04-2020 om 16:16:58binnenkort maar is de straat op met zn alle,of willen we slaafjes van de elite worden? reageer retweet
Netjes voor elkaar op haar 50e.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even gekeken, dat gestoorde wijf is gewoon een oma.
Ik zie dat echt niet snel gebeuren hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat Rutte zei in eerst instantie o.a. bijvoorbeeld voor kappers en in het OV.
Maar uiteindelijk zal het dan wel op meer plekken vereist worden (lees overal waar die 1.5 simpelweg niet te realiseren is). Of is dit te negatief gedacht?
Trouwens een heel ander verhaal weer als gisteren, ik kan zo MP worden.
Weet het niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netjes voor elkaar op haar 50e.
[..]
Ik zie dat echt niet snel gebeuren hoor.
Ligt aan het alternatief he. Als door die mondkapjes je sneller terug naar 'normaal' kan (inmiddels een hekel aan het woord normaal gekregen) weet ik zeker dat je erg snel half Nederland met die dingen ziet lopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet snel gebeuren hoor.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netjes voor elkaar op haar 50e.
[..]
Ja dat soort dingen ga ik dan (en nu) gewoon niet in hoor, ik weiger dat. Ik kom voorlopig sowieso niet veel verder dan wat vrienden en mijn ouders dus ik sla lekker over. Zie je al mensen met zo'n ding op het terras zitten?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet het niet.
Er zijn wel wat geciviliseerde landen waar het al min of meer verplicht is.
In Duitsland bijvoorbeeld, weliswaar niet op straat maar ga je een winkel in zonder kunnen ze je weigeren of kijkt men je met de nek aan.
Probeer maar eens bier te zuipen met een mondkapje op #DITISNIETTERUGNAARNORMAALquote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ligt aan het alternatief he. Als door die mondkapjes je sneller terug naar 'normaal' kan (inmiddels een hekel aan het woord normaal gekregen) weet ik zeker dat je erg snel half Nederland met die dingen ziet lopen.
Het rare is dat het volledig haaks staat op wat men gisteren allemaal heeft gezegd. Van totaal geen nut tot aan mogelijk onderdeel van de exitstrategie.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ligt aan het alternatief he. Als door die mondkapjes je sneller terug naar 'normaal' kan (inmiddels een hekel aan het woord normaal gekregen) weet ik zeker dat je erg snel half Nederland met die dingen ziet lopen.
#dontbelievethehypequote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet het niet.
Er zijn wel wat geciviliseerde landen waar het al min of meer verplicht is.
In Duitsland bijvoorbeeld, weliswaar niet op straat maar ga je een winkel in zonder kunnen ze je weigeren of kijkt men je met de nek aan.
Daar ga ik dan sowieso niet aan beginnen maar als ze het je bij de AH verplichten zal je wel moeten.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen ga ik dan (en nu) gewoon niet in hoor, ik weiger dat. Ik kom voorlopig sowieso niet veel verder dan wat vrienden en mijn ouders dus ik sla lekker over. Zie je al mensen met zo'n ding op het terras zitten?
Dit had ik zelf kunnen zien.quote:
Ik doe al geen boodschappen meer, ga alleen soms een krantje/tijdschrift halen bij de sigarenboer.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga ik dan sowieso niet aan beginnen maar als ze het je bij de AH verplichten zal je wel moeten.
Ja dat gaat beetje lastig worden. Maar bijvoorbeeld de kapper, als die weer open mogen zolang je daar binnen een mondkapje draagt, zie ik zelfs @Caland met zo'n kutding op lopen. Of @RensAjaciedquote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer maar eens bier te zuipen met een mondkapje op #DITISNIETTERUGNAARNORMAAL
Het optreden van Underworld op Lowlands 1996 is afgelopen nacht geupload op YouTube, beluister het snel !!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef Zipportal het volgende:
HitlerGOAT.
#CTRL+V @:lenny_leonard @:Muskusboktor57
Hoe kom je aan je vreten danquote:Op donderdag 16 april 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe al geen boodschappen meer, ga alleen soms een krantje/tijdschrift halen bij de sigarenboer.
Vriendin, ik doe normaal (sorry scrummie) al amper boodschappen en heb er nu geen zin meer in.quote:
Mja, ze zeggen wat hun het best lijkt om te zeggen. Mondkapjes zijn er niet genoeg, dus hebben ze voor de normale burger geen nut, tot ze er wel genoeg hebben.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het rare is dat het volledig haaks staat op wat men gisteren allemaal heeft gezegd. Van totaal geen nut tot aan mogelijk onderdeel van de exitstrategie.
quote:
wat ook echt onzin is, gewoon leugensquote:Op donderdag 16 april 2020 21:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, ze zeggen wat hun het best lijkt om te zeggen. Mondkapjes zijn er niet genoeg, dus hebben ze ]voor de normale burger geen nut, tot ze er wel genoeg hebben.
Als je 2 keer dezelfde emoticon plaatst wordt je post niet sterker of zo hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel binnen blijven maar niet naar buiten willen met een stukje stof dat jouw gekuch zoveel mogelijk tegenhoudt voor de rest
Nu moet je stoppen Typisch, want dit is ook voor jou oncontroleerbaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ook echt onzin is, gewoon leugens
genot
dat klopt, je punt?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je 2 keer dezelfde emoticon plaatst wordt je post niet sterker of zo hoor.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu moet je stoppen Typisch, want dit is ook voor jou oncontroleerbaar.
Scrummie heeft gewoon een punt in zijn eerste zinsnede.quote:
Je moet het ook niet expres gaan lopen doen. Gewoon kuchen wanneer je moet kuchen, lul.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
ik ben trouwens ook gestopt met kuchen in mijn elleboog, is blijkbaar ook onzinnig
Nooit gedaan, wat een onzin. Ben de hele dag thuis.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
ik ben trouwens ook gestopt met kuchen in mijn elleboog, is blijkbaar ook onzinnig
zeggen dat het geen nut heeft voor de normale burger is een leugen, ik snap dat scrummie het samenvatquote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Scrummie heeft gewoon een punt in zijn eerste zinsnede.
Niemand heeft zitten turven, dus niemand weet het.
Wat een walgelijk misbruik van deze crisis, lui varken.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vriendin, ik doe normaal (sorry scrummie) al amper boodschappen en heb er nu geen zin meer in.
Is alleen handig als je zoals typisch niet aan social distancing doet.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wat een onzin. Ben de hele dag thuis.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een walgelijk misbruik van deze crisis, lui varken.
Volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeggen dat het geen nut heeft voor de normale burger is een leugen, ik snap dat scrummie het samenvat
Ja oké, maar ik heb het over de eerste zinsnede, die maakt de tweede klinisch gezien ook tot onzin, al kan 'ie juist zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeggen dat het geen nut heeft voor de normale burger is een leugen, ik snap dat scrummie het samenvat
Oh bedoelde dat jij niet meer buiten komquote:Op donderdag 16 april 2020 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees anders dat een hoop mensen hopen dat het wel verplicht wordt.
Geklikt.quote:
Het beste is gewoon in iemands gezicht hoesten, die groepsimmuniteit gaat op het moment nog maar tergend langzaam.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
Nee, maar je kunt toch zelf ook wel lezen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar jij vindt mondkapjes dus echt onzin of wat?
Ik heb de Toreador in mijn hoofdquote:
Ah, dat had ik niet door.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh bedoelde dat jij niet meer buiten kom
neequote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch zelf ook wel lezen?
eensquote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het beste is gewoon in iemands gezicht hoesten, die groepsimmuniteit gaat op het moment nog maar tergend langzaam.
https://twitter.com/hendrikshelenequote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @hendrikshelene zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Top.quote:
zorgt de regering dan voor mondkapjes? je kan moeilijk iets verplichten als je het niet kan krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom we niet gewoon alles open gooien. Beetje meer IC plekken en klaar toch. Of ze nu dood gaan aan corona of over 8 maanden. Wat maakt het uit.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het beste is gewoon in iemands gezicht hoesten, die groepsimmuniteit gaat op het moment nog maar tergend langzaam.
Stel dat je weer naar de kapper mocht met een mondkapje, zou jij dat doen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Tijd dat onze JAAP even het gaspedaal gaat intrappen betreffende dat boomergriepje
Dit zou JR wel goed uitkomen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stel dat je weer naar de kapper mocht met een mondkapje, zou jij dat doen?
Ja manquote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stel dat je weer naar de kapper mocht met een mondkapje, zou jij dat doen?
En het bedekt een gedeelte van je gezicht, dat is voor je omgeving ook wel fijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
en ik draag graag een mondkapje. In zuid-korea is het ook echt modeprima
Hoe oud was jij toen je tampons ging dragen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
en ik draag graag een mondkapje. In zuid-korea is het ook echt modeprima
maakt niet uit, ze werken niet voor normale mensenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
@:elan trouwens kampen de ziekenhuizen niet met tekorten? ik zie dat niet 1-2-3 opgelost worden hoor
Geklikt en genotenquote:
Ik laat eerst Poezepoes er aan wennen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:28 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr zou jij een mondkapje dragen? misschien dat poezepoes er ook aan moet geloven.
niet voor de camera's, gezichtsbedekking is niet wenselijkquote:Op donderdag 16 april 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En het bedekt een gedeelte van je gezicht, dat is voor je omgeving ook wel fijn.
Hey lieverdquote:Op donderdag 16 april 2020 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat eerst Poezepoes er aan wennen.
Ah, vandaar dat de overheid het niet wil.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet voor de camera's, gezichtsbedekking is niet wenselijk
weet niet, kun jij een andere reden bedenken waarom ze hierover liegen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de overheid het niet wil.
00:00 dus.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:18:46Major News Conference tonight, the White House at 6:00 P.M. (Eastern), to explain Guidelines for OPENING UP AMERICA AGAIN! reageer retweet
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Top.
Luister op YouTube eens een avondje door op DJ Akoza en aanverwanten.![]()
Stay safe xx
Wowquote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk een keer met jou samen te genieten.
Nee, ik ben geen complot gekkie.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet, kun jij een andere reden bedenken waarom ze hierover liegen?
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
00:00 dus.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:18:46Major News Conference tonight, the White House at 6:00 P.M. (Eastern), to explain Guidelines for OPENING UP AMERICA AGAIN! reageer retweet
ze hebben het nietquote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet, kun jij een andere reden bedenken waarom ze hierover liegen?
Misschien dat ik hier morgen op klikquote:Op donderdag 16 april 2020 21:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk deze.
Koptelefoon blazen alles.
Kksukkel.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien dat ik hier morgen op klik
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:28 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr zou jij een mondkapje dragen? misschien dat poezepoes er ook aan moet geloven.
denk het niet neequote:Op donderdag 16 april 2020 21:28 schreef KingRoland het volgende:
@:karina ik weet zeker dat jij dat ding nooit aan gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |