De bowlingbaan is dicht vanwege corona. Bovendien is het weer hier net wat minder aangenaam dan in LA.quote:
Desondanks wil ik wel op je tapijt zeiken hoor...quote:Op maandag 13 april 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bowlingbaan is dicht vanwege corona. Bovendien is het weer hier net wat minder aangenaam dan in LA.
In mn studententijd woonde ik boven een kleine en relatief rustige (buurt)supermarkt. Het is diverse malen voorgekomen dat ik in het weekend in m'n ochtendjas croissants en jus ging halen voor t ontbijt.quote:Op maandag 13 april 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bowlingbaan is dicht vanwege corona. Bovendien is het weer hier net wat minder aangenaam dan in LA.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:37 schreef Lunatiek het volgende:
Twin Peaks. De hele dag normale dingen doen, beetje koffie leuten in de RR, 's avonds wat drinken in een van de kroegen, rustig slapen in de ruisende bossen met kwinkelerende vogeltjes die je wakker maken en het geluid van de waterval op de achtergrond...
En als je zin hebt is er genoeg seks, drugs, gokken en absolute weirdness.
Moet je iets meer vertellen denk. Ik ben wel fan van die oude series op tv sowieso. Maar je geeft net te weinig info dat er bij mij een belletje gaat rinkelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:30 schreef Geerd het volgende:
Heey gdm!! Ik kwam hier ergens een link tegen met een korte serie over de 17/18e eeuw over Nederland volgens mij van de kro ofzo...weet iemand daar meer over?
Je kiest wel een heel goede seriequote:Op vrijdag 10 april 2020 20:04 schreef TTSS het volgende:
Ik snap overigens niets van dit hypothetisch escapisme, maar als ik moest kiezen zou het The West Wing zijn, omdat het wel fijn zou zijn als er eens een President was waar je daadwerkelijk van op aan kunt.
Gilmore girls weet ik nog van m'n ex. Als ik van één serie kippenvel kreeg was het dat welquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gilmore Girls. Gestoorde buurtbewoners, iedereen kent elkaar, schattig dorpje, etcQua films zou ik het wel tof vinden om in de Harry Potter wereld te zitten. Middle Earth van Lord of The Rings/Hobbit kan ook onwijs tof zijn, maar net even wat gevaarlijker...afhankelijk van waar je woont
Bazige seriequote:
Je ex had smaakquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gilmore girls weet ik nog van m'n ex. Als ik van één serie kippenvel kreeg was het dat welwat een cringe, mijn hemel.
Nee dat had ze echt allesbehalvequote:Op dinsdag 14 april 2020 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je ex had smaakIn series in ieder geval
En jij maar wachten tot de aflevering afgelopen was zodat je er op kon kruipen..en dan tijdens je move.."zullen we nog een aflevering doen".quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee dat had ze echt allesbehalve![]()
die keek gerust HIMYM voor de 86e keer terug, of Friends
Gilmore girls zelfde verhaal, maar ik vond het echt akelig.
Nee het was onderdeel van de deal. Als ik gare serie mag kijken, mag zij dat ookquote:Op donderdag 16 april 2020 08:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En jij maar wachten tot de aflevering afgelopen was zodat je er op kon kruipen..en dan tijdens je move.."zullen we nog een aflevering doen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |