Echt wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dan de hele dag naar Rachel haar stijve tepels kijken zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
ahwquote:
Niet in de Vuurnatie natuurlijk.quote:
Zou liever Janine aan mijn stok krijgen. Maar goed, ieder zijn voorkeurquote:Op zaterdag 11 april 2020 02:39 schreef IxCalypso het volgende:
Offuh GTST en het dan aan de stok krijgen met Ludo...
Gewoon de hele dag Gladiator klappenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag Gladiator klappen
Je krijgt dan wel klappen terug hé!quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag Gladiator klappen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:58 schreef Japepk het volgende:
Als ik hierover na ga denken komt Bassie en Adriaan in me op. Maar dat speelt zich duidelijk in de 'normale' wereld af, dan neem je meer dat je een van de karakters zou willen zijn. De wereld van Flodder lijkt me wel leuk om een tijdje in rond te flaneren
Wie van jullie is dan Bassie en wie Adriaan?quote:
Lol en dan post je wat en scroll je ff terug. Hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
Twee series eigenlijk wel:
-Friends
-Little House on the Prairie![]()
Welke slet? De milf, de gilf of de minderjarige?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:57 schreef vosss het volgende:
In Who's the boss en dan die slet keihard geven. Ben ff haar naam kwijt. Zal inmiddels ook wel aardig belegen en/of bedorven zijn.
Gewoon op een rustig planeetje waar alles perfect voor elkaar is gaarne. Zonder armoe, ziekte etc. Klimaatcontrole die er voor zorgt dat je altijd prima weer hebt. Ja Star Trek zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Star trek lijkt me ook wel heel vet, maar dan niet in de dominion wars o.i.d
Die minderjarigequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Welke slet? De milf, de gilf of de minderjarige?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Lol en dan post je wat en scroll je ff terug. Hahaha
Nouja ik had het topic nog niet gelezen, maar die serie kwam als eerste bij mij in gedachten, zag later daarna die post was dat ik niet de enige was.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:17 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Gewoon op een rustig planeetje waar alles perfect voor elkaar is gaarne. Zonder armoe, ziekte etc. Klimaatcontrole die er voor zorgt dat je altijd prima weer hebt. Ja Star Trek zou ik ook wel willen.
Doloresquote:
Noem je me nou oud??quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik had het topic nog niet gelezen, maar die serie kwam als eerste bij mij in gedachten, zag later daarna die post was dat ik niet de enige was.
Gaat nooit meer gebeuren natuurlijk. Maarja he fantasie mag je altijd hebben
Maar ok geinig dat ik dan iemand tegen kom die die ook noemt wel want het is nl niet zo iets onwijs bekend en zeker niet onder de huidige min of meer generatie die hier post
Haha nee noem je niet oudquote:Op zondag 12 april 2020 07:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Noem je me nou oud??![]()
Ik vond dit als kind altijd al een erg sfeervolle serie. En heb een jaar of 8 geleden nog eens wat herhalingen gezien op Tv, het had voor mij nog steeds hetzelfde sfeertje. Ik denk eerlijk gezegd dat een hoop jonge kinderen van de huidige generatie, deze serie ook wel leuk zouden vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stargate is wel1 van mijn meest favorite series ooitquote:
Heerlijke cultserie. Bij SG1 was het wel een beetje klaar toen de verhaallijn over de Ori begon. Atlantis was gewoon wel vermakelijk. Universe werd eigenlijk net een beetje boeiend toen het gecanceld werd.quote:Op zondag 12 april 2020 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Stargate is wel1 van mijn meest favorite series ooit
Vond het na Atlantis wel hard aftakelen trouwens. De eerste 10 wat zijn het, seizoenen zijn we geniaal.
Universe heb ik niet meer gekeken. `het was teveel spinoff enzo toen al. Maar de originele serie was wel topquote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heerlijke cultserie. Bij SG1 was het wel een beetje klaar toen de verhaallijn over de Ori begon. Atlantis was gewoon wel vermakelijk. Universe werd eigenlijk net een beetje boeiend toen het gecanceld werd.
Ik wilde zeggen Outlander, maar Stargate is toch een grote favo van mij. Mmm keuzes keuzesquote:
Wat let je?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:40 schreef Monolith het volgende:
The Big Lebowski natuurlijk.
Gewoon lekker de hele dag in je badjas rondlopen en een beetje bowlen.
De bowlingbaan is dicht vanwege corona. Bovendien is het weer hier net wat minder aangenaam dan in LA.quote:
Desondanks wil ik wel op je tapijt zeiken hoor...quote:Op maandag 13 april 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bowlingbaan is dicht vanwege corona. Bovendien is het weer hier net wat minder aangenaam dan in LA.
In mn studententijd woonde ik boven een kleine en relatief rustige (buurt)supermarkt. Het is diverse malen voorgekomen dat ik in het weekend in m'n ochtendjas croissants en jus ging halen voor t ontbijt.quote:Op maandag 13 april 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bowlingbaan is dicht vanwege corona. Bovendien is het weer hier net wat minder aangenaam dan in LA.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:37 schreef Lunatiek het volgende:
Twin Peaks. De hele dag normale dingen doen, beetje koffie leuten in de RR, 's avonds wat drinken in een van de kroegen, rustig slapen in de ruisende bossen met kwinkelerende vogeltjes die je wakker maken en het geluid van de waterval op de achtergrond...
En als je zin hebt is er genoeg seks, drugs, gokken en absolute weirdness.
Moet je iets meer vertellen denk. Ik ben wel fan van die oude series op tv sowieso. Maar je geeft net te weinig info dat er bij mij een belletje gaat rinkelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:30 schreef Geerd het volgende:
Heey gdm!! Ik kwam hier ergens een link tegen met een korte serie over de 17/18e eeuw over Nederland volgens mij van de kro ofzo...weet iemand daar meer over?
Je kiest wel een heel goede seriequote:Op vrijdag 10 april 2020 20:04 schreef TTSS het volgende:
Ik snap overigens niets van dit hypothetisch escapisme, maar als ik moest kiezen zou het The West Wing zijn, omdat het wel fijn zou zijn als er eens een President was waar je daadwerkelijk van op aan kunt.
Gilmore girls weet ik nog van m'n ex. Als ik van één serie kippenvel kreeg was het dat welquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gilmore Girls. Gestoorde buurtbewoners, iedereen kent elkaar, schattig dorpje, etcQua films zou ik het wel tof vinden om in de Harry Potter wereld te zitten. Middle Earth van Lord of The Rings/Hobbit kan ook onwijs tof zijn, maar net even wat gevaarlijker...afhankelijk van waar je woont
Bazige seriequote:
Je ex had smaakquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gilmore girls weet ik nog van m'n ex. Als ik van één serie kippenvel kreeg was het dat welwat een cringe, mijn hemel.
Nee dat had ze echt allesbehalvequote:Op dinsdag 14 april 2020 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je ex had smaakIn series in ieder geval
En jij maar wachten tot de aflevering afgelopen was zodat je er op kon kruipen..en dan tijdens je move.."zullen we nog een aflevering doen".quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee dat had ze echt allesbehalve![]()
die keek gerust HIMYM voor de 86e keer terug, of Friends
Gilmore girls zelfde verhaal, maar ik vond het echt akelig.
Nee het was onderdeel van de deal. Als ik gare serie mag kijken, mag zij dat ookquote:Op donderdag 16 april 2020 08:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En jij maar wachten tot de aflevering afgelopen was zodat je er op kon kruipen..en dan tijdens je move.."zullen we nog een aflevering doen".
Ja, jammer dat ze daardoor niet meer samen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je ex had smaakIn series in ieder geval
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee het was onderdeel van de deal. Als ik gare serie mag kijken, mag zij dat ook
Dit klinkt als een puik plan!!quote:Op donderdag 16 april 2020 23:05 schreef flipsen het volgende:
F1 Drive to Survive, beetje iedere race in de paddock rondhangen en naar orakel Gunter Steiner luisteren
en dan samen met @:vosss een "Bier&Nootjes " tent openen![]()
Fuck, ik wist dat ik een serie vergeten wasquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
Californication, als Hank Moody. Elke dag een andere mooie vrouw neuken.
Hieronder een samenvatting van de serie:quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Fuck, ik wist dat ik een serie vergeten was
Dat had hele andere redenen hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze daardoor niet meer samen zijn.
Mag ik meedoen. Verder dan Hamilton belachelijk maken. Aan Bottas vragen welke versie hij nu is.quote:
Been there, done thatquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hieronder een samenvatting van de serie:
[ afbeelding ]
Deal!!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Mag ik meedoen. Verder dan Hamilton belachelijk maken. Aan Bottas vragen welke versie hij nu is.
Maar BA.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:54 schreef sp3c het volgende:
the A-team
en dan gewoon die gasten aangeven bij Kolonel Decker en giebelend achterover leunen
helemaal alsoftie ze te pakken krijgtquote:
BA werpt hem gewoon vijftig meter weg.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal alsoftie ze te pakken krijgt
Decker
En daarna schieten ze met het complete wapenarsenaal van een klein land op hem, terwijl hij roerloos blijft staan, maar tóch raken ze hem nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
BA werpt hem gewoon vijftig meter weg.
Ja en dan rijden ze nog een stuk iin een vrachtwagen waarbij ze het sturen 780 miljard graden draaien maar toch rechtdoor gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
En daarna schieten ze met het complete wapenarsenaal van een klein land op hem, terwijl hij roerloos blijft staan, maar tóch raken ze hem niet
Die Stefanie is goed opgedroogd en DJ is inmiddels ook een lekkere milf geworden dusdat worden lange nachten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:23 schreef flipsen het volgende:
Maareh, nu de Bier&Nootjes tent niet zo best loopt bij gebrek aan F1 wagens, wil ik wel wachten op het nieuwe seizoen in een bepaald huis in San Francisco. Met veel te veel families en klotekoters, maar met een MILF waar ik al sinds het eerste seizoen ergens in de 90 er jaren een zwak voor heb. Die Jessie flikker ik wel op straat.
[ afbeelding ]
Ik vond dat een bazenseriequote:
Ik vind die laatste verhaallijn (met dat virus) echt zo ontzettend goed geschreven! Echt top kwaliteit, beter dan Black Mirror zelfs.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:08 schreef PSVCL het volgende:
De film/serie waar we momenteel in leven
Ja dat vond ik aan pokemon vroeger altijd wel cool, op reis gaan en trainen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Avatar: maar dan wel als een waterstuurder o.i.d.
Pokemon lijkt me wel cool, beetje reizen etc.
The 100 & The Walking Dead, heb wel iets met het post-apocalyptische genre.
Lekker in TWD leven, waar men aan de lopende band moordt, martelt en verkracht. Ik zie de aantrekkingskracht wel, mits je een beetje een zieke geest bent.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Avatar: maar dan wel als een waterstuurder o.i.d.
Pokemon lijkt me wel cool, beetje reizen etc.
The 100 & The Walking Dead, heb wel iets met het post-apocalyptische genre.
Voor mij is de aantrekkingskracht meer het opbouwen van een beschaving en het plannen van een nieuwe gemeenschapquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lekker in TWD leven, waar men aan de lopende band moordt, martelt en verkracht. Ik zie de aantrekkingskracht wel, mits je een beetje een zieke geest bent.
Nieuwe seizoen met de aliens beloofd nog meer spektakelquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:10 schreef Jake_Skywalker het volgende:
Rust Valley Restorers. De zoveelste pimp my ride serie. Maar wel mooi gefilmd. Vol met aardige mensen en prachtige drone shots van het Canadese landschap tussendoor.
De baas van de workshop is helemaal niet geschikt om zakenman te zijn. Ouwe hippie, veel te lief om echt hard te onderhandelen. Eigenlijk hij wil hij zijn opgeknapte auto’s helemaal niet kwijt, omdat hij te verknocht aan is.
Een uurtje Rust Valley brengt me altijd weer in een positieve vibe aan het eind van de avond. Een verademing om naar te kijken, zeker na alle negativiteit uit Tiger King bijvoorbeeld.
[..]
Ik vind die laatste verhaallijn (met dat virus) echt zo ontzettend goed geschreven! Echt top kwaliteit, beter dan Black Mirror zelfs.
Die US president ook. Wat een figuur. Echt, hoe verzinnen ze het bij elkaar.![]()
Om zelf in te leven is het weer minder.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 06:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen met de aliens beloofd nog meer spektakel![]()
https://twitter.com/cnnpolitics/status/1254920026534092805?s=21
Deze. Of Modern Family. Ook Harry Potter lijkt me wel wat als het grote gevaar geweken is,quote:
• Het begint met een compleet uitgeroeide beschaving, alles en iedereen van wie je ooit gehouden hebt is weggevaagd.quote:
omdat je zelf geen vrienden hebt om mee koffie te drinken?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Yasmyn het volgende:
Friends! Omdat ik vind dat Joey Tribbiani ook gewoon een liefde verdiend!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
omdat je zelf geen vrienden hebt om mee koffie te drinken?
ja als je kan kiezen uit alle series en je kiest Friends, dan heb je volgens mij zelf gewoon niet zo'n leuk leven en vrienden enzo.. want zo boeiend is het echt niet hoor, beetje naar een suffe baan gaan en daarna koffieleuten met je vrienden.quote:
Het gaat mij natuurlijk om Joey. Niet omdat ik op zoek ben naar vriendenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja als je kan kiezen uit alle series en je kiest Friends, dan heb je volgens mij zelf gewoon niet zo'n leuk leven en vrienden enzo.. want zo boeiend is het echt niet hoor, beetje naar een suffe baan gaan en daarna koffieleuten met je vrienden.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het voelt om door een raam gegooid te worden zonder snijwonden.... of hoe het voelt om uit een helicopter te kruipen die net tegen een berg is geexplodeerd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:44 schreef DjVero het volgende:
The A-Team natuurlijk! Ook als slechterik zal je nooit door een kogel geraakt worden, terwijl je wel alle thrills hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |