omdat je zelf geen vrienden hebt om mee koffie te drinken?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Yasmyn het volgende:
Friends! Omdat ik vind dat Joey Tribbiani ook gewoon een liefde verdiend!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
omdat je zelf geen vrienden hebt om mee koffie te drinken?
ja als je kan kiezen uit alle series en je kiest Friends, dan heb je volgens mij zelf gewoon niet zo'n leuk leven en vrienden enzo.. want zo boeiend is het echt niet hoor, beetje naar een suffe baan gaan en daarna koffieleuten met je vrienden.quote:
Het gaat mij natuurlijk om Joey. Niet omdat ik op zoek ben naar vriendenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja als je kan kiezen uit alle series en je kiest Friends, dan heb je volgens mij zelf gewoon niet zo'n leuk leven en vrienden enzo.. want zo boeiend is het echt niet hoor, beetje naar een suffe baan gaan en daarna koffieleuten met je vrienden.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het voelt om door een raam gegooid te worden zonder snijwonden.... of hoe het voelt om uit een helicopter te kruipen die net tegen een berg is geexplodeerd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:44 schreef DjVero het volgende:
The A-Team natuurlijk! Ook als slechterik zal je nooit door een kogel geraakt worden, terwijl je wel alle thrills hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |